Skip to main content

Loin Telia-tunnuksen ja kirjauduin omille sivuille. Asiakastiedoissa kaikki muu on ok , mutta puhelinnumero ja s-postiosoite puuttuvat. Kun lisään ne tietoihin , niin siellä ne näkyvät ja palvelu ilmoittaa , että tiedot on tallennettu. Olen liittymän omistaja ja käyttäjä. Laskutustiedoissa s-postiosoite on ok.

 

Kun kirjaudun ulos ja takaisin sisään , niin kas kummaa , ne juuri lisäämäni yhteystiedot ovat taas kadonneet. Myös jos menen omissa tiedoissa "Liittymäni ja palveluni"-osioon , niin palvelu kysyy juurikin puhelinnumeroa ja s-postiosoitetta ennen kuin päästää sisään.

 

Eivät näköjään tallennu ne yhteystiedot , vaikka yrittäisi tallentaa kuinka moneen kertaan. Onko palvelussa jokin yleinen vika vai mistä on kyse?????

 

PS. Lisätietoina se , että alusta on Win 7 x64 Pro + Firefox x64 (v 56.0.2). Lisäämäni tiedot näyttävät pysyvän vain niin kauan , kun selain on päällä. Kun sen sammuttaa , niin tiedot katoavat. Selain tyhjentää suljettaessa selailuhistorian , keksi jne. automaattisesti ja niin sen haluan myös tekevän.

Mahtaako aspa lukea näitä viestejä ollenkaan????



@kustaa1967 kirjoitti:


Mahtaako aspa lukea näitä viestejä ollenkaan????






Epäilen, että viikonloppuna ei lue. Tämä on vertaistukiyhteisö, eli täällä kuka tahansa voi vastata näihin viesteihin. Telialaiset ovat läsnä arkisin, ehkä joskus joku voi olla omalla ajallaan jopa viikonloppuna täälllä. Eikä täällä voida edes asiakkaan tunnistamista vaativia ongelmia ratkaista, kun tämä on julkinen yhteisö.



 



Suosittelisin tuosta henkilötietojen pysymättömyydestä ottamaan yhteyttä vaikkapa omien sivujen Chatin kautta. Sieltä pääset suoraan aspan kanssa asiasta keskustelemaan ja saanet ongelman ratkaistua tai ainakin asian vireille.


Niinpä.

 

Ei minulla ole aikaa chattailla ja halusin vain lähettää viestin aspalle , mutta kun sinne ei näytä olevan edes sähköpostia vai onko???

 

PS. Toivottavasti joku aspasta myös lukee näitä.


Hei @kustaa1967!



Laitoin Telialle viestiä tästä, niin ehkä huomenna joku Telialaisista vastaa tähän kysymykseesi ;)



@kustaa1967 kirjoitti:


Niinpä.



 



Ei minulla ole aikaa chattailla ja halusin vain lähettää viestin aspalle , mutta kun sinne ei näytä olevan edes sähköpostia vai onko???



 



PS. Toivottavasti joku aspasta myös lukee näitä.






@kustaa1967: voit jättää palautteen sähköisen lomakkeen kautta...



 





  • Julkinen yhteydenottopyynnön lomake, joka ei vaadi kirjautumista:




https://www.telia.fi/asiakastuki/lomakkeet/yhteydenottopyynto



 





  • Kirjautuneiden asiakkaiden palvelupyyntölomake:




https://www.telia.fi/kirjautuneille/lomakkeet/palvelupyynto



 



Telian asiakaspalvelu on tarvittaessa yhteydessä sinuun ensi viikon alkupuolella, joten voit huoletta rentoutua näin viikonloppuna :)


Kiitos Sekunti noista linkeistä ja kiitos myös kiisseli67:lle viestinvälityksestä. Koetin yhteydenottolomakkeita etsiä asiakastukisivuilta mutta enpä heti löytänyt. No nyt ne on selaimessa kirjanmerkkeinä , joten enköhän jatkossa pääse paremmin viestittelemään aspalle.

 

Katsellaan tuleeko jotakin vastausta ensi viikolla ja jos ei , niin minä alan pommittaa aspaa noiden lomakkeiden avulla.  :smileyhappy:



@kustaa1967 kirjoitti:


Kiitos Sekunti noista linkeistä ja kiitos myös kiisseli67:lle viestinvälityksestä. Koetin yhteydenottolomakkeita etsiä asiakastukisivuilta mutta enpä heti löytänyt. No nyt ne on selaimessa kirjanmerkkeinä , joten enköhän jatkossa pääse paremmin viestittelemään aspalle.



 



Katsellaan tuleeko jotakin vastausta ensi viikolla ja jos ei , niin minä alan pommittaa aspaa noiden lomakkeiden avulla.  :smileyhappy:






Eipä kestä @kustaa1967! Pieni vinkki oikopolkuun:



 





 



Kyseinen linkki sijaitsee alhaalla "Olisiko näistä apua?"-osiossa.



 





 



Oikealla puolella "Hallinnoi liittymääsi"-osiossa on linkki "Tee vikailmoitus / jätä yhteydenottopyyntö" :smileyhappy:


Kiitos Sekunti vinkeistä. Nyt löytyi lomakkeet ihan sivustoiltakin. Tämä on uudelle asiakkaalle vähän tällaista etsiskelyä aina näin alkuun.


Moikka @kustaa1967 ! Kyseisenlainen ongelma kuulostaa vahvasti siltä, että tämä täytyy meidän tutkia. 
Ei voida näin julkisesti perehtyä ongelmaan, sillä tämä vaatii asiakastietoihin perehtymistä. 
Saitkin jo hyviä vinkkejä yhteydenottoa varten!



Laitahan tulemaan mahdollisimman tarkat tiedot joko yhteydenotto- tai palvelupyynnöllä niin päästään tätä tutkimaan. :) 



@RaMaria kirjoitti:

Laitahan tulemaan mahdollisimman tarkat tiedot joko yhteydenotto- tai palvelupyynnöllä niin päästään tätä tutkimaan. :)


Minä laittelen palvelupyynnön ensi tilassa. :smileyhappy:


Ja homma korjattu , kiitos!

 

Vastaus tuli s-postilla DoNotReply-osoitteesta , joten kiitelläänpä sitten vain näin yleisesti.  :smileyhappy:


Loistavaa! Nopsaanhan tuo saatiin fiksattua. :) 


Vastaa