Kuten tuolla hiomon puolella tuli ilmi ja tänne laitoit tämän virheilmoituksen niin taas kävi samalla lailla ja tuli tuo virheilmoitus ja tietenkin teksti katosi ja uudestaan piti kirjoittaa( onneksi teksti oli tällä kertaa lyhyempi kun en muistanut heti sitä kopioida ennen lähetystä, koska nyt tapahtunut itselle muutaman kerran lyhyen ajan sisään niin pitää kokeilla muistaa kopioida teksti varmuuden vuoksi ennen lähetystä jos jatkuu vielä ongelma).
Selain itselläni on Edge Ja tässä tiedot: Versio 121.0.2277.112 (Virallinen koontiversio) (64-bittinen) ja tämä on ajan tasalla oleva päivitys ja tietokoneella Windows 11 käytän pääasiallisesti kuten nyt ja viimeksi.
Kuten tuolla hiomon puolella tuli ilmi ja tänne laitoit tämän virheilmoituksen niin taas kävi samalla lailla ja tuli tuo virheilmoitus ja tietenkin teksti katosi ja uudestaan piti kirjoittaa( onneksi teksti oli tällä kertaa lyhyempi kun en muistanut heti sitä kopioida ennen lähetystä, koska nyt tapahtunut itselle muutaman kerran lyhyen ajan sisään niin pitää kokeilla muistaa kopioida teksti varmuuden vuoksi ennen lähetystä jos jatkuu vielä ongelma).
Selain itselläni on Edge Ja tässä tiedot: Versio 121.0.2277.112 (Virallinen koontiversio) (64-bittinen) ja tämä on ajan tasalla oleva päivitys ja tietokoneella Windows 11 käytän pääasiallisesti kuten nyt ja viimeksi.
Alustatoimittaja tutkii asiaa edelleen, vielä ei ole kummempaa kerrottavaa.
Käytätkö muuten useita välilehtiä Yhteisöstä samaan aikaan? Jos kyllä niin onko mahdollista, että suljet ne muut ja käytät Yhteisölle vain yhtä tabia kerrallaan? Ja jos joskus tarvitset useita niin sulkisit sitten ne ylimääräiset pois, kun et enää niitä tarvitse.
Jos käytät useita tabeja niin kerrothan oliko tuolla vaikutusta
Yksi välilehti on vain auki Telia yhteisöön samaan aikaan kun olen sisään kirjautunut ja aion kirjoittaa jotain( tai menen hiomoon). Kun en ole sisään kirjautunut ja käyn vain lukemassa niin tällöin voi olla muitakin Telia yhteisön välilehtiä samaan aikaa auki ( jos tulee jotain mihin haluan sitten kommentoida tai on asiaa niin silloin aina vain yksi sivu auki). Muita välilehtiä tietenkin voi olla samalla auki.
Voi testata myös tämän viestin jälkeen tuota , että laitan muita Telia yhteisö välilehtiä auki niin näkee onko minulle siitä vaikutusta nyt kun vika on juuri ollut päällä ja onko tähän selaimeen vaikutusta.
Nyt on toinen välilehti avattu Telia yhteisöön samaan aikaan , katsotaan tuleeko viesti läpi.
Tämmöinenkin kiusa on ilmestynyt. Siis kun kirjaudun liittymän omistajana Minun Teliaan pankkitunnuksilla , niin ruutuun lävähtää aina välillä tällainen ilmoitus:
Tunnistautuminen
Tunnistautuminen pankkitunnuksilla on tarkoitettu vain liittymän omistajille eli henkilöille, joiden nimissä liittymäsopimukset ovat. Lue ohjeista, miten voit kirjautua liittymän käyttäjänä Minun Teliaan.
Ymmärtäisin jos yrittäisin kirjautua liittymän käyttäjänä , mutta en oikein , kun jo alunalkaen yritän kirjautua liittymän omistajana.
Vaikuttaa siltä , että MInun Telia ei tunnista liittymän omistajaa pankkitunnuksista huolimatta.
Ei ainakaan tämä vaikuttanut tulokseen. Sen verran, että tuossa ensimmäisessä ilman välilehteä sekä tässä toisessa välilehden kanssa tapahtui nyt samaa outoa. Viestit tuli läpi, mutta kummallakin kerralla tuo punainen virhe ilmoitus välähti siellä ylälaidassa ihan kuin olisi tulossa ongelmaa mutta viestit pääsi kuitenkin läpi. Mutta tosiaan selkeästi ehti näkymään tuo punainen varoitus viesti ja oli tekemässä virhettä, mutta onnistui kuitenkin lähetys. Joten pientä hienosäätöä edelleen on( ainakin minun koneella ja selaimella) onnistuuko viestit lähettämään tai ei.
