Uudistimme laiteverkkokaupan, kerro mitä tykkäät



Näytä ensimmäinen kirjoitus

29 kommenttia

Minulla on pari sataa euroa, eikä vanhoja hankintoja varten otettu tonnin raja toki riitä tuohon koneeseen. Vaimolla ei, eikä hän ole aikaisemmin asioinut Telian kaupassa. Minä en siis pysty nostamaan luottorajaani, eikä puolisolle myönnetä sopimusta lainkaan. Kuten sanoin, hyvä että valinnanvaraa on.

 

Luottotietojen ja maksukyvyn kanssa Telian arviointialgoritmilla ei näytä olevan tekemistä. Olisi siis kiva tietää, mitkä ovat vaatimukset asiakkaille (en toki oikeasti odota, että ne kerrottaisiin).

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +19

@ristokoo  kirjoitti:

Luottotietojen ja maksukyvyn kanssa Telian arviointialgoritmilla ei näytä olevan tekemistä. Olisi siis kiva tietää, mitkä ovat vaatimukset asiakkaille (en toki oikeasti odota, että ne kerrottaisiin).




Luottokelpoisuuden arviointi tehdään, kun luotto-ostoksia tehdään ensimmäistä kertaa ja sitä myös päivitetään ajoittain. Kuten aiemmin tuossa mainitsinkin niin jokaiselle henkilölle on olemassa maksimiluottomäärä, joka perustuu luottokelpoisuusarvioon ja maksuhistoriaan. Mikäli haluat tarkastuspyynnön saamastasi luottopäätöksestä tai luottorajasta, onnistuu se omakätisesti allekirjoitetulla kirjallisella pyynnöllä. Lomake siis täytetään ja lähetetään siinä olevaan osoitteeseen. Tuolla tavalla saat tietää tarkemmat perustelut omalta kohdaltasi. Ja toki jos vaimosi haluaa myös tietää tarkemman syyn niin ehdottomasti suosittelen lomakkeen täyttämistä.

Kaiken kaikkiaan kuitenkin hyvä että tilaus on jotain kautta onnistunut. Toivottavasti tuo verkkopankkimaksukin saadaan pian toimintaan, niin ei tarvitse kaikkia ostoksia välttämättä luoton kautta kierrättää. 

Kunniamerkki +3

Tää on mulle kyllä liian vaikeaa koko keskustelu juttu

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Tää on mulle kyllä liian vaikeaa koko keskustelu juttu

Tarkoitatko, että uusi yhteisö on liian vaikea käyttää? 

Vastaa