peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
58723 Jäsentä
163107 Kirjoitusta

Telia yhteisö on nyt myös laiteyhteisö

Lue lisää
Yhteistyössä OnePlus


Kommentaattori
Rekisteröitynyt: ‎15-01-2017
Kirjoituksia: 39
1/9

Omat sivut

Netti toimii, mutta vikailmoituksen tekeminen "Omilla sivuilla" ei toimi, tulee ilmoitus, jotain "Liittymää ei löydy", eikä Chat  toimi.

0 tykkäystä
8 vastausta
Highlighted
Ex-telialainen
Ex-telialainen
Rekisteröitynyt: ‎16-12-2014
Kirjoituksia: 734
2/9

Vs: Omat sivut

Onko sinulla käytössä verkkopankkitunnuksilla luotu Teliatunnus (entinen Sonera tunnus)? Testasin äsken omalla tunnuksellani, pääsin kirjautumaan, ja kun valitsin "Liittymäni ja palveluni"-kohdan, sain näkyviin kaikki liittymät. Siitä valitsin yhden, ja pääsin sen jälkeen valitsemaan vikailmoitus-kohdan.

Testaa vielä Teliatunnuksella, ja huikkaa löytyikö oikea kohta.

Pongasitko hyvän viestin --> klikkaa "Tykkää"
Saitko avun probleemaasi --> klikkaa "Hyväksy ratkaisuksi"
Omilla Sivuilla hallinnoit liittymiäsi ja palveluitasi milloin tahansa. Chat-yhteys asiakaspalveluumme 24/7


 


Herrasmies
Herrasmies
Rekisteröitynyt: ‎26-05-2016
Kirjoituksia: 1 870
3/9

Vs: Omat sivut


@MiaSL kirjoitti:

Onko sinulla käytössä verkkopankkitunnuksilla luotu Teliatunnus (entinen Sonera tunnus)? Testasin äsken omalla tunnuksellani, pääsin kirjautumaan, ja kun valitsin "Liittymäni ja palveluni"-kohdan, sain näkyviin kaikki liittymät. Siitä valitsin yhden, ja pääsin sen jälkeen valitsemaan vikailmoitus-kohdan.

Testaa vielä Teliatunnuksella, ja huikkaa löytyikö oikea kohta.


Samoin täällä kaikilla tietokoneen ja puhelimen selaimilla Hymiö Onnellinen

 

@Pekka6 mahdollisuus on että käytössäsi on joku tietokoneen ohjelmisto / selaimen lisäosa joka blokkaa. Mikäli on mahdollista, niin kokeile kirjautua sisään toisella selaimella / laitteella Teliatunnuksellasi.

Viat ja häiriöt | ✆ Asiakaspalvelu | ⚒ Omat Sivut | ♲ Mobiilivarmenne | ⚝ Telia TV | ♫ Spotify | ❤ Minun Telia | ⚈ Telia DOT

"Erehtyminen on inhimillistä, mutta asioiden perinpohjaiseen sotkemiseen tarvitaan tietokone." -Paul Ehrlich

0 tykkäystä
Kommentaattori
Rekisteröitynyt: ‎15-01-2017
Kirjoituksia: 39
4/9

Vs: Omat sivut

Olen siis kirjautunut sisään Sonera tunnuksilla ja koittanut Internet Exploorer selaimella sekä Edgellä useammallakin tietokoneella. Mitään uusia ohjelmia, selaimien lisäosia en ole koneisiini asentanut, enkä muuttanut selaimieni asetuksia.

 

Pystyn kyllä omilla sivuilla liikkumaan ja näen kaikki liittymäni ja kaikki muu toimii, mutta sitä en tiedä kuinka saan Chatin auki ja kun pitäisi tehdä vikailmoitus, niin avautuvassa ikkunassa lukee "Liittymää ei löydy".

 

Onko tämä Telian uusi keksintö plokata vikailmoitukset ( kaikki toimii, ei tule vikailmoituksia ), tai ohjata ihmiset soittamaan kalliiseen asiakaspalveluun ?

 

Soneran aikaan omilla sivuilla pystyin kyllä tekemään vikailmoituksia molemmilla mainitsemillani selaimilla, mutta silloinkin oli kyllä toimivuudessa eroja, Internet Exploorerilla kaikki muu toimi, mutta Chat ei, Edgellä taas Chat toimi, mutta kaikki ikkunat eivät auenneet omilla sivuilla.

 

Nämä ongelmani alkoivat ilmeisesti muutoksessa Sonerasta Teliaksi.

0 tykkäystä
Herrasmies
Herrasmies
Rekisteröitynyt: ‎26-05-2016
Kirjoituksia: 1 870
5/9

Vs: Omat sivut


@Pekka6 kirjoitti:

Olen siis kirjautunut sisään Sonera tunnuksilla ja koittanut Internet Exploorer selaimella sekä Edgellä useammallakin tietokoneella. Mitään uusia ohjelmia, selaimien lisäosia en ole koneisiini asentanut, enkä muuttanut selaimieni asetuksia.

