Vaihtodiilihyvitys Land Rover -puhelimesta ei onnistunut



Näytä ensimmäinen kirjoitus

27 kommenttia

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +11

Juuri tuli kokeiltu miten Dna:lla vaihtodiili toimii. Menin vanhan iPad:n kanssa lähimpään myymälään, esitin myyjälle asian ja henkilöllisyyden tarkistamisen jälkeen laitteen toiminnan kokeilu ja hyvitysarvon määrittely ja hyvityksen teko. Ei se sen vaikeampaa ole, eikä tarvitse ollan mihinkään yhteydessä. En ymmärrä tätä Telian toimintamallia, jossa asiakasta pallotellaan luukusta toiseen. Ei ole ihme, että Telian tulos ei kehity. Toivottavasti isot omistajat pian alkavat vaatimaan toimenpiteitä tuloksen parantamiseksi.

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +12

@mjbock  kirjoitti:

Otin asiakaspalveluun uudelleen yhteyttä, ilmoitin linkin tähän keskusteluun ja tässä heidän vastauksensa: "Emme voi tehdä vaihtodiilejä etänä, sillä en voi vastaanottaa laitetta. Suosittelen käymään telia kaupassa, jotta saatte ongelman ratkaistua."




Asiakaspalvelusta ei toki tehdä vaihtodiilejä käytännön syistä ja Telia Kaupassa tämä tulisi lopulta hoitaakin. Ohjasimme asiakaspalveluun sinua siitä syystä, jotta asiakkuutesi voidaan siellä tunnistaa ja sitä kautta päästäisiin välittämään tietoja myymälään joustosta vaihtodiilin kanssa asiakastietojen kera. Kerrassaan harmillista, että tähän tilanteeseen on juututtu alkuperäisen järjestelmäjumin tai vastaavan takia, kun alunperin asioit tästä Telia Kaupassa. Tilannetta ei helpota se, että joudun sinua pompottamaan toiseen asiontikanavaamme, koska tilanteen ratkaisu Yhteisössä ei ole mahdollista. Valitettavasti muuta vaihtoehtoa minulla ei ole tässä tilanteessa tarjota, kun asiointia asiakaspalvelumme kanssa, jota kautta pyytää välittämään tietoa valittuun Telia Kauppaan, jotta siellä osattaisiin odottaa sinua ja joustettaisiin erikseen vaihtodiilin kanssa.

Vastaa