Tämmöinenkin kiusa on ilmestynyt. Siis kun kirjaudun liittymän omistajana Minun Teliaan pankkitunnuksilla , niin ruutuun lävähtää aina välillä tällainen ilmoitus:
Tunnistautuminen
Tunnistautuminen pankkitunnuksilla on tarkoitettu vain liittymän omistajille eli henkilöille, joiden nimissä liittymäsopimukset ovat. Lue ohjeista, miten voit kirjautua liittymän käyttäjänä Minun Teliaan.
Ymmärtäisin jos yrittäisin kirjautua liittymän käyttäjänä , mutta en oikein , kun jo alunalkaen yritän kirjautua liittymän omistajana.
Vaikuttaa siltä , että MInun Telia ei tunnista liittymän omistajaa pankkitunnuksista huolimatta.
Minullekin on tullut tuo sama Telian sivulla.
Tämä vika on edelleen aktiivinen & menetin oman pitkän tekstin kun en tätä julkaisua huomannut olisi saanut olla kiinnitettynä sivuston ylä reunaan.
Tämä vika on edelleen aktiivinen & menetin oman pitkän tekstin kun en tätä julkaisua huomannut olisi saanut olla kiinnitettynä sivuston ylä reunaan.
Voi ei, tiedän tuon tunteenJos ei aivan tässä nyt ihan lähiaikoina saada tuota bugia korjattua, niin katsotaan josko siitä laitettaisiin mainitsemallasi tavalla näkyvälle paikalle “varoitus”.
Tämä vika on edelleen aktiivinen & menetin oman pitkän tekstin kun en tätä julkaisua huomannut olisi saanut olla kiinnitettynä sivuston ylä reunaan.
Voi ei, tiedän tuon tunteenJos ei aivan tässä nyt ihan lähiaikoina saada tuota bugia korjattua, niin katsotaan josko siitä laitettaisiin mainitsemallasi tavalla näkyvälle paikalle “varoitus”.
Samalla voitte kysyä onko mahdollista saada luonnokset tähän kommentti kenttä jos haluaa jatkaa myöhemmin tekstiä niin silloin sen voi palauttaa takaisin.
@anteromikko, kerrotko vähän että missä tilanteessa sinulla tuli tuo herja ja tekstin katoaminen?
Tämä kysymys on samalla myös @peekotu: Onko Yhteisö ollut jo jonkin aikaa auki ja olette olleet jo jonkin aikaa tänne kirjautuneena? Tai, oletteko kirjoittaneet tuota viestiä vähän pidempään?
Alustatoimittaja tutkii tätä ikävä kyllä edelleen. Kysyn näitä kysymyksiä, että päästäisiin kiinni ongelman juurisyyhyn.
Samalla voitte kysyä onko mahdollista saada luonnokset tähän kommentti kenttä jos haluaa jatkaa myöhemmin tekstiä niin silloin sen voi palauttaa takaisin.
Tämä on hyvä ja kannatettava idea ja taisi olla @peekotu joka esitti myös samaa hiljattain toisaalla. Joku on toivonut tätä alustatoimittajalta jo pari vuotta sitten, mutta ei ole ainakaan vielä edennyt kehitykseen, koska ei ole saanut tarpeeksi kannatusta asiakkailtaan (heillä on oma yhteisö, jossa mm. näitä toiveita ja ideoita voi esittää).
@anteromikko, kerrotko vähän että missä tilanteessa sinulla tuli tuo herja ja tekstin katoaminen?
Tämä kysymys on samalla myös @peekotu: Onko Yhteisö ollut jo jonkin aikaa auki ja olette olleet jo jonkin aikaa tänne kirjautuneena? Tai, oletteko kirjoittaneet tuota viestiä vähän pidempään?
Alustatoimittaja tutkii tätä ikävä kyllä edelleen. Kysyn näitä kysymyksiä, että päästäisiin kiinni ongelman juurisyyhyn.
Samalla voitte kysyä onko mahdollista saada luonnokset tähän kommentti kenttä jos haluaa jatkaa myöhemmin tekstiä niin silloin sen voi palauttaa takaisin.
