Julkinen alue
Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Baron
Vakiokalustoa ☆
  • 44 custom-general.kudos
  • 183 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Alennus Telian asiakkaille uuden laitteen oston yhteydessä

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Ostin puhelimen Telian chatin kautta, ja kysyin saako Telian asiakas alennusta verrattuna ulkopuoliseen. Ei saa. Ostin kuitenkin, koska kilpailijoilla sama hinta ulkopuolisille. 

Menin hakemaan puhelimen liikkeestä. Kysyin saako nyt asiakkaana halvemmalla panssarilasi puhelimeen. Ei saa. 20e kaikille. Hohhoijaa..

 

Edit ReOlivia: Muokattu otsikkoa

16 vastausta
Purnipsi
Telia 5G lähettiläs 2021
  • 1894 custom-general.kudos
  • 2896 custom-general.replies
  • 129 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Baron@  kirjoitti:

Ostin puhelimen Telian chatin kautta, ja kysyin saako Telian asiakas alennusta verrattuna ulkopuoliseen. Ei saa. Ostin kuitenkin, koska kilpailijoilla sama hinta ulkopuolisille. 

Menin hakemaan puhelimen liikkeestä. Kysyin saako nyt asiakkaana halvemmalla panssarilasi puhelimeen. Ei saa. 20e kaikille. Hohhoijaa..


Olisihan edes pieni alennus (tai jos ei voi jälleenmyyntihintaa laskea, niin sitten vaikka pieni alennus seuraavasta laskusta) aina sellainen mukava kädenojennus ja huomio, että asiakkaasta välitetään. Kannatettava idea.

SannaMKoo
Moderaattori
Moderaattori
  • 400 custom-general.kudos
  • 660 custom-general.replies
  • 75 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Baron@  kirjoitti:

Ostin puhelimen Telian chatin kautta, ja kysyin saako Telian asiakas alennusta verrattuna ulkopuoliseen. Ei saa. Ostin kuitenkin, koska kilpailijoilla sama hinta ulkopuolisille. 

Menin hakemaan puhelimen liikkeestä. Kysyin saako nyt asiakkaana halvemmalla panssarilasi puhelimeen. Ei saa. 20e kaikille. Hohhoijaa..


Tämä onkin hyvä keskustelunaihe ja ymmärrän myös hyvin mistä toive on lähtöisin! Kieltämättä itselläkin on aina monen yrityksen pitkäaikaisena asiakkaana toive että jotenkin muistettaisiin edes ajoittain. 

 

Olemme jo pitkään pohtineet hyviä keinoja muistaa nykyisiä asiakkaitamme ja myös toteuttaneet tätä erilaisin keinoin. Se myönnettäköön heti alkuun, ettei mitään pysyvää prosentuaalista alennusta laitteista tai lisätarvikkeista ole, mutta muutama muu esimerkki löytyy! Hymiö Onnellinen Toki näitä pohditaan koko ajan lisää, eli näihin ei ole tarkoitus hommaa lopettaa. Siksi esimerkiksi tähänkin keskusteluun voitte hyvin heitellä toiveita ja kehitysideoita niin viedään niitä eteenpäin pohdittavaksi. 

 

Mitä ainakin itsellä muistuu näistä lupaamistani esimerkeistä mieleen, on että meillä on aina ajoittain lähetetty tietyistä laitteista asiakastarjouksia sähköpostitse. Eli jos markkinointilupa on voimassa, niin hyvinkin saattaa mailiin joku päivä ilmestyä sellainen laitetarjous, joka on tarkoitettu vain meidän nykyisille asiakkaille. 

 

Tällä hetkellä meillä on myös puhelinliittymäasiakkaille tarjolla muutamakin eri tabletti asiakasetuhintaan liittymän kanssa, ja tällaisen kampanjan voi ottaa vaikka nykyisellekin mobiililiittymälle eli ei vaadi välttämättä uuden netin tilausta. 

 

Laitteiden osalta myös pidennetty 3 vuoden takuu on voimassa vain meidän nykyisille asiakkaille, ja tämä voi jossain kohtaa olla myös sellainen etu, joka osoittautuukin arvokkaaksi jos laitteeseen tulee takuun alaista vikaa ja itse laitevalmistajan takuu on siinä kohtaa jo päättynyt!

 

Yllä tosiaan muutama esimerkki jotka tulevat ensimmäisenä mieleen! Mutta kuten sanottu, toivotaan että saadaan esimerkkejä vielä kosolti lisää ja mieluusti otetaankin ideoita vastaan miten haluatte tulla huomioiduiksi! Hymiö Onnellinen Pistetään jo eteenpäin toivetta laite-ja lisätarvikealennuksista! 

