Elikkäs tilasin Soneran 4G-liittymän ja siihen Huawein mokkulan. Liittymä sinänsä kyllä toimii nettiselailussa hyvin, mutta tietyt pilvipalvelut eivät toimi ko. liittymällä (eikä toimi muuten Soneran normi kännykkäliittymällä, muilla liittymillä toimii). Eli liittymä on vähän käyttökelvoton minulle. Alunperin ajattelin perua liittymän ja pitää mokkulan ja käyttää sitä toisen liittymän kanssa. No nyt kävi kuitenkin niin, että mokkula kesti käyttöä noin 20 tuntia ja meni mykäksi. Eli nyt minulla on rikkinäinen mokkula ja käyttööni sopimaton liittymä. Voinko tehdä ihan normaalin 14 vrk mukaisen palvelun päättämisen ja lähettää mokkulan takaisin rikkinäisenä?
Viallisen laitteen palauttaminen ja palvelun lopettaminen
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
