15. päivä viime kuuta varasin itselleni puhelimen kun vanha ei enään olisi selvinnyt viikonlopun yli, huomasin kuitenkin varmistus sähköpostista että tilaukseni oli varattu toiseen kaupunkiin kauas minun tyköäni, soitin Asiakaspalveluun ja pitkän pohtimisen jälkeen sovittiin että helpoin tapa toimia olisi peruuttaa tilaus, laittaa rahanpalautus menemään ja käyn itse ostamassa puhelimen lähimmästä Telia liikkeestä.
Maanantaina sain tekstiviestin että tilausta ei koskaan haettu ja että antaa tilinumero ja henkilötunnus asiakaspalveluun rahanpalautusta varten, soitin ja annoin tiedot, myöhemmin sain tekstiviestin että tilausta ei löytynyt? Ja puhuttiin jotain automaattisesta palautuksesta kuinka se menee varmaan sitä kautta.
Odotin viikon mutta vainoharha iski ja soitin Asiakaspalveluun uudestaan varmistaakseni rahanpalautuksen, mutta mitään ei löytynyt, sanoivat että laittavat rahanpalautus pyynnön varmuuden vuoksi.
2 viikkoa pamahti täyteen kun alunperin soitin peruakseni tilauksen ja saadakseni rahanpalautuksen, soitin uudestaan Asiakaspalveluun ja sanoivat että ainoa rahanpalautus pyyntö on tullut viikko sitten. Saan rahani takaisin (toivottavasti), mutta nyt ei kyse enään ole siitä rahasta vaan siitä että kun alunperin aloin asioimaan tästä tilauksesta mitään ei tahtunut kahden ensimmäisen puhelun aikana? Mikäli ymmärsin oikein tilaus peruutettiin mutta rahanpalautusta ei koskaan laitettu menemään? Olo on petetty...
Edit SannaMKoo: Otsikkoa hieman tarkennettu