Tunnuksia ei löydy


Yritin kirjautua omille sivuille ja selvittää mahdollisuuteni vaihtaa kiinteä internetyhteyteni toisen tyyppiseen, mutta pankkitunnistautumisen jälkeen sain viestin että tunnukset voi olla vain liittymän omistajilla. Tilaus on kyllä minun nimissäni, kyseessä on pari vuotta sitten hankittu kaapeliverkon kautta toimiva yhteys. Mitä tehdä?


5 kommenttia

Minullakin sama ongelma. Pari vuotta sitten hankittu nettiliittymä, mutta en päässyt kirjautumaan pankkitunnistautumisen avulla omille sivuille.

Jos se herjaa tuota ettet ole liittymän omistaja vaikka olet niin kannattaa ilmoittaa häiriöilmoituksiin tuosta.


@JuhaHyv kirjoitti:

Jos se herjaa tuota ettet ole liittymän omistaja vaikka olet niin kannattaa ilmoittaa häiriöilmoituksiin tuosta.


Asiakaspalvelusta selvisi, että liittymän tietoihin ei oltu laitettu mun henkilötunnusta, joten menen tästä nyt lähimpään Telian myymälään todentamaan henkilöllisyyteni.. huoh

Kävin Telian liikkeessä tänään, siellä selvisi että mulla on omat sivut ja siellä näkyy liittymätilaukseni, mutta en siitä huolimatta ole päässyt kotoani kirjautumaan sivuilleni. Pankkitunnistautumisen jälkeen tulee aina vain sama viesti: "Telia-tunnuksen voi luoda ainoastaan liittymän omistaja eli henkilö, jonka nimissä liittymäsopimus on. Lue ohjeista, kuinka liittymän käyttäjä voi kirjautua Teliaan."

Ihan sama lopputulos jos klikkaan kohdasta "unohtuiko salasana" ja koitan elvyttää vanhan tunnuksen tai yritän tunnistautumisen kautta luoda uuden. 

 

Onko mun nyt pakko mennä uudestaan käymään kivijalkaliikkeessä vai onko olemassa joku sähköinen tapa yrittää saada tunnus auki?

Löysinpäs! Nyt sitten vain vastausta odotellessa...

Vastaa