Skip to main content

15. päivä viime kuuta varasin itselleni puhelimen kun vanha ei enään olisi selvinnyt viikonlopun yli, huomasin kuitenkin varmistus sähköpostista että tilaukseni oli varattu toiseen kaupunkiin kauas minun tyköäni, soitin Asiakaspalveluun ja pitkän pohtimisen jälkeen sovittiin että helpoin tapa toimia olisi peruuttaa tilaus, laittaa rahanpalautus menemään ja käyn itse ostamassa puhelimen lähimmästä Telia liikkeestä.



Maanantaina sain tekstiviestin että tilausta ei koskaan haettu ja että antaa tilinumero ja henkilötunnus asiakaspalveluun rahanpalautusta varten, soitin ja annoin tiedot, myöhemmin sain tekstiviestin että tilausta ei löytynyt? Ja puhuttiin jotain automaattisesta palautuksesta kuinka se menee varmaan sitä kautta.



Odotin viikon mutta vainoharha iski ja soitin Asiakaspalveluun uudestaan varmistaakseni rahanpalautuksen, mutta mitään ei löytynyt, sanoivat että laittavat rahanpalautus pyynnön varmuuden vuoksi.



 



2 viikkoa pamahti täyteen kun alunperin soitin peruakseni tilauksen ja saadakseni rahanpalautuksen, soitin uudestaan Asiakaspalveluun ja sanoivat että ainoa rahanpalautus pyyntö on tullut viikko sitten. Saan rahani takaisin (toivottavasti), mutta nyt ei kyse enään ole siitä rahasta vaan siitä että kun alunperin aloin asioimaan tästä tilauksesta mitään ei tahtunut kahden ensimmäisen puhelun aikana? Mikäli ymmärsin oikein tilaus peruutettiin mutta rahanpalautusta ei koskaan laitettu menemään? Olo on petetty...



 



Edit SannaMKoo: Otsikkoa hieman tarkennettu

Heippa @Lusifeus ja lämpimästi tervetuloa Yhteisöön keskustelemaan! 



 



Ikävä kuulla virheellisestä tilauksesta ja hankaluuksista rahanpalautuksen kanssa. Maksu-ja tilitietosi olisi ilman muuta jo ensimmäisellä yhteydenotolla pitänyt ottaa ylös ja tehdä rahanpalautuspyyntö maksusuorituksestasi. Todella hankala sanoa miksi tilaustietojasi ei löydetty ja palautuspyyntö näin viivästynyt. Rahanpalautuspyynnöstä menee tavallisesti noin muutama viikko että rahat sitten näkyvät tililläsi, eli varovaisesti veikkailen että sinun ei tarvitse rahanpalautusta odottaa enää kauaa. Toki sanoit ettei siitä viestissäsi nyt olekaan kyse, vaan lähinnä asian hoitamisesta. Ymmärrän kyllä harmituksesi, tällainen on aina kurja tilanne jos osuu kohdalle. Missään tapauksessa tällainen viivyttely ei siis kuulu toimintatapoihimme, ja uskon että kyseessä on nyt jokin inhimillinen erehdys asiakaspalvelun puolella. 



Pahoittelut kuitenkin vielä näin tätä kautta! Pystymme täältä Yhteisöstä välittämään yleisellä tasolla palautteet asiakaspalveluun, mutta jos haluat että ne ohjautuu vielä aiemmin kanssasi asioineille, niin voit kirjata sen vielä yhteydenottolomakkeella asiakassivuille kirjautumisen jälkeen. Kun olet tunnistautunut, näemme tarkemmin mitä asiakaspalvelussa on tehty. Yhteisössä emme tosiaan näe tarkemmin asiakastietojasi.


Vastaa