väärin laskutettu!

  • 28 July 2017
  • 1 kommentti
  • 0 katselukertaa

Tänään tuli lasku!? ensimmäisen kerran tämän 19 vuoden aikana,minkä asiakkaana ollut, okin pudota penkiltä, normaalisti on 105 ecun pintaan, nyt oli 299 ecua. ei taida toimia asiakaspalvelun/laskutusen välinen viestiketju näistä tilauksen perumisesta. Ja palvelu on muutenkin heikkentynyt Teliaan siirtymisen jälkeen, alkaa muistuttamaan erään kylpytynnyrin toimintaa. 


1 kommentti

Telia/sonera vaihtoi muuten tilinumerot eli kai olet tarkistanut että olet maksanut ne vanhat laskut oikealle tilille?.Jos taas lasku on puhelimessa niin ekaksi itse lähtisin katsomaan ettei siellä ole mitään maksullisia palveluita mennyt laskuun.Siinä laskussa lukee myös ihan selvästi että mitä sulta haluaa laskuttaa.Nämä tälläiset kannattaisi hoitaa sen oma jutun chatin kautta eikä tämän forumin kautta?.

Vastaa