Skip to main content

Teemme huoltotöitä järjestelmissämme tulevana viikonloppuna la 27.3. klo 16:30 - ma 29.3. klo 7:00.



 



Huomioithan, että tällöin asiakaspalvelun chat, Facebookin yksityisviestit, sekä Minun Telian viestit ja yhteydenottolomakkeet ovat pois käytöstä. Minun Telia -sovelluksen ja asiakassivujen itsepalvelutoiminnot, sekä Yritysportaali toimivat normaalisti huoltokatkon ajan. Jos sinulla ei vielä ole kirjautumiseen vaadittavaa Telia Tunnusta, löydät täältä ohjeen sen luomiseen.



 



Pystyt itsepalveluna esimerkiksi päivittämään liittymiäsi, lisäämään laskulle maksuaikaa, tai vaikkapa tarkistamaan PUK-koodin. Ohje-ja tukisivultamme löydät ohjeet laitteisiin ja eri toiminteisiin. Apua voit myös aina kysyä täältä Yhteisöstä muilta Yhteisöläisiltä!



 



Formulafanit huomio! Teethän kanavatilauksen jo hyvissä ajoin ennen F1 -kauden avausviikonlopun alkua 26.-28.3. Tästä artikkelista löydät infoa eri katseluvaihtoehdoista ja tilausmahdollisuuksista. Kun tilauksesi on hyvissä ajoin tehty, pystymme varmistumaan siitä, että kaikki palvelut ja laitteet ovat sinulla toimintakunnossa ennen lähtöviivan ylitystä. 



 



Huoltokatkosta huolimatta kuluttaja-asiakkaiden puhelinpalvelussa palvellaan hätätilanteissa (PUK-koodit, liittymän sulkeminen sekä TV-häiriöiden ilmoitukset) 24/7. Yritysasiakkaiden puhelinpalvelussa palvellaan vikatilanteissa 24/7.
Puhelinpalvelumme itsepalveluautomaatit kuten vianrajausautomaatti, PUK-koodikysely, liittymän väliaikainen sulku ja avaus ovat poissa käytöstä huoltotöiden ajan sekä väliaikaisesti huoltotöiden jälkeen. Nämä toiminnallisuudet palautetaan käyttöön mahdollisimman pian.



 



Tiedote luettavissa nettisivuiltamme myös englanniksi ja ruotsiksi / You can read this customer bulletin on our website in English / Du kan läsa denna kundbulletin på vår websidorna på svenska

Ei vielä vastauksia. Ole sinä ensimmäinen ja vastaa, kysy tai kommentoi!

Vastaa