Lankapuhelin ja ADSL kiinteälaajakaista

  • 11 December 2014
  • 3 kommenttia
  • 108 katselukertaa

  • Anonymous
  • 0 kommenttia
Hei,

Ei löydy mitään keskustelu paikkaa lankapuhelimelle...ilmeisesti niin vanhanaikaista meininkiä ettei moista enää kukaan tarvitse / muista.

Poismenneen isän lankapuhelin liittymä pitäisi saada poistettua, mutta ongelmana ja pelkona on että minun oma ADSL kiinteälaajakaistakin loppuu / poistuu käytöstä!
Tämä ADSL kiinteälaajakaista ei saa poistua käytöstä missään tapauksessa ! koska pelaan ja mokkulat eivät toimi pelattaessa ( nähty on ).

Eli aikoinaan isän lankapuhelin liittymään hain luvan omaan ADSL kiinteälaajakaista liittymän käyttöön, joka on siis minun nimelläni tämä kiinteälaajakaista ja sen sopimus.
Nyt sitten hirvittää lähteä paikalliseen Sonera putkaan poistamaan käytöstä tuota lankapuhelin liittymää, mikä ei ole minun minissäni ja taas kiinteälaajakaista on.

Kysymys:
Kun nyt lähipäivinä pitäisi mennä lopettamaan tuo lankapuhelin liittymä, niin Miten selitän ja miten minun kiinteälaajakaista 100% varmuudella tulevaisuudessa jatkuu?, ettei Sonera katkaise tätä ADSL kiinteäälaajakaistaa pois käytöstä!
Ainankin saatava jonkin tasoinen paperi todistus, ettei kiinteälaajakaista poistu käytöstä.

3 kommenttia

Kunniamerkki +14
Lankapuhelimen liittymän katkaiseminen ei vaikuta adsl-liittymääsi, ne ovat eri sopimuksia. Adsl tulee samoja piuhoja pitkin (jos ovat siis samassa osoitteessa), mutta se ei ole riippuvainen lankapuhelimesta, eikä lankaliittymän katkaiseminen katkaise adsl:ää.
Moi kuparikaapeli,

Mainitse irtikytkemispyyntöä tehdessäsi, että käyttöön jää vielä ADSL-yhteys, niin tämä tieto menee myös asentajalle. Asian pitäisi olla tällä kunnossa ja ADSL-liittymän toimia jatkossa.
Hei,

Kiitoksia kjns ja Jaakko-

Käyn joku päivä ilmoittamassa sitten lankapuhelimen katkaisemisesta ( irtisanominen ) ja että minun ADSL kiinteälaajakaista yhteys jää käytöön.
Kiinteä nettiyhteys ehdoton pelaamiseen ym.

Kiitos vielä nopeasta vastauksista.

Vastaa