Skip to main content

Vikapalvelu ei vastaa

  • September 5, 2016
  • 3 kommenttia
  • 7 katselukertaa

Kaapelilaajakaistani on ollut pimeä pari viikkoa. Tein vikailmoituksen viikko sitten perjantaina. Kuusi päivää myöhemmin ostin itse kaapelimodeemin ja soitin vikapalveluun mac-osoitteen vaihtamiseksi. Ei tullut kuntoon... Perjantaista asti vikapalvelussa automaatti on kertonut ruuhkasta, joka johtuu viasta ja jota korjataan.

 

Mitä ihmettä tapahtuu?

3 kommenttia

  • Aloittaja
  • Uusi jäsen
  • September 5, 2016
Eikä täälläkään vastaa kukaan... Hienoa.

Merja_J
Moderaattori
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderaattori
  • September 5, 2016

Viesti meni perille! Oletko saanut jo tekstaria tuosta korjauksesta?


  • Aloittaja
  • Uusi jäsen
  • September 5, 2016
No juu, nyt olen.
Kiitos.