Tiedoksi ketjuun, että teen ohjeet Yhteisön käyttämistä varten. Nämä on minulla vielä työstössä mutta on tulossa kyllä :)
Kiitos molemmille vastauksista olen nyt ajan tasalla. Eli se on yhteisön uusi toiminta malli, harmi vähän hankalampi kuin aikaisempi ja epäselvempi,mutta opittavissa tuo kellon aikaan kohtaan painaminen. Nyt olisi hyvä tehdä noista ohje kun noin paljon muuttunut.
Onko sitten tuokin muka uusi tapa jossa uusimmat keskustelut osio on tosiaan niin, että siinä ei ole uusinta viestiä vaan aina se aloitus viesti ja henkilö ketä sen aloittanut, eikä uusinta viestiä ja ketä sen kirjoittanut. Nythän se ei ole oikeastaan uusimmat keskustelut osio ollenkaan, pitäisi keksiä uusi nimitys tai selventää tuota.
No kuten sanoin maku asia miten haluaa olla ja laitevalmistaja sen määrää, mutta ei tuo nyt oikein selkeä systeemi ole verrattuna aikaisempaan, vähän huonosti kehitetty. Toivotaan kuitenkin hyvää jatkoa yhteisölle ja toimivaa yhteistyötä ja kehitystä teille uuden alustan kanssa.
Edit. Mikä viive siinä on kun huomasin, että saan sähköpostiin viestin kun tulee tänne yhteisöön viestiä. Olin ottanut vanhasta ne pois koska en halua yhteisöstä mitään sähköpostia( ellei ole yksityinen). Ja kävin ne nyt ottamassa tästä uudesta pois ja tallnesin muutokset , mutta ei ainakaan heti toiminut, nyt edelleen tulee sähköpostiin viestiä, toivottavsti ei ole iso viive ja nämä viestit häipyvät pois, turhaa sähköpsotia nämä vaan ovat.
Onko sitten tuokin muka uusi tapa jossa uusimmat keskustelut osio on tosiaan niin, että siinä ei ole uusinta viestiä vaan aina se aloitus viesti ja henkilö ketä sen aloittanut, eikä uusinta viestiä ja ketä sen kirjoittanut. Nythän se ei ole oikeastaan uusimmat keskustelut osio ollenkaan, pitäisi keksiä uusi nimitys tai selventää tuota.
Uusi tapa on ja tämän alustan perusominaisuus.
Minusta tämä on parempi kuin yksittäisten uusien viestien lista , jossa on sekaisin eri ketjujen viestejä. Tässä versiossa on lista ketjuista , joissa on uusia viestejä ja niitä voi lukea ketjuittain eikä tarvitse hyppelehtiä ketjusta toiseen. Uusimman viestin kirjoittajan näkee , kun vie hiirulaisen sen em. kellonajan vieressä näkyvän avataren päälle.
Toki ensin pitää totuttautua vähän erilaiseen lukustrategiaan , mutta myös kilpailijalla on sama alusta ja jos käyttää molempia , niin pian siihen tottuu.
Totta tuo, että eri ketjujen viestejä sekaisin on pidempi lista , nyt tämä on siinä helpompi. Mutta se, että näkyy aina vaan alku viesti ei ehkä ole paras, Tosiaan tottumis kysymys ja eiköhän tämänkin opi. En käytä mitään toista joten ei ole sieltä kokemusta ja se, että kilpailijalla on sama alusta ei ole oikeastaan koskaan mikään valttikortti omaa alustaa kokeiltaessa mainostaa, koska toinenkin alusta voi olla huono.
Harmi sinällään, että alustan tarjoajalla on aina niin iso valta ja koska tälle linjalle on lähhdetty niin omaa alustaa kanannta tosiaan enää rakentaa. Toivttavasti saatte tulevaisuudessa sananvaltaa miten halauatte kehittää alustaa(eikä tarkoita sitä, että tekisitte tämän korjauksen jos itse myös tällä tavalla haluatte alustan toimivan). Eiköhän käyttäjät siihen totu vaikka olsi huonompi kuin aikaisemmin, sisältö se on kuitenkin ratkaiseva tekijä täällä eikä alusta.
