Kyllähän tuota tuli selattua kunhan ensin pääsi eroon ärsyttävästä bannerista, jossa kysyttiin mitä tykkään uudesta laite kaupasta (jostain syystä se ei lähtenyt pois vaikka kuinka yritin ruksista painaa).
Löytyi aika hyvin laitteita ja ominaisuuksia niistä kun teki suodatuksia niihin.
Tuleeko tuonne vielä lisäksi käyttökokemuksia esim. linkkejä tai videoita laitteiden yhteyteen?
@kiisseli67 kirjoitti:
Kyllähän tuota tuli selattua kunhan ensin pääsi eroon ärsyttävästä bannerista, jossa kysyttiin mitä tykkään uudesta laite kaupasta (jostain syystä se ei lähtenyt pois vaikka kuinka yritin ruksista painaa).
Tiedän, että sinulla on useita laitteita käytössä, kerrotko millä laitteella testailit tuota? 🙂>
@kiisseli67 kirjoitti:
Tuleeko tuonne vielä lisäksi käyttökokemuksia esim. linkkejä tai videoita laitteiden yhteyteen?
On tulossa jollain aikataululla mutta en pysty tarkemmin sanomaan, että milloin. Ne on hyödyllisiä, niistä saa hyvää lisätietoa ja toisaalta ne tarjoavat helpon väylän myös kysyä lisää, ennen ostopäätöksen tekemistä. Tai kysyä muutoin, ihan mitä vain juuri siihen laitteeseen liittyen.
--
Kiitos kommenteista ja lisää saa kertoa kun tulee mieleen 🙂>
Onnistuuko verkkokaupassa maksu Apple Pay:llä?
@TeroRe kirjoitti:
@kiisseli67 kirjoitti:
Kyllähän tuota tuli selattua kunhan ensin pääsi eroon ärsyttävästä bannerista, jossa kysyttiin mitä tykkään uudesta laite kaupasta (jostain syystä se ei lähtenyt pois vaikka kuinka yritin ruksista painaa).
Tiedän, että sinulla on useita laitteita käytössä, kerrotko millä laitteella testailit tuota? 🙂>
🙂>
OnePlus 9 Pro:lla ja tällä kertaa Mozilla Firefox selaimella 🤓> liekö sitten selaimen vika 🤔>
@AsiakasY kirjoitti:
Onnistuuko verkkokaupassa maksu Apple Pay:llä?
Kiitos, itsekin käytän siellä missä toimii ja on kyllä näppärä maksutapa. Meillä ei ole tuota käytössä ainakaan tällä hetkellä mutta kysyn, että onko suunnitelmissa tuoda ja mikä tilanne tuon suhteen on.
@kiisseli67 kirjoitti:
OnePlus 9 Pro:lla ja tällä kertaa Mozilla Firefox selaimella 🤓> liekö sitten selaimen vika
Kiitos tästä, en tiedä eikä syytetä vielä mitään, tutkitaan olisiko tässä jotain 🙂>
@TeroRe kirjoitti:
@kiisseli67 kirjoitti:
OnePlus 9 Pro:lla ja tällä kertaa Mozilla Firefox selaimella 🤓> liekö sitten selaimen vika
Kiitos tästä, en tiedä eikä syytetä vielä mitään, tutkitaan olisiko tässä jotain 🙂>
No kokeilin myös Chromella niin siinä onnistui ruksia kysely pois 😁>
Ihan näppärästi tuntuu toimivan iPhonen Safarilla ja Honorissa Edgellä. Tuo on mielestäni hyvä uudistus, että esimerkiksi saman puhelinmallin värit ja tallennustilakoot ovat saman linkin alla. Myytäviä merkkejä ja malleja on paljon, joten tuollainen ryhmittely tuo selkeyttä ja vähentää ylös-alas suuntaista vieritystarvetta luurissa.
@TeroRe kirjoitti:
@AsiakasY kirjoitti:
Onnistuuko verkkokaupassa maksu Apple Pay:llä?
Kiitos, itsekin käytän siellä missä toimii ja on kyllä näppärä maksutapa. Meillä ei ole tuota käytössä ainakaan tällä hetkellä mutta kysyn, että onko suunnitelmissa tuoda ja mikä tilanne tuon suhteen on.
Sain kuulla, että MobilePay on näistä kahdesta tulossa maksutavaksi ensin, mahdollisesti loppuvuoden aikana. Apple Pay voisi olla tulossa sitten sen jälkeen ja jos näin on niin tarkoittanee karkeasti sanottuna ensi vuotta.
@kiisseli67 kirjoitti:
No kokeilin myös Chromella niin siinä onnistui ruksia kysely pois 😁>
Hyvä juttu, kiitos kun kerroit. Meillä tehdään tuohon kyselyyn (banneriin) muutoksia tänään ja toivottavasti se korjaa myös tuon havaitsemasi ongelman.