Telia Yhteisö moderaattori | Samsung Galaxy S21 | Garmin Venu 2S | Lukutoukka | TV-sarjat

Baron
Vakiokalustoa ☆
  • 44 custom-general.kudos
  • 183 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@SannaMKoo@  kirjoitti:

@Baron@  kirjoitti:

Ostin puhelimen Telian chatin kautta, ja kysyin saako Telian asiakas alennusta verrattuna ulkopuoliseen. Ei saa. Ostin kuitenkin, koska kilpailijoilla sama hinta ulkopuolisille. 

Menin hakemaan puhelimen liikkeestä. Kysyin saako nyt asiakkaana halvemmalla panssarilasi puhelimeen. Ei saa. 20e kaikille. Hohhoijaa..


Tämä onkin hyvä keskustelunaihe ja ymmärrän myös hyvin mistä toive on lähtöisin! Kieltämättä itselläkin on aina monen yrityksen pitkäaikaisena asiakkaana toive että jotenkin muistettaisiin edes ajoittain. 

 

Olemme jo pitkään pohtineet hyviä keinoja muistaa nykyisiä asiakkaitamme ja myös toteuttaneet tätä erilaisin keinoin. Se myönnettäköön heti alkuun, ettei mitään pysyvää prosentuaalista alennusta laitteista tai lisätarvikkeista ole, mutta muutama muu esimerkki löytyy! Hymiö Onnellinen Toki näitä pohditaan koko ajan lisää, eli näihin ei ole tarkoitus hommaa lopettaa. Siksi esimerkiksi tähänkin keskusteluun voitte hyvin heitellä toiveita ja kehitysideoita niin viedään niitä eteenpäin pohdittavaksi. 

 

Mitä ainakin itsellä muistuu näistä lupaamistani esimerkeistä mieleen, on että meillä on aina ajoittain lähetetty tietyistä laitteista asiakastarjouksia sähköpostitse. Eli jos markkinointilupa on voimassa, niin hyvinkin saattaa mailiin joku päivä ilmestyä sellainen laitetarjous, joka on tarkoitettu vain meidän nykyisille asiakkaille. 

 

Tällä hetkellä meillä on myös puhelinliittymäasiakkaille tarjolla muutamakin eri tabletti asiakasetuhintaan liittymän kanssa, ja tällaisen kampanjan voi ottaa vaikka nykyisellekin mobiililiittymälle eli ei vaadi välttämättä uuden netin tilausta. 

 

Laitteiden osalta myös pidennetty 3 vuoden takuu on voimassa vain meidän nykyisille asiakkaille, ja tämä voi jossain kohtaa olla myös sellainen etu, joka osoittautuukin arvokkaaksi jos laitteeseen tulee takuun alaista vikaa ja itse laitevalmistajan takuu on siinä kohtaa jo päättynyt!

 

Yllä tosiaan muutama esimerkki jotka tulevat ensimmäisenä mieleen! Mutta kuten sanottu, toivotaan että saadaan esimerkkejä vielä kosolti lisää ja mieluusti otetaankin ideoita vastaan miten haluatte tulla huomioiduiksi! Hymiö Onnellinen Pistetään jo eteenpäin toivetta laite-ja lisätarvikealennuksista! 


Tässä taas näkyy Telian päättäjien vaikeneva asenne asiakkaita kohtaan. Kukaan ei ole reagoinut ja tullut kertomaan miksi laitealennuksia ei saada omille normaaliasiakkaille.

Tänä vuonna Telia on viestinyt minulle (en tiedä onko enemmän kuin yksi viestityslista) yhden laitealennuksen omille asiakkaille. Iso tv, nyt vain 1299€. Ei tämä ole kädenojennus normaalille pientuloiselle.. hoh.. 

AaTanja
Moderaattori
Moderaattori
  • 173 custom-general.kudos
  • 393 custom-general.replies
  • 19 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@SannaMKoo on tuossa aiemmin kertonut aika kattavasti meidän asiakaseduista. Kannattaa täältä vielä tsekata ja ottaa vaikka sivu talteen, niin voit välillä käydä kurkkaamassa mitä kaikkia etuja meillä on liittyen niin laitteisiin, liittymiin ja viihteeseen.

 

Välillä saattaa olla enemmän, välillä vähemmän ehkä juuri sinua kiinnostavia laite-etuja, mutta kuten Sanna totesi, niin toive laite- ja lisätarvike-eduista on viety eteenpäin. 

Yhteisön moderaattori | TV & dekkarit | Samsung |
Baron
Vakiokalustoa ☆
  • 44 custom-general.kudos
  • 183 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Hm.. Onko siis Telialla erilaisia postituslistoja?

 

Minulle tuli tänä vuonna vain tuo tv-tarjous 1299€, vaikka en ole kertonut minkäänlaisesta tv vaihtohalusta. Eli jollakin listalla olen ollut. Mitään maiinontkieltoa en ole laittanut omaan Teliaan. 

