Skip to main content

Hei!



Telian sivuilta löytyvä yhteydenottopyyntölomake ei anna minkäänlaista infoa siitä, lähettikö lomake kysymykseni vai ei. Sivu vain pomppaa alkuun ja tyhjentää kentät. Mistä tiedän, että viesti on mennyt perille? Lähetin viestini nyt ehkä kahdesti tämän takia.



 



 



edit Merja_J: otsikkoa muokattu kuvaavammaksi

Yhteydenottopyyntölomakkeen tulisi antaa sinulle seuraavanlainen viesti lähetyksen jälkeen:

"Kiitos viestistäsi.



Viestisi on lähetetty onnistuneesti asiakaspalveluumme. Saat siitä pian myös kopion sähköpostiisi. Otamme yhteyttä sinuun mahdollisimman pian. "

Minun Telian kautta lähetetyssä häiriöilmoituksessa tulee hieman vastaavanlainen teksti. Voi olla, että yhteydenottopyyntölomakkeen lähetyksen jälkeen on käynyt jokin virhe tuon tekstin näyttämisessä, mutta jos sähköpostissasikaan ei ole mitään vahvistetta viestin lähettämisestä, sanoisin että se on epäonnistunut. Siinä tapauksessa kokeilisin lähettämistä uudelleen varmuuden vuoksi toisella nettiselaimella. Ainakin nyt meidän päässä testattuna lähetys toimi normaalisti.


Moi,

 

Sama ongelma täällä, ei toimi millään selaimella. Edgellä tyhjentää kentät ja pyytää tarkistamaan tiedot ja Chromella hyppää vain alkuun mutta ei lähetä viestiä.



@Finnford@  kirjoitti:


Moi,



 



Sama ongelma täällä, ei toimi millään selaimella. Edgellä tyhjentää kentät ja pyytää tarkistamaan tiedot ja Chromella hyppää vain alkuun mutta ei lähetä viestiä.






Voisi vielä kokeilla tyhjentää selaimesta välimuistin ja evästeet, jos sen jälkeen lomake lähtisi normaalisti.


Hei! Voisiko jokin tietokoneen tai selaimen asennettu lisäosa estää sisällön näyttämisen oikein (jos historiatiedot tyhjennetty kertalleen)?



 



Testasin palvelupyynnön ja avoimen yhteydenottopyynnön lomaketta tietokoneeni Chrome (V86.0.4240.75) -selaimella Incognito-tilassa ja se toimi hyvin. Kokeilin vielä toisen kerran Honor Play -puhelimellani 🙂>



 





 


Vastaa