@Leonita kirjoitti:
Ihan näppärästi tuntuu toimivan iPhonen Safarilla ja Honorissa Edgellä. Tuo on mielestäni hyvä uudistus, että esimerkiksi saman puhelinmallin värit ja tallennustilakoot ovat saman linkin alla. Myytäviä merkkejä ja malleja on paljon, joten tuollainen ryhmittely tuo selkeyttä ja vähentää ylös-alas suuntaista vieritystarvetta luurissa.
Tosi mukava kuulla, kommenttisi perusteella ollaan siis tehty oikeita asioita. Kiitos kun kerroit 🙂>
Verkkokaupassa on myös tällaisia erilaisia listauksia, koetko nämä hyödylliseksi?
Mahtaako olla uuden kaupan bugeja tms. kun koitin nyt tilata hyvässä tarjouksessa olevan LG:n tv:n ja tilaus menee hyvin siihen asti, kunnes tunnistaudutaan Telia rahoitusta varten. Tunnistautumisen suoritettuani palaudun kuitenkin aina uudestaan samalle sivulle, jossa lukee voit maksaa luotolla, eli tuo luottotarkistus menee läpi, mutta kauppa kuitenkin vaatii tunnistautumista taas uudelleen ja palautuu aina takaisin tälle samalle sivulle, eikä tilaus etene tästä. Eikä mitään vahvistuksia sähöpostiin esim. ole tullut. Kokeiltu useimmilla selaimilla.
@Vilpurni kirjoitti:
Mahtaako olla uuden kaupan bugeja tms. kun koitin nyt tilata hyvässä tarjouksessa olevan LG:n tv:n ja tilaus menee hyvin siihen asti, kunnes tunnistaudutaan Telia rahoitusta varten. Tunnistautumisen suoritettuani palaudun kuitenkin aina uudestaan samalle sivulle, jossa lukee voit maksaa luotolla, eli tuo luottotarkistus menee läpi, mutta kauppa kuitenkin vaatii tunnistautumista taas uudelleen ja palautuu aina takaisin tälle samalle sivulle, eikä tilaus etene tästä. Eikä mitään vahvistuksia sähöpostiin esim. ole tullut. Kokeiltu useimmilla selaimilla.
Hmmm... kuulostaapa erikoiselta. Kerrotko vielä tarkan mallin mitä olit tilaamassa? Laitan tästä sitten selvitystä eteenpäin niin saa laitekaupan väki tutkia tätä heti huomenna.
https://www.telia.fi/kauppa/tuote/lg-48-4k-oled-c15la/oled48c15la
Tuossa. Harmillisesti tänään viimeinen voimassaolopäivä tarjoukselle.
@Vilpurni kirjoitti:
https://www.telia.fi/kauppa/tuote/lg-48-4k-oled-c15la/oled48c15la
Tuossa. Harmillisesti tänään viimeinen voimassaolopäivä tarjoukselle.
No niinpä näkyy tosiaan olevan viimeinen tarjouspäivä. Laitoin tästä nyt selvityspyyntöä eteenpäin joka tapauksessa. Sen unohdin kysyä vielä että olitko tekemässä tilausta Telia Rahoituksen kautta vai maksukortilla? Ja lisäksi että minkä pankin tunnuksilla teit tunnistautumisen?
@Vilpurni kirjoitti:
Telia rahoitus ja OP
Sain tästä kuittauksen että ilmeisesti ongelmaa on ollut Telia Financen taustajärjestelmissä, ja palvelu on heittänyt sitten tilauksen alkuun. Asia on tutkinnassa, joten kiitokset että nostit tämän esille niin saimme tärkeää tietoa eteenpäin vietäväksi.
@Leonita kirjoitti:
Ihan näppärästi tuntuu toimivan iPhonen Safarilla ja Honorissa Edgellä. Tuo on mielestäni hyvä uudistus, että esimerkiksi saman puhelinmallin värit ja tallennustilakoot ovat saman linkin alla. Myytäviä merkkejä ja malleja on paljon, joten tuollainen ryhmittely tuo selkeyttä ja vähentää ylös-alas suuntaista vieritystarvetta luurissa.
Jep, tuo helpottaa vertailua edelliseen kauppasivuun verrattuna.
@Merja_J kirjoitti:
@Vilpurni kirjoitti:
Telia rahoitus ja OP
Sain tästä kuittauksen että ilmeisesti ongelmaa on ollut Telia Financen taustajärjestelmissä, ja palvelu on heittänyt sitten tilauksen alkuun. Asia on tutkinnassa, joten kiitokset että nostit tämän esille niin saimme tärkeää tietoa eteenpäin vietäväksi.
Kohtuullista olisi, että Vilpurni saisi laitteen tilattua tarjoushinnalla, kun tilaaminen on estynyt teknisen vian vuoksi, kannattaa yrittää @Vilpurni ajaa tuota asiaa.
