peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
54752 Jäsentä
155613 Kirjoitusta
Uusi käyttäjä, aloita täältä
^

Keskustele. Kerro kokemuksistasi. Ratko ongelmia. Testaile uusia makeita juttuja.

ALOITA HAUSTA

Etsimästäsi aiheesta voi löytyä jo valmiita keskusteluita tai artikkeleita. Jos ei, aloita uusi keskustelu.

HAKUUN

VERTAISTUKI

Yhteisössämme jäsenet ovat tähtiä. Törmäät nopeasti VIP-jäseniimme. Mukana on ajoittain myös telialaisia.

TUTUSTU

OLE AVULIAS

Paina peukkua hyville kommenteille. Merkitse ratkaisuksi vastaus, joka ratkaisi ongelmasi. Neuvo muita.

YHTEISÖN SÄÄNNÖT

Minun Telia -sovellus, palauteketju

Uusi keskustelija
Rekisteröitynyt: ‎01-04-2015
Kirjoituksia: 9
71/78

Vs: Uusi Minun Telia päivitys saatavilla

No niin, nyt on viisi kuukautta kulunut - ongelmaa ei vieläkään ole saatu ratkaistua, eikä syytä selvitettyä.

Kai siellä näin ammattitaidottomat kehittäjät sekä heidät palkanneet henkilöt on jo laitettu kilometritehtaalle? Syytä ainakin tuntuisi olevan...

0 tykkäystä
Uusi keskustelija
72/78

No niin, nyt on puoli vuotta kulunut - ongelmaa ei vieläkään ole saatu ratkaistua, eikä syytä selvitettyä.

Eteneekö asia?

0 tykkäystä
Lady
Lady
Rekisteröitynyt: ‎06-06-2015
Kirjoituksia: 2 910
73/78

@stuget@  kirjoitti:

No niin, nyt on puoli vuotta kulunut - ongelmaa ei vieläkään ole saatu ratkaistua, eikä syytä selvitettyä.

Eteneekö asia?

@Lubbis onko tähän asiaan tullut edistystä?

#koskamävoin
Stupid is as stupid does - Forrest Gump
0 tykkäystä
Moderaattori
Moderaattori
Rekisteröitynyt: ‎16-12-2014
Kirjoituksia: 734
74/78

Moi @stuget! Selvittelin asiaa ja valitettavasti tilanne on se, että iPhone 5 tukea ei tulla enää tarjoamaan Minun Telia -sovellukselle. Tuki on tällä hetkellä vain iPhone 5S mallista ylöspäin.

paras yhteisö.jpgeSIM.jpgliiga.jpg
0 tykkäystä
Uusi keskustelija
75/78

Alle 12h iPhone 5-tuesta luopumisesta ja uusin versio Minun Telia-sovelluksesta (6.6.7) ilmestyi.

Ilmeisesti yhteensopivuusongelma on vahingossa ratkaistu, sillä tämän version saa nyt täysin ongelmitta asennettua myös iPhone 5:teen.

Moderaattori
Moderaattori
Rekisteröitynyt: ‎17-12-2014
Kirjoituksia: 748
76/78

@stuget@  kirjoitti:

Alle 12h iPhone 5-tuesta luopumisesta ja uusin versio Minun Telia-sovelluksesta (6.6.7) ilmestyi.

Ilmeisesti yhteensopivuusongelma on vahingossa ratkaistu, sillä tämän version saa nyt täysin ongelmitta asennettua myös iPhone 5:teen.

Jahas, laitoin tämän nyt selvitykseen, jotta tiedetään kuuluuko homma sittenkin mennä näin. Toisaalta hyvähän se on jos vihdoin toimii Hymiö Onnellinen

edit: @stuget Alustavan selvityksen mukaan Applen puolella on tehty jotain muutoksia päivityksen yhteydessä ja tästä syystä olet saanut sovelluksen toimimaan myös iPhone 5 puhelimella. 

paras yhteisö.jpgeSIM.jpgliiga.jpg
0 tykkäystä
Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎09-05-2018
Kirjoituksia: 1
77/78

Vs: Minun Telia -sovellus, palauteketju

Enkä lainaa. Minkä *******in takia Minun Telia-sovellus kysyy käyttäjätunnuksia, vaikka näette puhelinumeroni. Onko käyttöliittymäkoulutus käymättä?

0 tykkäystä
Konkari ☆
Konkari ☆
Rekisteröitynyt: ‎15-08-2015
Kirjoituksia: 1 963
78/78

Vs: Minun Telia -sovellus, palauteketju

@Arska27@  kirjoitti:

Enkä lainaa. Minkä *******in takia Minun Telia-sovellus kysyy käyttäjätunnuksia, vaikka näette puhelinumeroni. Onko käyttöliittymäkoulutus käymättä?

Eipä nyt pelkällä puhelunnumerolla ole kovin turvallista kirjautua mihinkään... Ei pankkikaan anna rahaa tililtä, vaikka näyttäisit tisklillä tilinumeroa, pitäisi ainakin tunnistaa asiakas henkkareista. Sen sijaan mobiilivarmenteella kirjautuminen pitäisi saada toimimaan, jos on käytössä häirinnänestokoodi.