Kysymys

Mistä näen Yhteisössä olevan sähköpostiosoitteen, jotta voin liittyä Hiomoon?

  • 25 August 2023
  • 4 kommenttia
  • 68 katselukertaa

Käyttäjätaso 2
Kunniamerkki +4

Pitäisi liittyä Hiomoon, mutta pitäisi tietää mikä on yhteisössä spostiosoite.

Profiilitiedoissa et voi sitä katsoa etkä muuttaa.

Spostiakaan ei tule.

Sitten ovelana -”en muista salasanaa” => annan kirjautumistunnuksen.

Vastauksena on, että “jokin meni pieleen, yritä myöhemmin uudelleen. 

Tuon voitte kohta laittaa markkinointilauseeksenne…. liian monesti liian monessa palvelussa saanut tuon lauseen.

 

--

Muokkaus SonjaNii: Muokattu otsikkoa kuvaavammaksi 


Aihe on suljettu kommenteilta.

4 kommenttia

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +10

Pitäisi liittyä Hiomoon, mutta pitäisi tietää mikä on yhteisössä spostiosoite.

Profiilitiedoissa et voi sitä katsoa etkä muuttaa.

Spostiakaan ei tule.

Sitten ovelana -”en muista salasanaa” => annan kirjautumistunnuksen.

Vastauksena on, että “jokin meni pieleen, yritä myöhemmin uudelleen. 

Tuon voitte kohta laittaa markkinointilauseeksenne…. liian monesti liian monessa palvelussa saanut tuon lauseen.

 

Hei @kshji! Kiva kuulla, että olet kiinnostunut liittyä Hiomoon.😊 Syy, miksei sähköpostia pysty näkemään suoraan profiilista, johtuu meidän tunnustenhallinnasta. Tässä muutama kikka, miten pystyt tarkistamaan sähköpostiosoitteesi: 

a) 

  1. kirjaudu ulos yhteisöstä
  2. mene sisäänkirjautumiseen ja siellä on kohta "salasana unohtunut"
  3. valitse sieltä että “olen unohtanut salasanan” niin siellä on kenttä johon voit kirjoittaa käyttäjänimen, jolloin se lähettää sähköpostin siihen osoitteeseen, joka sinun käyttäjään on liitetty
  4. jättää sitten vain huomioimatta sen salasananvaihdon

b)

  1. mene omaan profiiliin ja laita sähköpostihälytyksiä päälle ja jää odottamaan, että saat yhteisöstä sähköpostia.

Kun sanoit, että sinulle tulee herja “jokin meni pieleen, yritä myöhemmin uudelleen” niin saattaa olla, että olet rekisteröitynyt yhteisöön joko telia-tunnuksen avulla tai sähköpostiosoitteella. Kun menet hakemaan uutta salasanaa niin täytyy valita ensin, kummalla tavalla olet rekisteröitynyt. Jos valitset väärän tuossa kohin, niin tulee tuollainen kertomasi herja.

Voit laittaa meille privana listan sähköpostiosoitteista mikä se voisi mahdollisesti olla, jos et muista tarkkaan sitä. Voidaan sit vaihtaa uuteen osoitteeseen. Kokeile kuitenkin ensin yllä annettuja ohjeita. 

 

Käyttäjätaso 2
Kunniamerkki +4

Luitko viestini oikeasti? Siinähän jo sanoin että … niin sitten annetaan se ohje, että … Tuo teidän ajattelu hakee vertaistaan. Pitäisi tietää millä konstilla eri systeemeihinne liittynyt reilu 20 vuoden aikana? Asiakaan kirjattava, koska koodarinne ei osaa hakea tietoa.

Edelleen väitän, että profiilissa näytettävät tiedot ovat vajavaisia. Hypätkää joskus asiakkaan saappaisiin ja miettikää siitä kulmasta. On hauskaa, että asiakkaan pitää kertoa mistä järjestelmästä Telian softien tietoa haettava, jotta ...

Eli sikamaisen helppoa liittyä … 

Testaamista omin voiminne en ole enää vaatinut vuosiin. Se on jätetty asiakkaalle, Voihan teillä olla joku testipatteri, mutta se ei testaa asiakkaiden käyttämiä prosesseja.

 

 

Käyttäjätaso 2
Kunniamerkki +4

Sain haasteen ratkaistua tempulla X, mutta ei ole tätä päivää. Jos ette kerro tietoja, niin älkää kysykö niitä. Kysykää niitä mitä näkyy profiilissa.

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +10

Luitko viestini oikeasti? Siinähän jo sanoin että … niin sitten annetaan se ohje, että … Tuo teidän ajattelu hakee vertaistaan. Pitäisi tietää millä konstilla eri systeemeihinne liittynyt reilu 20 vuoden aikana? Asiakaan kirjattava, koska koodarinne ei osaa hakea tietoa.

Edelleen väitän, että profiilissa näytettävät tiedot ovat vajavaisia. Hypätkää joskus asiakkaan saappaisiin ja miettikää siitä kulmasta. On hauskaa, että asiakkaan pitää kertoa mistä järjestelmästä Telian softien tietoa haettava, jotta ...

Eli sikamaisen helppoa liittyä … 

Testaamista omin voiminne en ole enää vaatinut vuosiin. Se on jätetty asiakkaalle, Voihan teillä olla joku testipatteri, mutta se ei testaa asiakkaiden käyttämiä prosesseja.

 

 

Ymmärrän, että asia harmittaa, kun tieto ei ollut suoraan profiilissa katseltavana. Vien ilman muuta palautteen eteenpäin. 

 

Sain haasteen ratkaistua tempulla X, mutta ei ole tätä päivää. Jos ette kerro tietoja, niin älkää kysykö niitä. Kysykää niitä mitä näkyy profiilissa.

 

Hienoa kuulla, että sait sähköpostin selville. 🙏