Kirjoitettu
10-07-2019
18:37
Muokattu
10-07-2019
19:24
NikoNo
Tuli lasku, jonka maksoin pari päivää myöhässä. Sitten tuli uudestaan ko lasku ja 5€ laskutuslisä myöhästymisestä.
eli en halua maksaa kahta kertaa ko. Laskua.
mitä siis teen?
vastatkaa pls
Edit NikoNo: tiivistetty otsikkoa hieman
Ratkaistu! Siirry kohtaan Ratkaisu.
Kirjoitettu
10-07-2019
19:01
Muokattu
10-07-2019
19:25
NikoNo
Hei @Emma18 ja tervetuloa Telian yhteisöön!
Telian sivuilla sanotaan seuraavaa:
Miksi sain maksukehoituksen vaikka lasku oli maksettu?
Jos lasku on maksettu eräpäivän jälkeen, tieto suorituksesta ei välttämättä ehdi kirjautua ennen maksukehotuskirjeiden lähtemistä. Jos olet maksanut laskun ennen kirjeen lähettämistä (ks. maksukehotuksen päiväys), asia on jo hoidettu. Voit hävittää kirjeen, eikä muita kuluja tai seuraamuksia tule. Varmista kuitenkin vielä, että maksusi on koskenut samaa laskua.
10-07-2019 19:33
@kiisseli67 tuossa jo hyvin vastailikin, mutta vielä pieni lisäys.
Omia laskuja pystyy tutkimaan helposti kirjautumalla telia.fi sivuille tai Minun Telia sovellukseen Mobiilivarmenteella tai nettipankkitunnistautumisen avulla.
Itse tykkään käyttää tuota Minun Telia -sovellusta, kun siinä on erittäin selkeä käyttöliittymä ja myös tarvittaessa chat ominaisuus käytettävissä helposti.