PS, nyt taisi päivitys tulla voimaan viestiasetuksissa onneksi, ei ainakaan tullut uutta sähköpostia, toivottavasti loppui niiden tuleminen.
Harmi sinällään, että alustan tarjoajalla on aina niin iso valta ja koska tälle linjalle on lähhdetty niin omaa alustaa kanannta tosiaan enää rakentaa. Toivttavasti saatte tulevaisuudessa sananvaltaa miten halauatte kehittää alustaa(eikä tarkoita sitä, että tekisitte tämän korjauksen jos itse myös tällä tavalla haluatte alustan toimivan). Eiköhän käyttäjät siihen totu vaikka olsi huonompi kuin aikaisemmin, sisältö se on kuitenkin ratkaiseva tekijä täällä eikä alusta..
Ei Suomessa eikä juurikaan muuallakaan ole operaattoreilla omia yhteisöalustoja eikä ole ollut vuosikausiin , vaan ne ovat suurten alustatoimittajien pilvipalveluja. Jonkun verran operaattorit voivat niihin saada omia erityisominaisuuksia ulkonäköräätälöinnin lisäksi. No koska useampi operaattori/yritys käyttää samaa alustaa , niin suurelta osin isommat päivitykset tulevat kaikille , jos vain päivitykset halutaan ostaa.
Mutta se, että näkyy aina vaan alku viesti ei ehkä ole paras,
Uusimman viestin kirjoittajan näkee , kun vie hiirulaisen sen em. kellonajan vieressä näkyvän avataren päälle.
Totta tuo, että eri ketjujen viestejä sekaisin on pidempi lista , nyt tämä on siinä helpompi. Mutta se, että näkyy aina vaan alku viesti ei ehkä ole paras, Tosiaan tottumis kysymys ja eiköhän tämänkin opi. En käytä mitään toista joten ei ole sieltä kokemusta ja se, että kilpailijalla on sama alusta ei ole oikeastaan koskaan mikään valttikortti omaa alustaa kokeiltaessa mainostaa, koska toinenkin alusta voi olla huono.
Sanoisin, että on tosiaan tottumiskysymys. Tämä on näppärä hyvä alusta ja mitä on tullut kommentteja niin tämä on myös nopea ja myös puhelimella käytettäessä.
Tosiaan Uusimmat-näkymässä näkyy viimeisimmän viestin kirjoittajan avatar. Henksulla avatarin päällä on pieni Telia-ikoni, joten siitä erottaa ainakin sen, että onko viimeisin kommentti henksulaisen vai jonkun muun kirjoittama.
Ja ei, emme ole mainostaneet, että nyt meillä on sama alusta kuin jollain toisella Valitsimme tämän, eurooppalaisen inSidedin, koska tässä on hyvä käyttökokemus - myös puhelimilla - ja tässä on hyviä ominaisuuksia. Muun muassa viestieditorin kanssa oli vanhassa haasteita ja tässä uudessa se toimii hyvin. Tämä on tosiaan kevyt ja toimii jouhevasti. Tämä on myös meille ylläpidolle helpompi, tämä ei oikeastaan vaadi koodarin taitoja, että tätä voi ylläpitää ja päivittää. Sitten jos jotain customia halutaan niin se vaatii sitten esimerkiksi CSS:llä koodaamista, mutta tämä alusta on tosi hyvä ihan tällaisenaankin.
PS, nyt taisi päivitys tulla voimaan viestiasetuksissa onneksi, ei ainakaan tullut uutta sähköpostia, toivottavasti loppui niiden tuleminen.