 

Pystyn kyllä omilla sivuilla liikkumaan ja näen kaikki liittymäni ja kaikki muu toimii, mutta sitä en tiedä kuinka saan Chatin auki ja kun pitäisi tehdä vikailmoitus, niin avautuvassa ikkunassa lukee "Liittymää ei löydy".

 

Onko tämä Telian uusi keksintö plokata vikailmoitukset ( kaikki toimii, ei tule vikailmoituksia ), tai ohjata ihmiset soittamaan kalliiseen asiakaspalveluun ?

 

Soneran aikaan omilla sivuilla pystyin kyllä tekemään vikailmoituksia molemmilla mainitsemillani selaimilla, mutta silloinkin oli kyllä toimivuudessa eroja, Internet Exploorerilla kaikki muu toimi, mutta Chat ei, Edgellä taas Chat toimi, mutta kaikki ikkunat eivät auenneet omilla sivuilla.

 

Nämä ongelmani alkoivat ilmeisesti muutoksessa Sonerasta Teliaksi.


Huomenta @Pekka6! Hymiö Onnellinen

 

Johan on kumma homma, kun testasin nuo Omat Sivut eri selaimilla (ajan tasaisilla versioilla) niin chat-palveluun pääsee normaalisti oikean puolen alareunan puhekuplan ikonin kautta ja vikailmoituksen linkki liittymäni sivun kautta oikealta puolelta "Hallinnoi liittymääsi"-osiosta. Käytin selaimien oletusasetuksia, historiat tyhjennettynä ja tietokoneeseen/selaimiin ei ole asennettu mainosten estämisen ohjelmistoja tms. joka voisi muuttaa nettisivujen sisältöä.

 

Sinun ei tarvitse erikseen soittaa asiakaspalveluun vaan voit laittaa sen täältä menemään tilapäisesti:

https://www.telia.fi/asiakastuki/lomakkeet/yhteydenottopyynto

 

Kannattaa mainita tuosta em. ongelmastasi niin katsovat sinun kanssasi tarkemmin missä tuo kyseinen vika piilee.

 

 

Viat ja häiriöt | ✆ Asiakaspalvelu | ⚒ Omat Sivut | ♲ Mobiilivarmenne | ⚝ Telia TV | ♫ Spotify | ❤ Minun Telia | ⚈ Telia DOT

"Erehtyminen on inhimillistä, mutta asioiden perinpohjaiseen sotkemiseen tarvitaan tietokone." -Paul Ehrlich

Kommentaattori
Rekisteröitynyt: ‎15-01-2017
Kirjoituksia: 39
6/9

Vs: Omat sivut

Alkaa selvetä. Testiä Internet Exploorerilla.

 

Koska vikailmoitukseni tekeminen liittyy laajakaistaan, olen valinnut liittymistäni "laajakaistan" ja sitä kautta koittanut tehdä vikailmoituksen, seurauksena siis "Liittymää ei löydy".

 

Kun valitsen liittymistäni "Telia TV" ja koitan tehdä vikailmoituksen, aukeaa uusi Internet Exploorer ikkuna joka on tyhjä ( ainakin pienen odottelun jälkeen ), eli ei onnistu.

 

Sitten kun valitsen jonkun puhelinliittymistäni ja koitan sitä kautta tehdä vikailmoituksen, niin siellä homma etenee ja sieltähän voi tehdä vikailmoituksen myös laajakaistaan liittyen kun valitsee valikoista oikeat valinnat, tuli tuttuja ikkunoita auki jossa "Testaa yhteys" yms. En vielä tehnyt sitä vikailmoitusta, mutta näkemäni perusteella sanoisin että se onnistuu, eli (Keis kloust) niin kun ömeerikalaiset sanoo, kai.

 

Mitä tulee tuohon Chattiin...jeps, minulla on Exploorerissa (ollut aina) kaksi seurantasuojaus listaa ja kun Telian omilla sivuilla kirjautuneena poistin "sisällön eston" selaimen otsikkoriviltä, sivu päivittyi ja oikeaan alakulmaan ilmestyi tuo puhekupla, mistä voi aloittaa Chatin ( voi minua pässinpäätä ).

 

Mielestäni tuo puhekupla pitäisi olla suurempi ja siinä olisi hyvä lukea se Chat, tuskin olisin sitä huomannut jollen olisi edellisen kirjoittajan neuvosta sitä sieltä osannut etsiä. 

 

Herrasmies
Herrasmies
Rekisteröitynyt: ‎26-05-2016
Kirjoituksia: 1 870
7/9

Vs: Omat sivut


@Pekka6 kirjoitti:

Alkaa selvetä. Testiä Internet Exploorerilla.

 

Koska vikailmoitukseni tekeminen liittyy laajakaistaan, olen valinnut liittymistäni "laajakaistan" ja sitä kautta koittanut tehdä vikailmoituksen, seurauksena siis "Liittymää ei löydy".

 

Kun valitsen liittymistäni "Telia TV" ja koitan tehdä vikailmoituksen, aukeaa uusi Internet Exploorer ikkuna joka on tyhjä ( ainakin pienen odottelun jälkeen ), eli ei onnistu.

