Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Emma18
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Epäselvä maksukehoituslasku

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Tuli lasku, jonka maksoin pari päivää myöhässä. Sitten tuli uudestaan ko lasku ja 5€ laskutuslisä myöhästymisestä.

eli en halua maksaa kahta kertaa ko. Laskua.

mitä siis teen?

vastatkaa pls

 

Edit NikoNo: tiivistetty otsikkoa hieman

2 vastausta
kiisseli67
Kunniajäsen
  • 2604 custom-general.kudos
  • 4134 custom-general.replies
  • 340 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Hei @Emma18 ja tervetuloa Telian yhteisöön!

 

Telian sivuilla sanotaan seuraavaa:

Miksi sain maksukehoituksen vaikka lasku oli maksettu?

Jos lasku on maksettu eräpäivän jälkeen, tieto suorituksesta ei välttämättä ehdi kirjautua ennen maksukehotuskirjeiden lähtemistä. Jos olet maksanut laskun ennen kirjeen lähettämistä (ks. maksukehotuksen päiväys), asia on jo hoidettu. Voit hävittää kirjeen, eikä muita kuluja tai seuraamuksia tule. Varmista kuitenkin vielä, että maksusi on koskenut samaa laskua.

#koskamävoin
Stupid is as stupid does - Forrest Gump
NikoNo
Telialainen
Telialainen
  • 457 custom-general.kudos
  • 1504 custom-general.replies
  • 95 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@kiisseli67  tuossa jo hyvin vastailikin, mutta vielä pieni lisäys.

 

Omia laskuja pystyy tutkimaan helposti kirjautumalla telia.fi sivuille tai Minun Telia sovellukseen Mobiilivarmenteella tai nettipankkitunnistautumisen avulla. 

 

Itse tykkään käyttää tuota Minun Telia -sovellusta, kun siinä on erittäin selkeä käyttöliittymä ja myös tarvittaessa chat ominaisuus käytettävissä helposti. 

 

Minun-Telia_2_laskut_split_1440x800.jpg