13-04-2016 09:03
Kyllä tarkistin...eikä tosiaan näy "Käytössä nyt" kohdassa
13-04-2016 09:08
Hmmm, mystistä! Onks sulla käytössä Facebookkia tai Twitteriä? Jos on, niin laitahan viestiä! Asiakaspalvelun tavoittaa toki myös soittamallakin, tai juuri tuolta Chatista, missä olitkin jo asioinut.
Paina peukkua jos tykkäsit vastauksesta!
13-04-2016 09:12
Laitoin asiakaspalveluun yhteydenottopyynnön alkuyöstä asiaan liittyen ja kuvankaappauksen Spotify tilistä missä mainitaan tosiaan tuo, mitä mainitsin aikaisemmin eli tilausliittyy kumppaniimme Sonera jne
14-04-2016 10:58
Tein kaiken ohjeiden mukaisesti, ja vaikka minulla on Spotify Free niin systeemi herjaa että pitää ensin lopettaa maksullinen juttu ennen kun voi ottaa Soneran Spotify-tarjouksen käyttöön. Miten voin nyt saada sen käyttöön?
14-04-2016 11:15
se eka kuukausi taitaa olla ilmainen eli sulla on jo "premium" eli annoit sinne luottokortin numeron tms?.
14-04-2016 11:17
Siis mun spotifies lukee Spotify Free.
Mul oli 7 päivän ilmanen Premium mut se loppu just tänää.
14-04-2016 11:21
@AlexaIsabella kirjoitti:Siis mun spotifies lukee Spotify Free.
Mul oli 7 päivän ilmanen Premium mut se loppu just tänää.
ehkä se hyväksyy myöhemmin tänään tai huomenna sen soneran tarjouksen.
14-04-2016 11:43
Nii oot ehkä oikeessa. Kiitos avusta!
20-04-2016 12:18
Ei toimi vieläkään?! Nyt on kulunu jo viikko. Aina vaan herjaa et maksullinen tuote jo käytössä vaikka ei tasan oo. Voisko joku sieltä soneralta auttaa että saisin sen nyt toimimaan, oon jo viikkoja sit avannu liittymän!
20-04-2016 12:31
Hei Alexalsabella!
Joko kokeilit näitä Soneran ohjeita?
https://www.sonera.fi/asiakastuki/ohjeet/Spotify-Premiumin-kayttoonotto?id=1162
Jos ei tuostakaan ole apua, niin ota yhteyttä Asiakaspalveluun https://www.sonera.fi/asiakastuki/Ota-yhteytta
Haluatko lisätä keskusteluun jotain, tai kysyä lisää? Kirjaudu sisään tai liity jäseneksi osallistuaksesi keskusteluun. Löydät linkit sivun yläreunasta.