Skip to main content

Turhautumistani puran tänne. 
Tilasin TV:n Telian verkkokaupasta maanantaina...pohdin, että haenko saman tuotteen ja jopa hiukan edullisemmin suoraan Verkkokauppa.comista, josta sen olisin saanut heti mukaan.
Telia kuitenkin lupaa toimituksen 2-4 päivässä kotiinkuljetuksella, joten päätin tilata sieltä, koska kokemukset Elisan nettikaupasta erinomaiset.

Tilauksen tein maanantaina klo 8:30. Siihen se sitten jämähtikin, ja tilaukselle ei ole tapahtunut viikon aikana mitään (ainakaan seurantakoodin antaman tiedon mukaan).

Eilen jopa asiakaspalveluun soittelin ja kysyin, että onkohan tilaus lähdössä vielä tällä viikolla edes varastolta. Juu kyllä on, lähtee vielä tänään (torstaina), luvattiin.

 

No, tilanne edelleen sama, "tilausta käsitellään" ja menee sitten toinenkin viikonloppu ilman telkkaria ja ärsyttää niin maan p.....leesti.

 

Onneksi on Netflix ja kohtuulliset kelit ulkoiluun luvassa.

Mutta ei nyt mennyt ihan tuubiin tämä asiakaskokemus :smileymad:


Ymmärrän turhautumisesi. Harmillista kuulla, että sinun kovasti odottama telkkari ei vielä ole saapunut. Sinulle lähetetään seurantakoodi, kun paketti lähtee meiltä eteenpäin. Asiakaspalvelussa tosiaan nähdään tarkemmin tuo tilauksen tilanne ja voimme sitä kautta tarkistaa vielä, että onko laitteita varastolla vai mistä viivästyminen voi johtua.

Itsekin meinaan nauttia kyllä näistä tähän vuodenaikaan harvinaisista lämpimistä keleistä :smileyhappy:

Toivotaan, että telkkari saapuu mahdollisimman pian!


Vastaa