Skip to main content

Meiltä on lähtenyt hiljattain sähköposteja joissa sanotaan, että et ole käyttänyt Telia Tiliäsi enää hetkeen. Ja että poistamme tilisi 30 päivän kuluttua.

 

Viesti on aito ja oikea viesti, mutta se on lähtenyt virheellisesti Yhteisön jäsenille. Tilisi ei poistu automaattisesti, vaikka et olisi kirjautunut hetkeen.

Olemme pahoillamme tapahtuneesta.

 

Telia Tili on käytössä tällä hetkellä myös Telian yritysasiakkailla/käyttäjillä ja niiden käyttäjätilien poisto tapahtuu automaattisesti, tietyissä tilanteissa.

Yhteisön jäsenille tätä viestiä ei olisi pitänyt siis lähteä ollenkaan. Tutkimme parhaillaan asiaa ja teemme muutoksia, joiden ansiosta ko. viestejä ei lähde enää Yhteisön jäsenille jatkossa. Teemme myös muutoksia itse tuohon viestiin, että se on selkeämpi ja tunnistettavampi jatkossa.

Lähetämme tänään myös sähköpostin jäsenille, joille tuo viesti virheellisesti meni.

 

Taustatietoa Telia Tilistä

 

Otimme Telia Tili -tunnuksen käyttöön Yhteisössä viime kesänä. Telia Tili -tunnus on Telian uusi tunnus, jonka avulla voit tulevaisuudessa kirjautua kaikkiin Telian palveluihin. Se on tällä hetkellä käytössä Yhteisön lisäksi myös Telian yritysasiakkailla ja myöhemmin otamme sen käyttöön myös kuluttaja-asiakkaille.

Lue lisää alla olevasta kirjoituksesta.

 

 

Joopajoo.


Kuinka useasti pitää käyttää????!!!!


Kuinka useasti pitää käyttää????!!!!

Tarkoitatko, että kuinka usein pitää käyttää Telia Tiliä, jotta se ei poistu? Kuten tässä tiedotteen alussa kerrotaan, niin Yhteisön jäseniltä se ei poistu, vaikka ei olisi toviin täällä käynytkään. Eli ei mitään käyntipaineita sen suhteen 😊


Syytäkin pahoitella kun säikäytellään.

 


Poistin aloituspostauksessa kuvituskuvana olleen esimerkin lähettämästämme sähköpostista, ettei kukaan pääse sitä kopioimaan ja käyttämään vääriin tarkoituksiin.


Kuinka useasti pitää käyttää????!!!!

Tarkoitatko, että kuinka usein pitää käyttää Telia Tiliä, jotta se ei poistu? Kuten tässä tiedotteen alussa kerrotaan, niin Yhteisön jäseniltä se ei poistu, vaikka ei olisi toviin täällä käynytkään. Eli ei mitään käyntipaineita sen suhteen 😊

Niin, minä jo laitoin osoitteen josta tuo viesti tuli estolistalle mikä tarkoittaa että kyseisestä osoitteesta minulle ei enään voi viestejä edes lähettää. Asiakaspalvelu tulkitsi että viesti on mahdollisesti huijausyritys. Kiitos telia tästä.


Niin, minä jo laitoin osoitteen josta tuo viesti tuli estolistalle mikä tarkoittaa että kyseisestä osoitteesta minulle ei enään voi viestejä edes lähettää. Asiakaspalvelu tulkitsi että viesti on mahdollisesti huijausyritys. Kiitos telia tästä.

Pahoittelut vielä kerran.

Tämä seuraava ei ole sitä kuuluisaa meriselitysosastoa: Telia Tili on käytössä nyt täällä Yhteisössä. Sen käyttäminen lähti liikkeelle yritysasiakkaidemme kirjautumistunnuksena yrityspuolen palveluihin.

Oletan, että otit yhteyttä kuluttaja-asiakaspalvelumme. Koska Telia Tili ei ole vielä käytössä kuluttaja-asiakkaillemme niin voi olla, että tästä syystä hän ei tiennyt Telia Tilistä / tuosta viestistä mitään.

Suosittelen, että otat eston pois. Jos vaikka haluat muokata Telia Tilisi tietoja. Kun kerkeät niin kurkkaahan aloituspostauksessa oleva linkki, siellä kerrotaan Telia Tilistä lisää.


Vastaa