peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
58070 Jäsentä
161726 Kirjoitusta

Telia yhteisö on nyt myös laiteyhteisö

Lue lisää
Yhteistyössä OnePlus

GDPR/ASIAKASPALVELU

Moderaattori
Moderaattori
Rekisteröitynyt: ‎17-12-2014
Kirjoituksia: 790
11/13

Vs: GDPR/ASIAKASPALVELU

Asiakaspalveluumme soittaessa ei numeron näkymisellä ole merkitystä. Henkilöllisyys varmistetaan muilla keinoin.

Mikäli tässä oli nyt kyse Verkkokauppa.comista niin siihen emme osaa ottaa kantaa. Heillä on varmaankin omat systeeminsä kuinka heihin voi olla yhteydessä ja kuinka varmistavat asiakkaan henkilöllisyyden. 

Telia Yhteisö on nyt myös Laiteyhteisö.jpg
0 tykkäystä
Herrasmies
Herrasmies
Rekisteröitynyt: ‎26-05-2016
Kirjoituksia: 1 820
12/13

Totta! Lisätiedot löytyvät Verkkokauppa.comin sopimusehdoista ja tietosuojaselosteesta @MMALINEN:

Verkkokauppa.comin asiakaspalvelu kyllä kertoo mielellään miten ja mitä tietoja tarvitsevat henkilöllisyyden varmistamiseen puhelimitse tai sähköpostitse, jos on tosiaan epäselvyyksiä tilaukseen liittyen etämyynnissä. Toisaalta jos verkkomaksaminen ei onnistunut, niin lähtisin selvittämään asiaa omatoimisesti Verkkkokauppa.comin Tilinhallinta-sivulta, joka on huomattavasti nopein vaihtoehto Hymiö Onnellinen

Viat ja häiriöt | ✆ Asiakaspalvelu | ⛹ Omat Sivut | ⛔ Mobiilivarmenne | ⚽ Telia TV | ♫ Spotify | ❤ Minun Telia | ⚪ Telia DOT

"Erehtyminen on inhimillistä, mutta asioiden perinpohjaiseen sotkemiseen tarvitaan tietokone." -Paul Ehrlich

Vakiokalustoa ☆☆
Rekisteröitynyt: ‎16-02-2015
Kirjoituksia: 400
13/13

Täällä  keskustelijat  ei taida käsittää että mun pointti on tässä se että kun verkkokauppa.com  vetoo juuri   tietosuoja  säädökseen 

niin eikö sen silloin pitäisi  koskea myöskin teliaa 

toinen mahdollisuus  on  se että    verkkokauppa valehtelee mulle tai   laissa on   tosipaljon tulkinnanvaraa  mikä taas ei asiakkaan näkökulmasta ole  oikein koska asiakas ei voi tietää etukäteen  mikähän tulkinta  firmalla  on laista .

0 tykkäystä