Hyvä juttu. Ja jos haluat niin poista vielä varmuuden vuoksi mahdolliset tilaukset, jos sinulla niitä vielä on, oman profiilisi kautta → https://yhteiso.telia.fi/favorite/overview (avaa keskustelu ja poista tähtimerkintä sen aloituspostauksesta).
Tämä on myös meille ylläpidolle helpompi, tämä ei oikeastaan vaadi koodarin taitoja, että tätä voi ylläpitää ja päivittää. Sitten jos jotain customia halutaan niin se vaatii sitten esimerkiksi CSS:llä koodaamista, mutta tämä alusta on tosi hyvä ihan tällaisenaankin.
Joo tiettyyn rajaan saakka voi ominaisuuksia ylläpitokin varioida.
Mitä olen katsellut kilpailijan inSidedin alustaa , niin kyllä sinne on versiopäivityksiä tehty alustatoimittajan puolelta. No ne tuovat vain valmiuksia uusille toiminnoille , joita ylläpito sitten halutessaan voi ottaa käyttöön.
Ei Suomessa eikä juurikaan muuallakaan ole operaattoreilla omia yhteisöalustoja eikä ole ollut vuosikausiin , vaan ne ovat suurten alustatoimittajien pilvipalveluja. Jonkun verran operaattorit voivat niihin saada omia erityisominaisuuksia ulkonäköräätälöinnin lisäksi. No koska useampi operaattori/yritys käyttää samaa alustaa , niin suurelta osin isommat päivitykset tulevat kaikille , jos vain päivitykset halutaan ostaa.
Tämä on just noin.
Tämä inSided, jota nyt käytämme, heillä kaikki päivitykset ja kaikki ominaisuudet, on kaikilla asiakkaillaan käytettävissä. Heillä ei siis ole lisäkilkkeitä mitä ostaa, kaikki kuuluvat hintaan. inSided vastaa myös pääosin kaikista päivityksistä, että ne toimii kuten pitää (eri asia toki jos yritys on tehnyt jotain customia). Tämä on mielestäni hyvä toimintamalli.
Yritys sitten päättää, että mitä ominaisuuksia haluaa käyttää. inSidedissa on esimerkiksi sellainen “ideointitoiminnallisuus”. Siinä käyttäjät voivat ehdotella vaikka uusia tuotteita tai ominaisuuksia olemassa oleviin tuotteisiin. Toiset käyttäjät voivat sitten äänestää ideoista parhaimmat. Emme ottaneet tätä ainakaan vielä käyttöön.
Tähän liittyen haluan vielä nostaa esiin, että tuolla aloituspostauksessa kerroin, että tulemme loppuvuoden aikana lanseeraamaan uuden osion, jossa halukkaat pääsevät vaikuttamaan ja osallistumaan Telian palveluiden kehitykseen. Tästä johtuen emme lähde ainakaan vielä lanseeraamaan tuota ideointitoiminnallisuutta
inSidedissa on esimerkiksi sellainen “ideointitoiminnallisuus”. Siinä käyttäjät voivat ehdotella vaikka uusia tuotteita tai ominaisuuksia olemassa oleviin tuotteisiin. Toiset käyttäjät voivat sitten äänestää ideoista parhaimmat. Emme ottaneet tätä ainakaan vielä käyttöön.
Tähän liittyen haluan vielä nostaa esiin, että tuolla aloituspostauksessa kerroin, että tulemme loppuvuoden aikana lanseeraamaan uuden osion, jossa halukkaat pääsevät vaikuttamaan ja osallistumaan Telian palveluiden kehitykseen. Tästä johtuen emme lähde ainakaan vielä lanseeraamaan tuota ideointitoiminnallisuutta
Jos tarkoitat sitä , että me käyttäjät voisimme ehdotella Telialle uusia tuotteita , palveluita tai vain parannuksia olemassa oleviin , niin sille iso peukku.
