Hei! Etuhintani on päättynyt 11.06.2022. Mutta eipä hätää – sinä olet meille tärkeä asiakas, ja saat uuden etuhinnan nykyiseen liittymäpakettiisi. Uusi etuhintasi: 17,90 €/kk 12 kk ajan, jonka jälkeen hinta on hinnaston mukainen 26,90 €/kk. Sinun ei tarvitse tehdä mitään, muutos päivittyy automaattisesti seuraavalle laskullesi. Huomioithan, että päivitys näkyy Minun Teliassa muutamien päivien viiveellä. Joka astuu voimaan heti edellisen etujakson päätyttyä ilman, että sinun tarvitsee tehdä mitään. Mutta liittymän saldotietoihin se päivittyy viiveellä. Jos siis käyt katsomassa liittymäsi tietoja Minun Teliassa, saatat nähdä liittymälläsi väliaikaisesti listahinnan Odottele rauhassa, hinta korjaantuu ennen seuraavan laskun muodostumista. Näin minulle olette luvannut ja edelleen saldotiedoissani on tämä kallis listahinta. Milloin tämä uusi etuhintani: 17,90 €/kk 12 kk ajan päivittyy saldotietoihini? Olen sitä tässä jo odottanut koko tämän viikon. Pian lähtee operaattori vaihtoon ja pitkäaikainen asiakkuus kanssanne päättyy kun ei lupauksia pidetä. Miksi näin teette että ette pidä lupauksia mitä lupaatte asiakkaille? Pettynyt tähän asiaan.
----
Muokkaus SannaMKoo: Tarkennettu hieman otsikkoa