Liittymän päivittäminen

  • 7 July 2017
  • 1 kommentti
  • 17 katselukertaa

Moi!

 

Tuli aika päivittää liittymä, sillä vanhan tarjous loppui ja hinta nousi. Elisalta sain hyvän tarjouksen ja tulin Telian asiakaspalveluchatissa kysymään, olisiko teillä antaa vielä parempaa tarjousta. Sainkin vielä muutaman euron halvemman liittymätarjouksen teiltä, kuin Elisalta, joten sovimme myyjän kanssa hänen soittavan minulle ja tekevämme kaupat.

 

Puhelun aikana tuli ilmi, että olenkin Telian vanha asiakas. Minulla olikin jo siis liittymä teillä, ollut jo monta vuotta. Myyjä kertoi tarjouksen olevan vain uusille asiakkaille, ja tarjosi minulle huonompaa liittymää isompaan hintaan. Niin lähelle Elisan tarjousta päästiin, etten tällä kertaa lähtenyt operaattoria vaihtamaan. Näinkö te kiitätte vanhoja asiakkaita? Antamalla huonompia liittymiä kalliimpaan hintaan? Luulisi vanhojen asiakkaiden pitämisen olevan sen verran tärkeää, että he saisivat vähintään samanlaisia etuja kuin uudet.


1 kommentti

Hei @Allisiironen ja tervetuloa Yhteisöön!

Kiitos, kun päätit jäädä asiakkaaksemme. Ikävämpi homma, että tuon tarjouksen kanssa kävi tuohon malliin. Ymmärrän täysin turhautumisen. Meillä on tosiaan erilaisia kampanjahintoja uusille asiakkaille ja myös vanhoille asiakkaille tilanteesta riippuen. Nyt en tästä osaa ihan sanoa, miksi ei ole voitu pitää kiinni alun perin luvatusta tarjoushinnasta. Täällä yhteisössä emme pääse pureutumaan asiaan tarkemmin, mutta suosittelen kirjaamaan tästä tarvittaessa palautteen, niin päästään katsomaan tilannetta vähän tarkemmin. Kerro palautteessa mahdollisimman tarkasti tilanteesta, niin selvittely käy nopeammin. Palautteen voit jättää kätevästi kirjauduttuasi ensin sisään meidän nettisivuille. Iloista kesän jatkoa!

Vastaa