 

Sitten kun valitsen jonkun puhelinliittymistäni ja koitan sitä kautta tehdä vikailmoituksen, niin siellä homma etenee ja sieltähän voi tehdä vikailmoituksen myös laajakaistaan liittyen kun valitsee valikoista oikeat valinnat, tuli tuttuja ikkunoita auki jossa "Testaa yhteys" yms. En vielä tehnyt sitä vikailmoitusta, mutta näkemäni perusteella sanoisin että se onnistuu, eli (Keis kloust) niin kun ömeerikalaiset sanoo, kai.

 

Mitä tulee tuohon Chattiin...jeps, minulla on Exploorerissa (ollut aina) kaksi seurantasuojaus listaa ja kun Telian omilla sivuilla kirjautuneena poistin "sisällön eston" selaimen otsikkoriviltä, sivu päivittyi ja oikeaan alakulmaan ilmestyi tuo puhekupla, mistä voi aloittaa Chatin ( voi minua pässinpäätä ).

 

Mielestäni tuo puhekupla pitäisi olla suurempi ja siinä olisi hyvä lukea se Chat, tuskin olisin sitä huomannut jollen olisi edellisen kirjoittajan neuvosta sitä sieltä osannut etsiä. 

 


Hyvä, että asia alkaa selviämään. Pienet asiat vaikuttavat sivujen toimintaan Hymiö Onnellinen

 

Tarkistin ja minulla ainakin toimii Yhteys kotiin L -liittymän "Tee vikailmoitus / jätä yhteydenottopyyntö"-linkki Laajakaista ja TV -osiossa IE 11 (versio 11.953.14393.0) -selaimessa. Sivu avautuu hetken kuluttua uudelle välilehdelle, jossa lomake sijaitsee. Samalla tavalla kuten mobiililiittymien vikailmoitus-linkki.

 

Voin antaa pienen vinkin:

  1. Kirjaudu sisään Telia-tunnuksella Omilla Sivuilla tai Telia Yhteisössä
  2. Nyt mene osoitteeseen: https://www.telia.fi/kirjautuneille/lomakkeet/palvelupyynto 

Tämän voit lisätä myös kirjanmerkkeihin. Jos menet suoraan linkin kautta, niin pitää joka tapauksessa kirjautua Telia-tunnuksella ja sen jälkeen mennä uudelleen ko. sivulle Hymiö Silmänisku

Viat ja häiriöt | ✆ Asiakaspalvelu | ⚒ Omat Sivut | ♲ Mobiilivarmenne | ⚝ Telia TV | ♫ Spotify | ❤ Minun Telia | ⚈ Telia DOT

"Erehtyminen on inhimillistä, mutta asioiden perinpohjaiseen sotkemiseen tarvitaan tietokone." -Paul Ehrlich

Kommentaattori
Rekisteröitynyt: ‎15-01-2017
Kirjoituksia: 39
8/9

Vs: Omat sivut

Minulla myös tuo L-liittymä ja sama versio Internet Exploorerista enkä saa vikailmoitusta tehtyä "Laajakaista", enkä "Telia TV" liittymien kautta, mutta se riittää kun pääsen tekemään laajakaistaan liittyvän vikailmoituksen jonkun puhelinliittymän kautta, teinkin jo onnistuneesti, eli ongelma ratkaistu.

 

Samoin siis tuo "Chat ongelma" ratkaistu, "ongelma" siis Exploorerissa oleva seurantasuojaus luettelo.

0 tykkäystä
Herrasmies
Herrasmies
Rekisteröitynyt: ‎26-05-2016
Kirjoituksia: 1 870
9/9

Vs: Omat sivut


@Pekka6 kirjoitti:

Minulla myös tuo L-liittymä ja sama versio Internet Exploorerista enkä saa vikailmoitusta tehtyä "Laajakaista", enkä "Telia TV" liittymien kautta, mutta se riittää kun pääsen tekemään laajakaistaan liittyvän vikailmoituksen jonkun puhelinliittymän kautta, teinkin jo onnistuneesti, eli ongelma ratkaistu.

 

Samoin siis tuo "Chat ongelma" ratkaistu, "ongelma" siis Exploorerissa oleva seurantasuojaus luettelo.


Hienoa! Hienoa! Hymiö Onnellinen

 

Tosiaan kaikki polut johtavat tuonne https://www.telia.fi/kirjautuneille/lomakkeet/palvelupyynto joten ei ole väliä mistä liittymän sivulta tuon ilmoituksen lähetät eteenpäin.

Viat ja häiriöt | ✆ Asiakaspalvelu | ⚒ Omat Sivut | ♲ Mobiilivarmenne | ⚝ Telia TV | ♫ Spotify | ❤ Minun Telia | ⚈ Telia DOT

"Erehtyminen on inhimillistä, mutta asioiden perinpohjaiseen sotkemiseen tarvitaan tietokone." -Paul Ehrlich

0 tykkäystä