Kilpailijalla sellainen Ideapaja jo on integroituna yhteisöön.
Jos tarkoitat sitä , että me käyttäjät voisimme ehdotella Telialle uusia tuotteita , palveluita tai vain parannuksia olemassa oleviin , niin sille iso peukku.
Kilpailijalla sellainen Ideapaja jo on integroituna yhteisöön.
Lähdemme ainakin liikkeelle hivenen toisella kulmalla eli tuomme sinne erilaisia tehtäviä erilaisten asioiden ja tuotteiden ympärillä. Tarkoituksena siis parantaa näitä ko. asioita, tai rakentaa niitä käyttäjien kanssa. Tätä voisi kuvailla termillä “yhteiskehittely-yhteisö”. Voimme toki tätä laajentaa tulevaisuudessa, jos niin halutaan, tuollaiseen ideointikäyttöön, jossa käyttäjät voisivat ehdotella “mitä vain”.
Lähdemme ainakin liikkeelle hivenen toisella kulmalla eli tuomme sinne erilaisia tehtäviä erilaisten asioiden ja tuotteiden ympärillä. Tarkoituksena siis parantaa näitä ko. asioita, tai rakentaa niitä käyttäjien kanssa. Tätä voisi kuvailla termillä “yhteiskehittely-yhteisö”. Voimme toki tätä laajentaa tulevaisuudessa, jos niin halutaan, tuollaiseen ideointikäyttöön, jossa käyttäjät voisivat ehdotella “mitä vain”.
Onhan sekin parempi kuin ei mitään. No katsellaan mihin virta vie.
Kilpailijan ideapajalla on hieno lähtökohta, mutta toteutettavankin idean toteutus kestää niin pitkään että tulee vain paha mieli.
Kilpailijan ideapajalla on hieno lähtökohta, mutta toteutettavankin idean toteutus kestää niin pitkään että tulee vain paha mieli.
Se on ihan totta ja varsinkin suurten yritysten ongelma. Iso laiva kääntyy hitaasti. On siellä kilpailijan Ideapajassa kohtuuajassakin toteutuneita ehdotuksia , vaikka joihinkin onkin mennyt vuositolkulla eikä suurinta osaa toteuteta koskaan.
Mielestäni on kuitenkin parempi , että on edes mahdollisuus ehdottaa kuin että ei ole.
En kommentoi muiden tekemisiä vaan yleisellä taholla pohdin. En epäile yhtään, etteikö jengillä olisi ideoita. Varmasti on ja paljon Mutta kun tosiaan ne pitää myös toteuttaa ja se on jo haasteellisempaa. Tai riippuu toki ideasta/toiveesta mutta yleisesti ottaen. Jos kysytään ideoita niin homma tyssää aika nopsaan, jos niitä ei toteuteta tai niissä kestää kauan.
No mutta, suunta meillä on kuitenkin siihen, että tulemme osallistamaan käyttäjiä enemmän ja se on mielestäni aivan loistava suunta. Lähdemme hallitusti liikkeelle
Tiedoksi ketjuun, että olen muokkaillut Yhteisön lähettämiä sähköposti-ilmoituksia. Seuraavissa sähköposteissa on nyt lyhyt esikatselu kommentista, josta sähköposti on lähetetty:
- Sinut on mainittu keskustelussa
- Seuraamassasi keskustelussa on uusia kommentteja
- Tilaamassasi keskustelussa on ratkaisu
Olen myös tehnyt ohjeet Yhteisön jäsenyyteen ja profiilin liittyen. Täydennän ohjeita vielä muun muassa itse Yhteisön käyttämisen suhteen.
Viestinkirjoitusikkunassa on eri fontti kuin mitä lopullisessa julkaistussa viestissä enkä löytänyt keinoa sitä vaihtaa. Toki vahvennukset ja teksitivärin sekä taustavärin voi valita.
