Yhteisöjäsenten "Kunnia -ja mainemerkkien" keräily vapaaehtoiseksi(aikuisten palsta)...
Yhteisön jäsenillä on erilaisia arvonimiä, mitä ne tarkoittavat ja miten niitä saa?
Telia Yhteisö on vertaistukiyhteisö jossa kuka tahansa voi auttaa toisia oman osaamisensa puitteissa. Yhteisön jäsenet ovat suurimmaksi osaksi ihan tavallisia asiakkaita kuten sinäkin ja mukana on myös koko ajan kasvava joukko myös Telian työntekijöitä.
Yhteisössämme on sisäänrakennettuna pelillistäviä elementtejä; arvonimet sekä arvomerkit. Voit ansaita ja kerätä niitä sen mukaan kuinka paljon ja millä tavoin osallistut yhteisön toimintaan. Niitä ei siis voi erikseen pyytää tai aktivoida vaan niitä ansaitaan vierailemalla Yhteisössä, auttamalla muita heidän probleemeissaan, osallistumalla keskusteluihin ja aloittamalla uusia keskusteluita sekä keräämällä tykkäyksiä omiin viesteihin.
Arvonimi näkyy jokaisella Yhteisön jäsenellä nimimerkin alapuolella, jokaisen kirjoituksen yhteydessä. Yhteisössä on kolmenlaisia arvonimiä:
- Arvonimet, joita ansaitaan osallistumalla Yhteisön toimintaan. Keskustelemalla, ratkomalla ongelmia, ansaitsemalla tykkäyksiä omiin kirjoituksiin ja niin edelleen.
- Arvonimet, joita voi voittaa erityisistä kilpailuista. Näitä on tällä hetkellä kaksi: "Spotify-Gugu" sekä "Data-Jehu".
- Lueskellessasi Yhteisön kirjoituksia huomaat nopeasti, että monessa kirjoituksessa keskusteluun on osallistunut kirjoittelija jonka arvonimi on "VIP". Hekin ovat tavallisia asiakkaita kuten sinäkin mutta he ovat Yhteisön aktiivijäseniä ja vakioporukkaa. Sinustakin voi ehkä tulla Yhteisön VIP-jäsen, lue täältä lisää.
Telian työntekijät tunnistat näistä arvonimistä:
- "Yhteisömanageri", "Moderaattori", "Asiantuntija", "Telialainen", "Ylläpitäjä" ja "Ex-Telialainen".