Tämä on hyvä ja kannatettava idea ja taisi olla @peekotu joka esitti myös samaa hiljattain toisaalla. Joku on toivonut tätä alustatoimittajalta jo pari vuotta sitten, mutta ei ole ainakaan vielä edennyt kehitykseen, koska ei ole saanut tarpeeksi kannatusta asiakkailtaan (heillä on oma yhteisö, jossa mm. näitä toiveita ja ideoita voi esittää).
Eilen oli auki tuo yhteisö pitkään taisi olla 1-2 välilehteä toisessa oli aihe auki ja toisessa oli foorumi uusimmat aiheet osio ja tekstiä kirjoittaessa meni 10-50 min kirjoittaa kun samalla mietin sana ja järjestystä ja muita väli merkkejä, samalla yritin miettiä että onko lisää kerrottavaa.
Itselläni oli Telia yhteisö auki muutamia minuutteja ennen kun aloin kirjoittamaan ja toinen teksti oli varmaan n. 6-8 min kun kirjoitin sitä ja tuo toinen tapaus oli taas muutama minuutti ehkä, selkeästi lyhyempi Joten tekstin kirjoitus ajalla ei ollut vaikutusta itselleni ja taisi aukiolo aika olla aika sama molemmissa.
Kiitos molemmille @peekotu & @anteromikko, hyvää lisätietoa. Kerron nämä eteenpäin.
Tuo yllä näkyvä virheilmoitus on käännetty nyt suomeksi; “Jotain meni pieleen”. Alustatoimittajalla on useita samankaltaisia virheilmoituksia joten huonolla tuurilla voi olla, että tuo käännös ei liity nyt juuri tähän virhetilanteeseen.
Pyydän, että jos törmäätte tähän virheeseen vielä niin kertokaa onko se suomeksi vai englanniksi ja että mitä siinä lukee. Pahoittelut tästä kokeilusta asian tiimoilta.
Alustatoimittaja on tehnyt muutoksia ja nyt kysynkin, että oletteko törmänneet enää tähän ongelmaan?
Ei ole itselläni tullut esiin viimekerran jälkeen, mutta ei ole hirveän monta keskusteluakaan, muutama kuitenkin plus tämä jos tulee tulee läpi ilman ongelmaa. Jos ilmenee niin tietenkin ilmoitan uudestaan
Ei ole itselläni tullut esiin viimekerran jälkeen, mutta ei ole hirveän monta keskusteluakaan, muutama kuitenkin plus tämä jos tulee tulee läpi ilman ongelmaa. Jos ilmenee niin tietenkin ilmoitan uudestaan
Hienoa. En ole itsekään saanut tätä herjaa enää, eikä myöskään modet.
Seurataan tilannetta
Hups, jotain meni pieleen! -ilmoitus on iskenyt Uusimmat-sivulle eli https://yhteiso.telia.fi/search/activity/recent
Kokeilin jo kahdella selaimellakin, Firefox 126.0 (64-bit) ja Vivaldi 6.0.2979.15 (Stable channel) stable (64-bit).
Hups, jotain meni pieleen! -ilmoitus on iskenyt Uusimmat-sivulle eli https://yhteiso.telia.fi/search/activity/recent
Kokeilin jo kahdella selaimellakin, Firefox 126.0 (64-bit) ja Vivaldi 6.0.2979.15 (Stable channel) stable (64-bit).
No niinpäs on! Ja ongelma on näköjään vain meillä, ainakin tällä hetkellä. Tämä ei esiinny Gainsightin omassa yhteisössä. Laitan tutkintaan. Kiitos. kun kerroit
Yöllä on tullut kuittaus, että tuo ongelma esiintyy nyt muutamissa muissakin samaa yhteisöalustaa käyttävissä yhteisöissä. Toimittaja tutkii asiaa edelleen.
Tein tämän vian takia nyt tilapäisen muutoksen:
Sivun yläreunassa oleva Uusimmat-linkki vie toistaiseksi osoitteeseen https://yhteiso.telia.fi/community niin siitä pääsee taas helposti näkemään uusimmat kirjoitukset
Palautan tuon linkin, kunhan osoite https://yhteiso.telia.fi/search/activity/recent alkaa taas toimimaan.
Hups, jotain meni pieleen! -ilmoitus on iskenyt Uusimmat-sivulle eli https://yhteiso.telia.fi/search/activity/recent
Tämä toimii taas ja lisäsin tuon ko. osoitteen takaisin Uusimmat-linkkiin.