Kuinka pitkään tällä hetkellä menee että lomakkeella jätettyyn yhteydenottopyyntöön vastataan? Olen jättänyt sellaisen jo 17.3 eikä vieläkään ole vastattu. Kyselin asiaa chatista jossa kerrottiin ettei siellä tiedetä kuinka kauan "faxi puolella" kestää vastata.
@Poksuvau kirjoitti:
Kuinka pitkään tällä hetkellä menee että lomakkeella jätettyyn yhteydenottopyyntöön vastataan? Olen jättänyt sellaisen jo 17.3 eikä vieläkään ole vastattu. Kyselin asiaa chatista jossa kerrottiin ettei siellä tiedetä kuinka kauan "faxi puolella" kestää vastata.
Tuohon 17.3. jättämääsi yhteydenottopyyntöön olisi kyllä pitänyt jo vastausta tulla. Nyt en osaa sanoa, mistä johtuu, että vastausta et ole saanut. Vaatiiko asiasi asiakastietojen käsittelyä? Tätä kautta voidaan yleisesti autella, niin kerro vaan, jos voidaan tässä olla avuksi. 🙂> Toki myös voit asioida esimerkiksi chatin kautta ja hoitaa asian saman tien sitä kautta, ja samalla voit kysyä miksei yhteydenottopyyntöösi ole vielä vastausta tullut.
Sitähän minäkin. Totesin tuossa aloitusviestissäni että juuri kyselin asiaa Chatista josta kerrottiin ettei tiedetä kuinka kauan "faxi puolella" menee vastaukseen.
Tiedän ettei täältä apuja anneta joten siksi olen selvittänyt asiaa ensin chatista.
Syy miksi olisi tärkeää saada vastaus nimenomaan alkuperäiseen yhteydenottoon on se, että asia liittyy Takuuseen. Lyhykäisyydessään näin;
Tuotteessa ilmeni vikaa ja huomasin että takuuaikaa oli päivä jäljellä (Tuote ostettu 18.3.2020) ja olin heti valmistajaan yhteydessä. Valmistaja pesi heti kätensä ja kertoi asian olevan jälleenmyyjän vastuulla. Siksi avasin tiketin(Yhteydenottopyynöni 17.3.) teille heti tuon tiedon saatuani jotta asian käsittely on alkanut tuotteen takuuaikana. Nyt jos lähden viemään asiaa "uutena" asiana eteenpäin niin takuuaika on jo umpeutunut mikä sotkee tilannetta. Haluan siis vastauksen alkuperäiseen yhteydenottooni jotta oikeat päivämäärät kulkevat mukana.
@Poksuvau kirjoitti:
Sitähän minäkin. Totesin tuossa aloitusviestissäni että juuri kyselin asiaa Chatista josta kerrottiin ettei tiedetä kuinka kauan "faxi puolella" menee vastaukseen.
Tiedän ettei täältä apuja anneta joten siksi olen selvittänyt asiaa ensin chatista.
Syy miksi olisi tärkeää saada vastaus nimenomaan alkuperäiseen yhteydenottoon on se, että asia liittyy Takuuseen. Lyhykäisyydessään näin;
Tuotteessa ilmeni vikaa ja huomasin että takuuaikaa oli päivä jäljellä (Tuote ostettu 18.3.2020) ja olin heti valmistajaan yhteydessä. Valmistaja pesi heti kätensä ja kertoi asian olevan jälleenmyyjän vastuulla. Siksi avasin tiketin(Yhteydenottopyynöni 17.3.) teille heti tuon tiedon saatuani jotta asian käsittely on alkanut tuotteen takuuaikana. Nyt jos lähden viemään asiaa "uutena" asiana eteenpäin niin takuuaika on jo umpeutunut mikä sotkee tilannetta. Haluan siis vastauksen alkuperäiseen yhteydenottooni jotta oikeat päivämäärät kulkevat mukana.
Olitko siis lähettänyt meille yhteydenottonpyynnön tämän lomakkeen kautta kirjautuneena Minun Teliaan? Yhteydenottolomakkeella vastausaika on yleensä pari arkipäivää, mutta nyt niiden käsittelyssä on ollut jonkin verran viivästystä. Toki, kuten aikaisemmin sanoin, olisi tuohon 17.3. laittamaasi pyyntöön pitänyt vastaus jo tulla.
Tässä tilanteessa olisi ollut varmastikin paras ratkaisu videä laite huoltoon lähimmän Telia kaupan kautta, jos laitteessa on takuuta jäljellä ja se on hankittu meiltä. Täältä löydät vielä nuo huolto-ohjeet laitteille. Nyt kun tuo takuuaika on ehtinyt umpeutua, suosittelen että otat yhteyttä meidän asiakaspalveluun, jossa tilannetta voidaan tutkia tarkemmin.
