Ostin 2 puhelinta viime viikon yömyynnissä. Tilausvahvistuksen mukaan puhelinten olisi pitänyt olla jo perillä. Tänään tuli tekstiviesti, että tuotteet ovatkin loppu ja että minuun olla yhteydessä jossain vaiheessa tällä viikolla. Soitin asiakaspalveluun mutta sieltä ei pystytty auttamaan, pitää vain kuulemma odottaa puhelua. Telialla on siis rahani, he ovat vahvistaneet kaupan mutta nyt siis ovatkin myyneet "ei oota". Ja nyt kun minulla pitäisi jo olla ostamani ja maksamani tuotteet käytössäni, minulle kerrotaankin että ne ovat loppu ja minun pitää odotella yhtiön yhteydenottoa. Uskomatonta! Kuinka tyhminä asiakkaita oikein pidetään?
Mulla sama homma. Paitsi jouduin ihan itse kyselemään laitteen perään. Ostin yömyynnistä 300€:n tabletin ja kun vilkaisin lähetysseurannasta tilannetta, niin siellä luki vain että tilaus peruttu. En saanut s-postia tai tekstiviestiä en mitään asiasta. Soitettuani tästä kävi ilmi että tuote on loppunut. Miten ihmeessä Telian järjestelmä antaa ostaa tuotteen jota ei ole olemassa? No olis kiva saada rahat takaisin että voin ostaa kyseisen tabletin toiselta firmalta. Saa nähdä joudunko kinuamaan rahojani takaisin ?
Moikka @Turutar72 ja @Ankyn!
Yömyynnin aikana tapahtui ylimyyntiä, eli verkkokaupassa oli myynnissä laitteita, jotka olivat yömyynnin suuresta suosiosta johtuen jo ehtineet loppua.
Pahoittelut aiheuttamastamme harmista. Otamme tästä yömyynnistä opiksi, jotta saadaan seuraavalla kerralla homma sujumaan parhaalla mahdollisella tavalla ilman teknisiä ongelmia :smileyhappy:
Viime viikolla kontaktoimme asiakkaita, joiden tuotteet olivat jääneet toimittamatta. Joko teille soiteltiin asian tiimoilta?
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.