Saisiko myös kirjoitusikkunassa fontin samaksi kuin lopullinen. Se helpottaisi tekstin muotoilua ennen julkaisua.
Tämä on nyt muutettu siltä osin, että viestinkirjoitusikkunassa on hivenen isompi ja selkeämpi fontti kuin mitä se alunperin oli. Ihan samaa ns. brändifonttia tähän ei kuulemma saa. Tai ainakaan vielä, tulevaisuudessa ehkä. Mutta hyvä, että fontti on nyt parempi kuin mitä oli.
En löytänyt Yhteisön evästeasetuksia sivun alhaalta. Onko tämä tulossa @TeroRe?
Lisäsimme sivun alaosaan linkin evästeasetuksiin.
No kirjauduin ulos ja yritin kirjautua takaisin. Ei avautunut kirjautumisikkunaa eikä mitään muutakaan , vaan pääsin suoraan sisään takaisin.
Ei tämä näin saa toimia. Kun kirjaudut ulos sen täytyy aina mennä läpi heti ja uudelleen kirjautumisessa pitää kysyä tunnukset ja salasanat aina. Nyt ne kirjautumistiedot jää johonkin “muhimaan”.
Olemme tutkineet tätä ja tällä hetkellä tilanne on se, että nyt kun painat uloskirjausta niin selain kirjaa sinut ulos ja ohjaa sinut telia.fi -etusivulle. Pääset takaisin Yhteisöön kirjoittamalla Yhteisön osoitteen tai vaikka selaimen suosikkien kautta. Ja sisäänkirjautuessa Yhteisöön sinun pitää jälleen syöttää tunnuksesi.
Teemme tulevana yönä vielä päivityksen, jonka jälkeen uloskirjaus ohjaa sinut oikeaan paikkaan eli Yhteisön etusivulle. Tämän jälkeen uloskirjaus toimii kuten pitää.
Pahoittelut säädöstä.
Terve vaan uuteen Yhteisöön! Aavistuksen meni lanseerauspäivä itseltäni ohi.
Ihan hyvinhän tämä on näemmä lähtenyt käyntiin, varsinkin ottaen huomioon koko migraation kokoluokan. Nämä ottavat aina aikansa, ja pieniä bugeja sekä muita korjailuja varmasti riittää alkuun, mutta kyllä se siitä.
Vielä näin ensialkuun on tietenkin alustaan totuttelemista (varmasti niin ylläpidolla kuin käyttäjilläkin), kun oli niin edelliseen tottunut. Siitäkin huolimatta, että tätä inSidedia tuli jo etukäteen tutkittua, mutta aktiivista käyttökokemusta kun itselläni ei ollut. Ihan positiiviset ensivaikutelmat käytöstä.
Terve vaan uuteen Yhteisöön! Aavistuksen meni lanseerauspäivä itseltäni ohi.
Ihan hyvinhän tämä on näemmä lähtenyt käyntiin, varsinkin ottaen huomioon koko migraation kokoluokan. Nämä ottavat aina aikansa, ja pieniä bugeja sekä muita korjailuja varmasti riittää alkuun, mutta kyllä se siitä.
Vielä näin ensialkuun on tietenkin alustaan totuttelemista (varmasti niin ylläpidolla kuin käyttäjilläkin), kun oli niin edelliseen tottunut. Siitäkin huolimatta, että tätä inSidedia tuli jo etukäteen tutkittua, mutta aktiivista käyttökokemusta kun itselläni ei ollut. Ihan positiiviset ensivaikutelmat käytöstä.
Terveppä terve ja mukava kuulla, että ensifiilikset on posin puolella
Tehtiin tämä lanseeraus ens alkuun näin tavallaan “hiljaisena” mutta laitan varmaankin maanantaina jäsenille sähköpostia, että tervetuloa uudistuneeseen Yhteisöön.
