peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
54141 Jäsentä
154599 Kirjoitusta
Uusi käyttäjä, aloita täältä
^

Keskustele. Kerro kokemuksistasi. Ratko ongelmia. Testaile uusia makeita juttuja.

ALOITA HAUSTA

Etsimästäsi aiheesta voi löytyä jo valmiita keskusteluita tai artikkeleita. Jos ei, aloita uusi keskustelu.

HAKUUN

VERTAISTUKI

Yhteisössämme jäsenet ovat tähtiä. Törmäät nopeasti VIP-jäseniimme. Mukana on ajoittain myös telialaisia.

TUTUSTU

OLE AVULIAS

Paina peukkua hyville kommenteille. Merkitse ratkaisuksi vastaus, joka ratkaisi ongelmasi. Neuvo muita.

YHTEISÖN SÄÄNNÖT

edellisessä tilauksessa oli väärä s-posti ja numero,vaihdoin mutta miten muutan edellisissä?



Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎05-12-2017
Kirjoituksia: 1
1/3

edellisessä tilauksessa oli väärä s-posti ja numero,vaihdoin mutta miten muutan edellisissä?

hei osaako kukaa jeesaa edellises tilaukses eksän sposti ja puh-nro miten saan tiedot tilauksista (en ole väleissä eksänkaa) tietääkö kukaan?

0 tykkäystä
2 vastausta
Lady
Lady
Rekisteröitynyt: ‎06-06-2015
Kirjoituksia: 2 875
2/3

Vs: edellisessä tilauksessa oli väärä s-posti ja numero,vaihdoin mutta miten muutan edellisissä?

Hei @Repola187 ja tervetuloa Telian yhteisöön!

Onnistuisikohan tällä tavoin yhteystietojen muutos : https://www.telia.fi/asiakastuki/laskutus-ja-asiakkuus/asiakkuus/asiakkuuden-hallinta

Kirjaudu siis telia.fi -sivustolle ja tarkista ja määritä tilausoikeudet omille tiedoille.

Jos ei onnistu, niin sinun pitää olla yhteydessä asiakaspalveluun : https://www.telia.fi/asiakastuki/yhteystiedot?intcmp=footer

#koskamävoin
Stupid is as stupid does - Forrest Gump
Moderaattori
Moderaattori
Rekisteröitynyt: ‎17-12-2014
Kirjoituksia: 735
3/3

Vs: edellisessä tilauksessa oli väärä s-posti ja numero,vaihdoin mutta miten muutan edellisissä?

Moi @Repola187 ja tervetuloa Yhteisöön minunkin puolestani! Jo tehtyihin tilauksiin ei tietoja pääse muuttamaan. Tuossa ylempänä neuvottiinkin tarkistamaan tiedot telia.fi -sivujen kautta. Siellä olevat yhteystiedot ovat siis käytössä jatkossa. Onko tässä millainen tilaus taustalla? Oletko antanut tilauksen yhteydessä oman puhelinnumerosi vai ovatko kaikki tiedot tämän toisen henkilön tietoja? Tarvittaessa voit olla yhteydessä joko chatin kautta asiakaspalveluumme telia.fi -sivuilta tai sitten soittaa niin saat sitä kautta tietoa tilauksen etenemisestä.


paras yhteisö.jpgeSIM.jpgliiga.jpg