Kyllä juuri tuo lomake jonka mukana lähetin liitteenä toimituslähetteen/takuukuitin. Olin kirjautuneena(tuplatarkistin), aiemmasta kokemuksesta viisastuneena jolloin varsin tylysti ilmoitettiin ettei auteta ilman kirjautumista.
Tuolla yhteydenotollani juuri pyrin selvittämään, että miten toimitaan ja että saan mustaa valkoiselle käsittelyn alkamisesta. Enkä turhaan lähtisi juoksentelemaan kaupungille.
Haluat siis että otan yhteyttä asiakaspalveluun? Mihin otin aiemmin yhteyttä tänään Chatissa jos en asiakaspalveluun? Mitä taikasanoja pitää sanoa, että siellä joku ottaa sitten asian hoitaakseen, etsii sen yhteydenoton ja edistää asian järkevästi loppuun?!
😩>😠>
@Poksuvau kirjoitti:
Kyllä juuri tuo lomake jonka mukana lähetin liitteenä toimituslähetteen/takuukuitin. Olin kirjautuneena(tuplatarkistin), aiemmasta kokemuksesta viisastuneena jolloin varsin tylysti ilmoitettiin ettei auteta ilman kirjautumista.
Tuolla yhteydenotollani juuri pyrin selvittämään, että miten toimitaan ja että saan mustaa valkoiselle käsittelyn alkamisesta. Enkä turhaan lähtisi juoksentelemaan kaupungille.
Haluat siis että otan yhteyttä asiakaspalveluun? Mihin otin aiemmin yhteyttä tänään Chatissa jos en asiakaspalveluun? Mitä taikasanoja pitää sanoa, että siellä joku ottaa sitten asian hoitaakseen, etsii sen yhteydenoton ja edistää asian järkevästi loppuun?!
😩>😠>
Nyt kun olet tuon pyynnön laittanut kirjautuneena, tulisi se löytyä sinun asiakastiedoistasi meidän asiakaspalvelun kautta. Eli siksi suosittelen, että olet asiakaspalveluumme vielä yhteydessä, vaikkapa juurikin tuon chatin kautta, niin he voivat etsiä tekemäsi yhteydenottopyynnön ja sitä kautta saadaan asia etenemään. Voit halutessasi myös laittaa chatissa linkin tähän keskusteluun, että asiasta on kanssasi puhuttu Yhteisössä. Mielellään auttaisin sinua tässä ja nyt, mutta valitettavasti tämän Yhteisön kautta ei päästä asiakastietoihin ollenkaan käsiksi.
Selvä kokeilen vielä kerran chattia. Raportoin sitten.
Asia nytkähti vihdoin eteenpäin. Asiakaspalvelija kertoi ettei löydä kyseistä yhteydenottopyyntöä, mutta tiesi kuitenkin mistä on kyse(ilmeisesti päivän aiemman yhteydenoton vuoksi). Kertoi sitten, että tekee tietoihini merkinnän että olen edistänyt asiaa jo 17.3. ja tämän tulisi takuukuitin lisäksi riittää myymälässä jotta asia saadaan etenemään vaikka takuu virallisesti onkin loppunut.
Lähden huomenissa siis kohti Teliakauppaa katsomaan miten käy.
Tämä päättyi lopulta hyvin. Laite meni keskushuoltoon ja tilalle tuli uusi vaikka olinkin kerennyt jo uuden tilata. Nyt siis käytännössä varalla on uusi laite.
Jos jotain niin tässä oli liikaa mutkia sinänsä simppelin asian hoitamiseen.
Mihin hävisi yhteydenottopyyntö? Mitä ja miksi on faxipuoli "teknologian edelläkävijöillä" vuonna 2022? Miksi jonotilannetta piti selvittää ulkoisesta foorumista josta henk. koht. apua ei saa? 🤔>
@Poksuvau kirjoitti:
Tämä päättyi lopulta hyvin. Laite meni keskushuoltoon ja tilalle tuli uusi vaikka olinkin kerennyt jo uuden tilata. Nyt siis käytännössä varalla on uusi laite.
Jos jotain niin tässä oli liikaa mutkia sinänsä simppelin asian hoitamiseen.
Mihin hävisi yhteydenottopyyntö? Mitä ja miksi on faxipuoli "teknologian edelläkävijöillä" vuonna 2022? Miksi jonotilannetta piti selvittää ulkoisesta foorumista josta henk. koht. apua ei saa? 🤔>
Hankala sanoa näin järjestelmien ulkopuolelta mihin yhteydenottopyyntösi on livahtanut. Hyvä kuitenkin kuulla, että homma hoitui! 😁>
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.