Bugeja ja viilauksia on vielä to do -listalla, ikävä kyllä, mutta ihan hyvältä kyllä jo alkaa näyttämään. Ja kyllä, vaatii myös meiltä ylläpitoporukalta vielä totuttelua, vaikkakin ollaan käytetty tätä testisivustolla jo jonkin aikaa. Se on eri asia testailla kuvitteellisten keskusteluiden ja tilanteiden kanssa vs. että mitä sitten käyttäminen oikealla sivustolla oikeiden jäsenten kanssa
No kirjauduin ulos ja yritin kirjautua takaisin. Ei avautunut kirjautumisikkunaa eikä mitään muutakaan , vaan pääsin suoraan sisään takaisin.
Ei tämä näin saa toimia. Kun kirjaudut ulos sen täytyy aina mennä läpi heti ja uudelleen kirjautumisessa pitää kysyä tunnukset ja salasanat aina. Nyt ne kirjautumistiedot jää johonkin “muhimaan”.
Olemme tutkineet tätä ja tällä hetkellä tilanne on se, että nyt kun painat uloskirjausta niin selain kirjaa sinut ulos ja ohjaa sinut telia.fi -etusivulle. Pääset takaisin Yhteisöön kirjoittamalla Yhteisön osoitteen tai vaikka selaimen suosikkien kautta. Ja sisäänkirjautuessa Yhteisöön sinun pitää jälleen syöttää tunnuksesi.
Teemme tulevana yönä vielä päivityksen, jonka jälkeen uloskirjaus ohjaa sinut oikeaan paikkaan eli Yhteisön etusivulle. Tämän jälkeen uloskirjaus toimii kuten pitää.
Pahoittelut säädöstä.
Eipä tämä kirjautuminen vieläkään toimi kunnolla ja lisää säätöä tarvitaan.
Kokeilin aamulla kirjautua ja pääsin sisään. Kun kirjauduin ulos ja yritin kirjautua uudelleen , niin tuloksena oli vain virheilmoitus.
Kävin välillä muissa hommissa ja hetki sitten kokeilin uudestaan. Nyt tuli ensimmäisellä yrittämällä taas pelkkä virhelimoitus. No kokeilin kirjautua useamman kerran ja lopulta pääsin sisään. Siis ehkä joka viides kirjautuminen onnistuu , vaikka tyhjentelin kaikki keksit ja selailutiedot.
Manun sanoin “Jotain tarttis tehdä”.
Selaimena on uusin Firefox ja kilpailijan saitilla toimii ok ja muutenkin. Vain tämä Telian yhteisö kipuilee.
No kirjauduin ulos ja yritin kirjautua takaisin. Ei avautunut kirjautumisikkunaa eikä mitään muutakaan , vaan pääsin suoraan sisään takaisin.
Ei tämä näin saa toimia. Kun kirjaudut ulos sen täytyy aina mennä läpi heti ja uudelleen kirjautumisessa pitää kysyä tunnukset ja salasanat aina. Nyt ne kirjautumistiedot jää johonkin “muhimaan”.
Olemme tutkineet tätä ja tällä hetkellä tilanne on se, että nyt kun painat uloskirjausta niin selain kirjaa sinut ulos ja ohjaa sinut telia.fi -etusivulle. Pääset takaisin Yhteisöön kirjoittamalla Yhteisön osoitteen tai vaikka selaimen suosikkien kautta. Ja sisäänkirjautuessa Yhteisöön sinun pitää jälleen syöttää tunnuksesi.
Teemme tulevana yönä vielä päivityksen, jonka jälkeen uloskirjaus ohjaa sinut oikeaan paikkaan eli Yhteisön etusivulle. Tämän jälkeen uloskirjaus toimii kuten pitää.
Pahoittelut säädöstä.
Eipä tämä kirjautuminen vieläkään toimi kunnolla ja lisää säätöä tarvitaan.