Tällä kannalla itsekin olen. Kovin vaan tehty hankalaksi millään tavalla saada yhteyttä.
@Vilpurni kirjoitti:
Tällä kannalla itsekin olen. Kovin vaan tehty hankalaksi millään tavalla saada yhteyttä.
Laitoin tästäkin kyselyä eteenpäin onko alennusta mahdollista tarjota jotenkin vielä jälkikäteen, joten palataan asiaan myöhemmin.
Hieno kauppa ja tuotteet on helppo löytää. Hieman asiointia hillitsee se, ettei tilausta pysty maksamaan erissä. Ainakaan meidän perheessä siis.
Olisin tilannut Lenovon pelikoneen 24 tai 36 kk maksuajalla, mutta se tyssäsi ilmoitukseen ettei minulle voi myöntää luottoa. Pyysin vaimoa tilaamaan, mutta sama ilmoitus tuli hänellekin. Kummankin luottotiedot ovat kunnossa, joten Telian tyly ilmoitus hieman ihmetytti.
Tilattiin sitten sama kone samaan hintaan 36 kk maksuajalla Elisan kaupasta. Ehkä Telialla vain menee liian hyvin?
@ristokoo kirjoitti:
Hieno kauppa ja tuotteet on helppo löytää. Hieman asiointia hillitsee se, ettei tilausta pysty maksamaan erissä. Ainakaan meidän perheessä siis.
Olisin tilannut Lenovon pelikoneen 24 tai 36 kk maksuajalla, mutta se tyssäsi ilmoitukseen ettei minulle voi myöntää luottoa. Pyysin vaimoa tilaamaan, mutta sama ilmoitus tuli hänellekin. Kummankin luottotiedot ovat kunnossa, joten Telian tyly ilmoitus hieman ihmetytti.
Tilattiin sitten sama kone samaan hintaan 36 kk maksuajalla Elisan kaupasta. Ehkä Telialla vain menee liian hyvin?
Hei @ristokoo ja tervetuloa Yhteisöön! Hienoa että löysit tiesi tänne. Kerrotko vielä minkä mallin Lenovo oli kyseessä niin ilmoittelen tästä eteenpäin? Voidaan katsoa onko tietyn mallin kohdalla esimerkiksi joku häiriötilanne osamaksua valittaessa.
https://www.telia.fi/kauppa/tuote/lenovo-legion-t7-34imz5/90q90094mw
Eipä tuo vaikuta häiriöltä, pikemminkin poliittiselta valinnalta. Palveluun tunnistaudutaan, ja vastaukseksi tulee: "Valitettavasti emme voi tarjota sinulle luottoa." Telian algoritmi päättelee siis, ettei meille kannata luotolla myydä. Eikä näköjään käteiselläkään myydä, siitä on oikein ilmoitus bannerissa: "Verkkopankkimaksu on toistaiseksi pois käytöstä." 😁>
Olisi kiva tietää, onko kyse henkilökohtaisesta ongelmasta vai siitä, ettei osamaksua todellisuudessa myönnetä tuolle tuotteelle. Onko joku onnistuneesti ostanut 3000 euron hintaluokasta osamaksulla, ja minkälaiset vaatimukset sille on? No, onneksi on muita palveluntarjoajia.
@ristokoo kirjoitti:
https://www.telia.fi/kauppa/tuote/lenovo-legion-t7-34imz5/90q90094mw
Eipä tuo vaikuta häiriöltä, pikemminkin poliittiselta valinnalta. Palveluun tunnistaudutaan, ja vastaukseksi tulee: "Valitettavasti emme voi tarjota sinulle luottoa." Telian algoritmi päättelee siis, ettei meille kannata luotolla myydä. Eikä näköjään käteiselläkään myydä, siitä on oikein ilmoitus bannerissa: "Verkkopankkimaksu on toistaiseksi pois käytöstä." 😁>
Olisi kiva tietää, onko kyse henkilökohtaisesta ongelmasta vai siitä, ettei osamaksua todellisuudessa myönnetä tuolle tuotteelle. Onko joku onnistuneesti ostanut 3000 euron hintaluokasta osamaksulla, ja minkälaiset vaatimukset sille on? No, onneksi on muita palveluntarjoajia.
Kiitos täsmennyksestä. Verkkopankkimaksu on tosiaan toistaiseksi poissa käytöstä, mutta se pyritään saamaan osaksi uutta verkkokauppaa niin pian kuin mahdollista.
Sellainen tuli mieleen että onko sinulla tai vaimolla aiempia ostoksia, jotka on tehty Telia Rahoituksen kautta? Jokaiselle henkilölle on olemassa maksimiluottomäärä, joka perustuu luottokelpoisuusarvioon ja maksuhistoriaan. Jos luottomäärästä osa on jo käytetty aiemmin, saattaa tilaus siinä tapauksessa stopata kun jäljellä olevaan luottoa ei ole enää niin paljon jäljellä kun uusi ostos vaatii.