Pitäisi saada puhelimen PUK-koodi, mutta Telia DOT sovellus ilmoittaa vain, että "joku meni vikaan, yritä uudelleen". Onko todella niin, ettei DOTilla ole mitään vikapäivystystä tms?
Pitäisi saada puhelimen PUK-koodi, mutta Telia DOT sovellus ilmoittaa vain, että "joku meni vikaan, yritä uudelleen". Onko todella niin, ettei DOTilla ole mitään vikapäivystystä tms?
Näin vaikuttaisi ettei Dot -sovellus näytä avautuvan normaalisti ja saan saman virheilmoituksen. Ilmoitin tästä häiriöstä eteenpäin ja korjaus on alkanut.
Toistaiseksi Telia Dot asiakaspalvelun tavoittaa vain sovelluksen kautta arkisin klo 9-17. Häiriöilmoitukset sovelluksen toimintaan liittyen otamme vastaan myös muissa kanavissa.
Näin vaikuttaisi ettei DOT -sovellus näytä avautuvan normaalisti ja saan saman virheilmoituksen. Ilmoitin tästä häiriöstä eteenpäin ja korjaus on alkanut.
Toistaiseksi Telia Dot asiakaspalvelun tavoittaa vain sovelluksen kautta arkisin klo 9-17. Häiriöilmoitukset sovelluksen toimintaan liittyen otamme vastaan myös muissa kanavissa.
Kun saat sovelluksesta PUK-koodin haettua niin kannattaa kirjoittaa se itselle johonkin muistiin (paperille esim.), sillä se pysyy samana samalla sim-kortilla
Kun saat sovelluksesta PUK-koodin haettua niin kannattaa kirjoittaa se itselle johonkin muistiin (paperille esim.), sillä se pysyy samana samalla sim-kortilla
Tämä on hyvä kyllä hyvä neuvo! Tarkennan vielä tätä neuvoa omalla vinkillä. Jos puhelimesta löytyy erillisellä salasanalla suojattu turvakansio, niin siellä voi myös säilöä salasanoja ja muita tärkeitä tunnuksia. Pankkitunnuksia en sinne lisäisi, mutta esimerkiksi palveluiden tunnukset ja ovikoodit pysyy turvakansiossa näppärästi tallessa ja ne ovat aina mukana.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.