Katjane
Moderaattori
Moderaattori
  • 184 custom-general.kudos
  • 384 custom-general.replies
  • 28 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Baron@  kirjoitti:

Hm.. Onko siis Telialla erilaisia postituslistoja?

 

Minulle tuli tänä vuonna vain tuo tv-tarjous 1299€, vaikka en ole kertonut minkäänlaisesta tv vaihtohalusta. Eli jollakin listalla olen ollut. Mitään maiinontkieltoa en ole laittanut omaan Teliaan. 


Markkinointia tehdään kirjeitse, sähköpostilla sekä tekstiviestillä ja erilaisia kohderyhmiä tosiaan on monia. Asiakasviestintää lähetämme asiakasprofiilin perusteella ja sitten tottakai myös otamme huomioon asiakkaan markkinointiluvat. Markkinointiluvista sekä kohdennetusta markkinoinnista voit lukaista tarkempia tietoja täältä

Telia Yhteisön moderaattori
Baron
Vakiokalustoa ☆
  • 44 custom-general.kudos
  • 183 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Ok, 

Jos kohderyhmiä on monta, joille eri tarjoukset, niin me joudumme neuvomaan Teliaan siitä mihin ryhmään kuulumme. Ei täällä ole mukavaa keskeyttää työt ja katsoa puhelimeen tullut tarjous, 1300€ maksava telkkari. 

Onko Telialla sellaista kohderyhmää jolle terjotaan asiakkuuden vuoksi alennusta noin 200€ maksavista puhelimista? Meitä on tuhansia sellaisia. Ja meidän perheessä neljä. Jos ei niin miksi?

Nyt olisi mahdollista harjoitella miksi-kysymykseen vastaamista, joka on ollut Telialle kovin vaikeaa. 

NikoNo
Moderaattori
Moderaattori
  • 665 custom-general.kudos
  • 1503 custom-general.replies
  • 95 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Baron@  kirjoitti:

Ok, 

Jos kohderyhmiä on monta, joille eri tarjoukset, niin me joudumme neuvomaan Teliaan siitä mihin ryhmään kuulumme. Ei täällä ole mukavaa keskeyttää työt ja katsoa puhelimeen tullut tarjous, 1300€ maksava telkkari. 

Onko Telialla sellaista kohderyhmää jolle terjotaan asiakkuuden vuoksi alennusta noin 200€ maksavista puhelimista? Meitä on tuhansia sellaisia. Ja meidän perheessä neljä. Jos ei niin miksi?

Nyt olisi mahdollista harjoitella miksi-kysymykseen vastaamista, joka on ollut Telialle kovin vaikeaa. 


Markkinointi ei toimi siten, että jokainen asiakas voisi ilmoittaa mistä laitteista tai minkä hintaisista asioista on kiinnostunut ja sen mukaan valittaisiin jokin postituslista käyttöön. Meillä pyritään toki aina kohdentamaan asiakkaille parhaiten soveltuvia etuja ja toisinaan myös iloisia yllätyksiä. Ensiksi kannattaa ainakin tarkistaa kirjautumalla telia.fi sivuille ja valikosta "Omat tiedot ja asetukset", jonka alta "Asiakastiedot". Tältä sivulta löytyy paljon asetuksia markkinointiin ja asiakasviestintään liittyen.

 

Suosittelenkin sallimaan viestien personoinnin, jolloin saat parhaiten juuri sinulle sopivaa viestintää. Tässä alla esimerkki minun omista tiedoistani, jossa näkyy myös nämä oleelliset valinnat.

 

markkinointiluvat.PNG

Baron
Vakiokalustoa ☆
  • 44 custom-general.kudos
  • 183 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Katjane@  kirjoitti:

@Baron@  kirjoitti:

Hm.. Onko siis Telialla erilaisia postituslistoja?

 

Minulle tuli tänä vuonna vain tuo tv-tarjous 1299€, vaikka en ole kertonut minkäänlaisesta tv vaihtohalusta. Eli jollakin listalla olen ollut. Mitään maiinontkieltoa en ole laittanut omaan Teliaan. 


Markkinointia tehdään kirjeitse, sähköpostilla sekä tekstiviestillä ja erilaisia kohderyhmiä tosiaan on monia. Asiakasviestintää lähetämme asiakasprofiilin perusteella ja sitten tottakai myös otamme huomioon asiakkaan markkinointiluvat. Markkinointiluvista sekä kohdennetusta markkinoinnista voit lukaista tarkempia tietoja täältä


"Asiakasprofiilin perusteella" Harhaanjohtaminen teidän toimesta ei taida koskaan loppua. Meidän perheen ostokäyttäytyminen ei anna mitään aihetta kertoa tekstiviestillä, että nyt saat telkkarin hintaan 1300€.