Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
MMALINEN
Vakiokalustoa ☆☆
  • 91 custom-general.kudos
  • 498 custom-general.replies
  • 9 custom-general.solutions

GDPR/ASIAKASPALVELU

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Mites tää GDPR vaikuttaa telialla. Mulla oli tossa yksi juttu missä jouduin sitten hoitaan asian  myymälässä, kun mun puhelinnumero ei näy niin ei voida hoitaa asioita, missä tarvitaan mun asiakastietoja. Eli tekeekö tää uus laki sen että ihmisten on hoidettava kaikki asia  liikkeessä jos ei  netissä pysty asiaa hoitaan omilla sivuilla?

Muutenkin pidän kummallisena että mitä puhelinnumeron näkyminen todistaa. Puhelinhan voi olla varastettu.

Edit SaJoonas: Muokattu tekstin ulkoasua

12 vastausta
Merja_J
Moderaattori
Moderaattori
  • 900 custom-general.kudos
  • 1360 custom-general.replies
  • 87 custom-general.solutions

Asiakaspalveluumme soittaessa ei numeron näkymisellä ole merkitystä. Henkilöllisyys varmistetaan muilla keinoin.

Mikäli tässä oli nyt kyse Verkkokauppa.comista niin siihen emme osaa ottaa kantaa. Heillä on varmaankin omat systeeminsä kuinka heihin voi olla yhteydessä ja kuinka varmistavat asiakkaan henkilöllisyyden. 

| Telia Yhteisön moderaattori | Apple iPhone 12 | Apple Watch SE | C More
Sekunti
Kunniajäsen
  • 1781 custom-general.kudos
  • 2333 custom-general.replies
  • 180 custom-general.solutions

Totta! Lisätiedot löytyvät Verkkokauppa.comin sopimusehdoista ja tietosuojaselosteesta @MMALINEN:

Verkkokauppa.comin asiakaspalvelu kyllä kertoo mielellään miten ja mitä tietoja tarvitsevat henkilöllisyyden varmistamiseen puhelimitse tai sähköpostitse, jos on tosiaan epäselvyyksiä tilaukseen liittyen etämyynnissä. Toisaalta jos verkkomaksaminen ei onnistunut, niin lähtisin selvittämään asiaa omatoimisesti Verkkkokauppa.comin Tilinhallinta-sivulta, joka on huomattavasti nopein vaihtoehto Hymiö Onnellinen

¸¸.•*¨*•♫Telia 5G lähettiläs 2021¸¸.•*¨*•♫
"Erehtyminen on inhimillistä, mutta asioiden perinpohjaiseen sotkemiseen tarvitaan tietokone." -Paul Ehrlich
MMALINEN
Vakiokalustoa ☆☆
  • 91 custom-general.kudos
  • 498 custom-general.replies
  • 9 custom-general.solutions

Täällä  keskustelijat  ei taida käsittää että mun pointti on tässä se että kun verkkokauppa.com  vetoo juuri   tietosuoja  säädökseen 

niin eikö sen silloin pitäisi  koskea myöskin teliaa 

toinen mahdollisuus  on  se että    verkkokauppa valehtelee mulle tai   laissa on   tosipaljon tulkinnanvaraa  mikä taas ei asiakkaan näkökulmasta ole  oikein koska asiakas ei voi tietää etukäteen  mikähän tulkinta  firmalla  on laista .

Tämän osion uusimmat keskustelut