Skip to main content

**EDIT 23.2. Kiitos tuhannesti kaikille testiin osallistuneille. Saimme avullanne tietoa mikä rakenteessa toimii ja missä on vielä kehitettävää. Jatkamme vielä työstämistä :) Otin demolinkin pois tästä kirjoituksesta.**



 





 



Olemme uudistamassa Asiakastuki-sivustoamme, paikkaa josta löytyy ohjeita ja vinkkejä palveluihimme liittyen. Haluamme, että osio on entistä helppokäyttöisempi ja että löydät sieltä tarvitsemasi neuvot ja vinkit aikaisempaa nopeammin.



 



Olemme rakentaneet klikattavan karkean tason demoympäristön ja haluaisimme kuulla sinulta millaisena juuri sinä koet hahmottelemamme uuden Asiakastuen rakenteen. Onko se looginen ja helppokäyttöinen. Demo löytyy täältä --> **linkki poistettu**



 





 



Olemme rakentaneet demoon 15 erilaista kuvitteellista tilannetta ja tarkoituksenamme on selvittää onko uusi rakenne sellainen josta löydät tilanteessa kuvatun tiedon helposti ja nopeasti. Lue tilannekuvaus, aloita tehtävä ja klikkaile hakemistorakennetta kuten tekisit normaalistikin vastaavassa tilanteessa ja merkitse lopuksi se paikka josta apu mielestäsi on tai pitäisi olla.



 





 



Testin lopussa on paikka vapaamuotoiselle palautteelle ja voit toki kertoa mielipiteesi myös tämän blogin kommenteissa.



 



Kiitos jo näin etukäteen valtavasti avustasi ja näkemyksistäsi, arvostamme niitä paljon. Tehdään yhdessä helppokäyttöiset Asiakastuki-sivustot :)



 



 

Nostetaas blogi ylös. Jos et ole vielä kliksutellut testiä läpi niin pyydän että käytät 10-15 minuuttia ajastasi ja kokeile miltä uusittu rakenne sopii sinulle :)


Kiitos tuhannesti kaikille testiin osallistuneille. Saimme avullanne tietoa mikä rakenteessa toimii ja missä on vielä kehitettävää. Jatkamme vielä työstämistä Hymiö Onnellinen



 



Otin demolinkin pois tuolta ylhäältä.


Toivottavasti tuonne jää jonkinlainen hakukone jotta ei tarvitse klikkailla jokaista läpi :smileyhappy:


Vastaa