Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 66596
Kirjoituksia 179948

Ilmoitus uudesta laskusta sähköpostiin, kiitos.



Ilmoitus uudesta laskusta sähköpostiin, kiitos.

Exhaustio
Uusi keskustelija
Viestejä 5 kpl

Ilmoitus uudesta laskusta sähköpostiin, kiitos.

1/8

Sähköpostilaskut siis poistuvat. 

Voisiko Telia ystävällisesti lähettää pelkän tietoturvallisen ilmoituksen uudesta laskusta?

Jos tämä ei käy, täytynee tilata maksumuistutus jokaisesta laskusta, jolloin maksu siis viivästyy viikon eräpäivästä. Tämä on Telialle ok?

Esim. Pankkini lähettää aina sekä sähköposti- että tekstiviestin saapuneesta korttilaskusta.

Tämä on maksuton palvelu ja varmistaa, että laskun maksaminen ei jää sen saamisesta kiinni.

E-lasku ja taas joku uusi sovelluspostilaatikko - ei kiitos!

 

 

Vastaa
7 vastausta

kustaa1967
Konkari
Viestejä 603 kpl

2/8

@Exhaustio  kirjoitti:

Sähköpostilaskut siis poistuvat. 

Voisiko Telia ystävällisesti lähettää pelkän tietoturvallisen ilmoituksen uudesta laskusta?

Jos tämä ei käy, täytynee tilata maksumuistutus jokaisesta laskusta, jolloin maksu siis viivästyy viikon eräpäivästä. Tämä on Telialle ok?

Esim. Pankkini lähettää aina sekä sähköposti- että tekstiviestin saapuneesta korttilaskusta.

Tämä on maksuton palvelu ja varmistaa, että laskun maksaminen ei jää sen saamisesta kiinni.

E-lasku ja taas joku uusi sovelluspostilaatikko - ei kiitos!

 

 


Jos haluaa maksaa laskunsa Telian palvelussa , niin tuo ilmoitus saapuneesta laskusta on ihan paikallaan.

 

Ei e-laskussa mitään sovelluspostilaatikkoa tarvita ja pankki ilmoittaa saapuneesta laskusta. Toimii kuten se korttilaskukin.

 

Nimimerkillä 10v kokemus.

Vastaa

MinnaLN
Moderaattori
Viestejä 367 kpl

3/8

Tarkkaa aikataulua tälle muutokselle ei vielä ole. Laskusta saadaan toki kuitenkin esimerkiksi tekstiviesti-ilmoitus päälle.

Vastaa
0 tykkäystä

irritus
Konkari
Viestejä 823 kpl

4/8

Tekstiviesti-ilmoitus? No ainakaan tällä hetkellä se ei onnistu, kun Omat Sivut vaativat tekstiviestimuistukseen Telian matkapuhelinnumeron.

 

Mielestäni tällainen vaatimus on kohtuuton sopimusehto.

Vastaa

MinnaLN
Moderaattori
Viestejä 367 kpl

5/8

@irritus  kirjoitti:

Tekstiviesti-ilmoitus? No ainakaan tällä hetkellä se ei onnistu, kun Omat Sivut vaativat tekstiviestimuistukseen Telian matkapuhelinnumeron.

 

Mielestäni tällainen vaatimus on kohtuuton sopimusehto.


Aivan, kiitos huomiosta @irritus! Omilta sivuilta tämä tekstiviestilaskun kytkentä ei tosiaan onnistu muuhun, kuin meidän liittymään. Asiakaspalvelun kautta saadaan tekstiviestilasku muidenkin operaattoreiden numeroihin lähes kaikkien tuotteidemme kohdalla. Tässä meillä on varmasti parantamisen varaa ja veinkin asiasta palautteen eteenpäin.

Vastaa

kustaa1967
Konkari
Viestejä 603 kpl

6/8

@irritus  kirjoitti:

Tekstiviesti-ilmoitus? No ainakaan tällä hetkellä se ei onnistu, kun Omat Sivut vaativat tekstiviestimuistukseen Telian matkapuhelinnumeron.

 

Mielestäni tällainen vaatimus on kohtuuton sopimusehto.


Ohhoh , onko näin? No se on vähän outoa ja pitäisi korjata viipymättä. Toki ei se haittaa niitä , joilla laskutus koskee juurikin Telian puhelinliittymää. Niitäkin asiakkaita on , joilla ei ole Telian puhelinliittymää , mutta on muita Telian laskutuksia.

 

No tässä taas yksi syy siirtyä e-laskutukseen.

Vastaa
0 tykkäystä

JKPairo
Uusi jäsen
Viestejä 1 kpl

7/8

@MinnaLN  kirjoitti:

Tarkkaa aikataulua tälle muutokselle ei vielä ole. Laskusta saadaan toki kuitenkin esimerkiksi tekstiviesti-ilmoitus päälle.


Sähköpostilaskusta haluatte eroon, tekstarilla tulee mulle muistutus MUTTA:

 

nyt näkyy lasku sähköpostissa ja tekstarissa mutta:

EI NÄY lainkaan Minun Teliassa.

 

Juu, vanha nokia 2310 puhelin ja Telian vanha 2G liittymä.

 

Luulis nyt näkyvän Minun Teliassa jos kerta siihen ollaan siirtymässä. EP. on 9.10 mut ihminen ei maksa laskua mikä ei näy yrityksen oman palvelun sovelluksessa. maksetut laskut näkyvät, miksei siis AVONAINEN laskuni näy Netissä täällä Minun Teliassa?

Vastaa
0 tykkäystä

JoonasLam
Moderaattori
Viestejä 517 kpl

8/8

@JKPairo  kirjoitti:

@MinnaLN  kirjoitti:

Tarkkaa aikataulua tälle muutokselle ei vielä ole. Laskusta saadaan toki kuitenkin esimerkiksi tekstiviesti-ilmoitus päälle.


Sähköpostilaskusta haluatte eroon, tekstarilla tulee mulle muistutus MUTTA:

 

nyt näkyy lasku sähköpostissa ja tekstarissa mutta:

EI NÄY lainkaan Minun Teliassa.

 

Juu, vanha nokia 2310 puhelin ja Telian vanha 2G liittymä.

 

Luulis nyt näkyvän Minun Teliassa jos kerta siihen ollaan siirtymässä. EP. on 9.10 mut ihminen ei maksa laskua mikä ei näy yrityksen oman palvelun sovelluksessa. maksetut laskut näkyvät, miksei siis AVONAINEN laskuni näy Netissä täällä Minun Teliassa?


Telia.fi Minun Telian laskunäkymässä on tilapäinen häiriö laskujen näkymisen kanssa, joka on korjauksen alla. Normaalitilanteessa laskut ovat siellä näkyvissä ja sitä kautta voi myös laskun laittaa maksuun. Pahoittelut häiriöstä!

Vastaa
0 tykkäystä
Haluatko lisätä keskusteluun jotain, tai kysyä lisää? Kirjaudu sisään tai liity jäseneksi osallistuaksesi keskusteluun. Löydät linkit myös sivun yläreunasta.