Keskustelua Yhteisön tunnusuudistuksesta

  • 14 November 2023
  • 32 kommenttia
  • 778 katselukertaa


Näytä ensimmäinen kirjoitus

32 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

Maili oli tupsahtanut tänään:

  • Yhteisöä käytetään jatkossa Telia Tili -tunnuksilla (aiemmin Telia-tunnuksella tai sähköpostiosoitteella)
  • Jatkossa, kun kirjaudut Yhteisöön, käyttäjätunnus on Yhteisöön liitetty sähköpostiosoitteesi ja salasanasi on vanha tuttuYhteisön salasanasi

 

  1. Aiemmin Telia Tili -tunnus(A) oli Telia-tunnus (B) tai mailiosoite (C).
  2. Jatkossa “käyttäjätunnus” (D) on mailiosoite (C).

Kiehtovaa, miten monimutkaisia himmeleitä syntyy “itsestään”.

Kyllä vain mutta myös väitän, että kunhan tämä uudistus on tehty ensin täällä Yhteisössä ja myöhemmin vielä kuluttaja-asiakkaidenkin kohdalla niin sen jälkeen pääsemme eroon tästä nykyisestä tunnusviidakosta.

Tällä hetkellä uusi käyttäjä voi rekisteröityä kahdella eri tavalla:

 

 

Ylempi on kirjeessäkin mainittu Telia-tunnus-vaihtoehto ja alempi on sähköpostiosoitevaihtoehto.

Ja tällä hetkellä kirjautuminen on siis tämä:

 


Johon voi syöttää joko Telia-tunnuksen käyttäjätunnuksen tai Yhteisön käyttäjätunnuksen sen mukaan, kummalla tavalla on rekisteröitynyt.

Jatkossa kirjautumisessa käytetään tosiaan aina vain sähköpostiosoitetta ja kieltämättä nyt kun sanoit niin olisin voinut selkeyden vuoksi puhua, että Telia Tili -tunnus on yhtä kuin sähköpostiosoite. Otan tämän huomioon, kun teen ohjeet rekisteröitymistä ja kirjautumista varten.

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +6

Siis tarkoittaako tämä nyt, että jos tämän yhteisötunnuksen sitoo asiakkuuteen on mahdollista saada täälläkin sitä asiakaspalvelua? Mikäli ei, niin en näe hyötyä vaan pidän mielummin kirjoittelut oman tunnuksensa alla ja asiakkuuden omanaan.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

Siis tarkoittaako tämä nyt, että jos tämän yhteisötunnuksen sitoo asiakkuuteen on mahdollista saada täälläkin sitä asiakaspalvelua? Mikäli ei, niin en näe hyötyä vaan pidän mielummin kirjoittelut oman tunnuksensa alla ja asiakkuuden omanaan.

Kyllä se sitä ehdottomasti helpottaa. Olemme käynnistäneet jonkin aikaa sitten projektin, jossa määrittelemme Telian onlinekanavien tulevaisuutta muun muassa siltä osin, että mihin suuntaan uudistamme niitä. Sen projektin lopputulema määrittelee todennäköisesti myös sen, että onko Yhteisön kautta mahdollisuus tavoittaa jatkossa myös asiakaspalvelu, jos tilanne sitä vaatii. Itse henkilökohtaisesti toivon sitä ja tiedän myös toki teidänkin toiveet, olemmehan tästä tosi pitkään puhuneet 😊

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +6

Siis tarkoittaako tämä nyt, että jos tämän yhteisötunnuksen sitoo asiakkuuteen on mahdollista saada täälläkin sitä asiakaspalvelua? Mikäli ei, niin en näe hyötyä vaan pidän mielummin kirjoittelut oman tunnuksensa alla ja asiakkuuden omanaan.

Kyllä se sitä ehdottomasti helpottaa. Olemme käynnistäneet jonkin aikaa sitten projektin, jossa määrittelemme Telian onlinekanavien tulevaisuutta muun muassa siltä osin, että mihin suuntaan uudistamme niitä. Sen projektin lopputulema määrittelee todennäköisesti myös sen, että onko Yhteisön kautta mahdollisuus tavoittaa jatkossa myös asiakaspalvelu, jos tilanne sitä vaatii. Itse henkilökohtaisesti toivon sitä ja tiedän myös toki teidänkin toiveet, olemmehan tästä tosi pitkään puhuneet 😊

No hei tuohan on hyvä! Jäädään siis odottelemaan lopputulosta ✌

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

Kuinka pitkään Telia Yhteisö on suljettu huomenna? 🙂

 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

Kuinka pitkään Telia Yhteisö on suljettu huomenna? 🙂

Ei ole vielä tarkkaan tiedossa, myös kellonaika on auki. Pyrimme siihen, että sulku on aikaisin aamulla tai myöhään illalla, ettei se häiritse Yhteisön käyttöä ainakaan niin paljoa.

Harmillisesti tämä sulku tulee olemaan sellainen, että Yhteisö on töiden ajan kokonaan kiinni. Eli tänne ei pääse myöskään lukemaan keskusteluita. Pahoittelut tästä 😊

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

Kuinka pitkään Telia Yhteisö on suljettu huomenna? 🙂

Ei ole vielä tarkkaan tiedossa, myös kellonaika on auki. Pyrimme siihen, että sulku on aikaisin aamulla tai myöhään illalla, ettei se häiritse Yhteisön käyttöä ainakaan niin paljoa.

Harmillisesti tämä sulku tulee olemaan sellainen, että Yhteisö on töiden ajan kokonaan kiinni. Eli tänne ei pääse myöskään lukemaan keskusteluita. Pahoittelut tästä 😊

Julkaisin juuri tiedotteen asiasta, jatketaan keskusteluita siellä 😊

 

Vastaa