Skip to main content

Olemme avanneet uuden osion artikkeleille, joissa kerromme vastauksia asiakaspalvelulle usein esitettyihin kysymyksiin. Niiden avulla löydät apua nopeasti ilman, että sinun täytyy selata ja etsiä mahdollisesti pitkästä keskustelusta tieto johonkin meidän tuotteisiin liittyviin kysymyksiin.

Jos artikkeleista ei ole apua juuri sinun kysymykseesi niin voit etsiä lisää neuvoja Yhteisön haulla tai lisätä kysymyksen johonkin aiheeseen sopivaan ja olemassa olevaan keskusteluun. Voit halutessasi myös aloittaa uuden keskustelun.

Olemme kirjoittaneet muutamia artikkeleita jo valmiiksi ja kirjoitamme niitä vielä lisää. Ajatus on siis se, että löydät jokaiselta tuotealueelta useimmiten esitetyt kysymykset ja niihin vastaukset.

Käy kurkkaamassa --> https://yhteiso.telia.fi/aihealueet-100 tai valitse minkä tahansa sivun yläreunan valikosta "Usein kysyttyjä kysymyksiä".

Koetko artikkelit hyödylliseksi ja jos et niin miten niistä saisi hyödylliset? Haluaisitko kenties sinä kirjoittaa vastaavia ohjeita, "wikityyppisesti", ja näin auttaa muita löytämään vastauksia kysymyksiinsä?

Kiitos kommenteistasi jo etukäteen 🙂


@TeroRe  kirjoitti:

Olemme avanneet uuden osion artikkeleille, joissa kerromme vastauksia asiakaspalvelulle usein esitettyihin kysymyksiin. Niiden avulla löydät apua nopeasti ilman, että sinun täytyy selata ja etsiä mahdollisesti pitkästä keskustelusta tieto johonkin meidän tuotteisiin liittyviin kysymyksiin.

 

Jos artikkeleista ei ole apua juuri sinun kysymykseesi niin voit etsiä lisää neuvoja Yhteisön haulla tai lisätä kysymyksen johonkin aiheeseen sopivaan ja olemassa olevaan keskusteluun. Voit halutessasi myös aloittaa uuden keskustelun.

 

Olemme kirjoittaneet muutamia artikkeleita jo valmiiksi ja kirjoitamme niitä vielä lisää. Ajatus on siis se, että löydät jokaiselta tuotealueelta useimmiten esitetyt kysymykset ja niihin vastaukset.

 

Käy kurkkaamassa --> https://yhteiso.telia.fi/t5/Usein-kysyttyja-kysymyksia-ja/bd-p/ukk tai valitse minkä tahansa sivun yläreunan valikosta "Ukk" ja sieltä "Usein esitettyjä kysymyksiä ja vastauksia".

 

Koetko artikkelit hyödylliseksi ja jos et niin miten niistä saisi hyödylliset? Haluaisitko kenties sinä kirjoittaa vastaavia ohjeita, "wikityyppisesti", ja näin auttaa muita löytämään vastauksia kysymyksiinsä?

 

Kiitos kommenteistasi jo etukäteen 🙂>

 


Varmasti hyödyllinen osio. Samoista aiheista on turhaa aloittaa aina uusia keskusteluita, joissa käsitellään samoja asioita. UKK-osio pitää löytyäkin juuri ensisijaisena paikkana etsiä vähintään perustiedot palveluista ja laitteista.

 

Tarkemminkin voisi olla laitteet eriteltynä ja varsinkin jos/kun niissä on jotain kehitystyön alla.

 

Esim. tällä hetkellä Telian uudesta digiboksista näyttää löytyvän paljonkin täysin samoja ihmettelyitä, jotka ilmeisesti hukkuvat pitkiin ketjuihin. Nämä kaikki voitaisiin nostaa yhteen viestiin/artikkeliin (edes aloituspostaukseen) tyyliin "ratkaisu" jos löytyy, tai "korjauksen alla", "kehitystyön alla", sekä vaikka "tiedossa olevat puutteet". 



@Yaria  kirjoitti:

Tarkemminkin voisi olla laitteet eriteltynä ja varsinkin jos/kun niissä on jotain kehitystyön alla.



 



Esim. tällä hetkellä Telian uudesta digiboksista näyttää löytyvän paljonkin täysin samoja ihmettelyitä, jotka ilmeisesti hukkuvat pitkiin ketjuihin. Nämä kaikki voitaisiin nostaa yhteen viestiin/artikkeliin (edes aloituspostaukseen) tyyliin "ratkaisu" jos löytyy, tai "korjauksen alla", "kehitystyön alla", sekä vaikka "tiedossa olevat puutteet". 






Kiitos, hyvä ja tärkeä nosto. Mainitsemasi Telia TV uudistuu enempi vähempi koko ajan, joten tiedon jakaminen on tosiaan tärkeässä roolissa ja varsinkin tiedon löytyminen  🙂> Otamme tämän mietintään, että miten voisi hoitaa parhaiten.


Vastaa