peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
55977 Jäsentä
157766 Kirjoitusta

Telia yhteisö on nyt myös laiteyhteisö

Lue lisää
Yhteistyössä OnePlus

Mobiilivarmenteen tilaaminen

Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎05-11-2017
Kirjoituksia: 3
1/8

Mobiilivarmenteen tilaaminen

Hämmästyneenä huomaan ettei onnistu minulta kun olen Pohjoimaiden suurimman pankin asiakas. Nordeaa ei ole pankkitunnuksilla tunnistaumiseen käytettävien pankkien listalla. Miten se niin on ?

Nordea asiakkaatko juoksutetaan Telian myymälään?

Onko syynä pankin siirtyminen Suomeen? Jos näin on, vaihdan operaattoria enkä muutenkaan osta mitään ruotsalaista enkä matkusta sinne.

0 tykkäystä
7 vastausta
Kunniajäsen
Rekisteröitynyt: ‎21-02-2015
Kirjoituksia: 1 361
2/8

Vs: Mobiilivarmenteen tilaaminen

Syytä Nordeaa äläkä Teliaa. Nordea on liian ahne hinnoittelussaan varmaan..

Kaikki oikeudet pidätetään
All rights reserved
0 tykkäystä
Konkari ☆
Rekisteröitynyt: ‎11-09-2012
Kirjoituksia: 1 234
3/8

Operaattorin vaihtokaan ei välttämättä auta, Elisallakaan ei Nordeaa ole listoilla. DNA:lla on.

Uusi jäsen
4/8

Onko tämä Telian virallinen vastaus? Tuskin tämmöinen asia voi olla rahasta kiinni. Jos meillä olisi kansallinen varmennuspalvelu (kuten Virolla) ei tällaisia ongelmia olisi.

0 tykkäystä
Uusi jäsen
5/8

Mielenkiintoista. En minä operaattoria sen takia rupea vaihtamaan. On mulla tuo S-pankin tunnistuspalvelu mahdollinen. Ja ehdin kyllä myymäläänkin.

0 tykkäystä
Herrasmies
Herrasmies
Rekisteröitynyt: ‎26-05-2016
Kirjoituksia: 1 763
6/8

@PasiS kirjoitti:

Operaattorin vaihtokaan ei välttämättä auta, Elisallakaan ei Nordeaa ole listoilla. DNA:lla on.

Sopimuksen laadintaan tarvitaan aina kaksi osapuolta. Nordea-pankin kanssa on ollut aika usein haasteita saada sopimuksia syntymään niiden korkeiden hinnotteluiden takia kuten @tilasto mainitsi. Tämä ei koske pelkästään Telia-operaattoria vaan myös muita yrityksiä.

Jos sinulla sattuu olemaan S-pankin verkkopankkitunnukset, niin mikset hyödynnä niitä @Kalmanlehto? Toki Mobiilivarmenne-palvelun käyttöönotto onnistuu kätevästi Telian kivijalkakaupassa vaikkapa ostosreissun yhteydessä Hymiö Onnellinen

Viat ja häiriöt | ✆ Asiakaspalvelu | ⛹ Omat Sivut | ⛔ Mobiilivarmenne | ⚽ Telia TV | ♫ Spotify | ❤ Minun Telia | ⚪ Telia DOT

"Erehtyminen on inhimillistä, mutta asioiden perinpohjaiseen sotkemiseen tarvitaan tietokone." -Paul Ehrlich

Moderaattori
Moderaattori
Rekisteröitynyt: ‎29-12-2014
Kirjoituksia: 144
7/8

@Kalmanlehto kirjoitti:

Hämmästyneenä huomaan ettei onnistu minulta kun olen Pohjoimaiden suurimman pankin asiakas. Nordeaa ei ole pankkitunnuksilla tunnistaumiseen käytettävien pankkien listalla. Miten se niin on ?

Onko syynä pankin siirtyminen Suomeen? Jos näin on, vaihdan operaattoria enkä muutenkaan osta mitään ruotsalaista enkä matkusta sinne.

Hei @Kalmanlehto ihan kaikkien pankkien kanssa ei vielä sopimusta ole, mutta tämän vuoden puolella pitäisi niin Säästöpankin kuin Nordeankin olla mobiilivarmenteessa tunnistautumiseen käytettävien pankkien listalla.

Telia Yhteisö on nyt myös Laiteyhteisö.jpg
Herrasmies
Herrasmies
Rekisteröitynyt: ‎26-05-2016
Kirjoituksia: 1 763
8/8

@TuizeKoo kirjoitti:

@Kalmanlehto kirjoitti:

Hei @Kalmanlehto ihan kaikkien pankkien kanssa ei vielä sopimusta ole, mutta tämän vuoden puolella pitäisi niin Säästöpankin kuin Nordeankin olla mobiilivarmenteessa tunnistautumiseen käytettävien pankkien listalla.

Hiljaa hyvää tulee Hymiö Onnellinen

Viat ja häiriöt | ✆ Asiakaspalvelu | ⛹ Omat Sivut | ⛔ Mobiilivarmenne | ⚽ Telia TV | ♫ Spotify | ❤ Minun Telia | ⚪ Telia DOT

"Erehtyminen on inhimillistä, mutta asioiden perinpohjaiseen sotkemiseen tarvitaan tietokone." -Paul Ehrlich