Skip to main content

Yhteisötiimissämme on normaalia vähemmän moderaattoreita ainakin parin seuraavan kuukauden ajan. Tämä voi tuoda mukanaan sen, että vastaukset kysymyksiin, joihin tarvitaan Telian virallinen vastaus, niiden kanssa voi kestää normaalia pidempään.

Resurssivaje on ollut jonkin aikaa, joten jos olette ihmetelleet aiempaa hitaampaa reagointia niin se on johtunut tosiaan tästä. Asia korjaantuu arviolta helmi/maaliskuulla, kun saamme rekrytoinnit valmiiksi.

Pahoittelut tilanteesta ja kiitos ymmärryksestä 😊

Selvä homma! Toivotaan, että rekry tuottaa tulosta ja tilanne kohenee tulevina kuukausina.


Juuri tulleen tiedon mukaan tänä viikonloppuna meillä ei ole moderaattoreita paikalla ollenkaan. Joten palaamme asiaan jälleen maanantaina.

Pahoittelut.


Koska laajensimme rekryä nyt myös ulkoiseksi niin en malta olla jakamasta rekryilmoitusta myös tänne:

Haemme kahta työntekijää sometiimiimme ja tehtävässä pääset työskentelemään Telian sosiaalisen median kanavissa ja huom: myös täällä Yhteisössä 😊

Tsekkaa tehtävän kuvaus sivuiltamme ja jos kiinnostuit niin laita hakemus sivujemme kautta. Tai kerro tuttavalle, jolle tehtävä voisi sopia.

Kiitos jo etukäteen 😊


Noniin, pitääpä miettiä olisiko tuttavapiirissä soveltuvia henkilöitä. Itse tosin vielä mielelläni seurailen keskusteluita asiakkaan näkökulmasta. 


Vastaa