Kokeilin aamulla kirjautua ja pääsin sisään. Kun kirjauduin ulos ja yritin kirjautua uudelleen , niin tuloksena oli vain virheilmoitus.
Kävin välillä muissa hommissa ja hetki sitten kokeilin uudestaan. Nyt tuli ensimmäisellä yrittämällä taas pelkkä virhelimoitus. No kokeilin kirjautua useamman kerran ja lopulta pääsin sisään. Siis ehkä joka viides kirjautuminen onnistuu , vaikka tyhjentelin kaikki keksit ja selailutiedot.
Manun sanoin “Jotain tarttis tehdä”.
Selaimena on uusin Firefox ja kilpailijan saitilla toimii ok ja muutenkin. Vain tämä Telian yhteisö kipuilee.
Minulla puhelimessa säilyy kirjautuminen, kun en kirjaa itseäni ulos. Käytän yhteisöä puhelimessa Firefoxilla
Minulla puhelimessa säilyy kirjautuminen, kun en kirjaa itseäni ulos. Käytän yhteisöä puhelimessa Firefoxilla
Joo säilyyhän se , mutta minulla ei ole tapana jättää kirjautumisia roikkumaan tietoturvan vuoksi , kun samoja laitteita käyttää muutkin.
Kyllä sen kirjautumisen tulee toimia tai muuten tällä palvelulla ei tee yhtään mitään.
Eipä tämä kirjautuminen vieläkään toimi kunnolla ja lisää säätöä tarvitaan.
Kokeilin aamulla kirjautua ja pääsin sisään. Kun kirjauduin ulos ja yritin kirjautua uudelleen , niin tuloksena oli vain virheilmoitus.
Kävin välillä muissa hommissa ja hetki sitten kokeilin uudestaan. Nyt tuli ensimmäisellä yrittämällä taas pelkkä virhelimoitus. No kokeilin kirjautua useamman kerran ja lopulta pääsin sisään. Siis ehkä joka viides kirjautuminen onnistuu , vaikka tyhjentelin kaikki keksit ja selailutiedot.
Manun sanoin “Jotain tarttis tehdä”.
Selaimena on uusin Firefox ja kilpailijan saitilla toimii ok ja muutenkin. Vain tämä Telian yhteisö kipuilee.
Huomasin saman tänä aamuna, vielä tämän parissa pitää tehdä töitä. Testiympäristössä itsekin testasin ja siellä toimi ok ja tosi harmi, että täällä julkisella puolella tulee ongelmia. Pahoittelut tästä.
Tietokoneella tuntuu jostain syystä muuten toimivan paremmin kuin puhelimella.
Sisään- ja uloskirjaus on pääosin meidän järjestelmissä, joten tästä syystä ongelma näkyy vain täällä.
Minulla puhelimessa säilyy kirjautuminen, kun en kirjaa itseäni ulos. Käytän yhteisöä puhelimessa Firefoxilla
Myös tämä on tutkinnassa, 30min jälkeen pitäisi tulla uloskirjaus, jos et ole siinä ajassa tehnyt mitään.
Huomasin saman tänä aamuna, vielä tämän parissa pitää tehdä töitä. Testiympäristössä itsekin testasin ja siellä toimi ok ja tosi harmi, että täällä julkisella puolella tulee ongelmia. Pahoittelut tästä.
Jokin taustajärjestelmä ruuhtautuu/pätkii??
Tietokoneella tuntuu jostain syystä muuten toimivan paremmin kuin puhelimella.
Enpä ole huomannut eroa tietokoneen tai puhelimen välillä. No molemmissa on selaimena uusin Firefox.
Minulla puhelimessa säilyy kirjautuminen, kun en kirjaa itseäni ulos. Käytän yhteisöä puhelimessa Firefoxilla
Myös tämä on tutkinnassa, 30min jälkeen pitäisi tulla uloskirjaus, jos et ole siinä ajassa tehnyt mitään.
Hyvä tietää , kiitos.