Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Kuukkelinpuu
Vakiokalustoa
  • 94 custom-general.kudos
  • 200 custom-general.replies
  • 2 custom-general.solutions

Joulun tarjoukset.

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Näin pitkäaikaisena Telian asiakkaana mietin näitä tarjouksia. 

50€ S-lahjakortti ja loppuvuoden kovin tarjous liittymän vaihtajalle! Rajaton puheliittymä 200 M netillä hintaan 19,90 €/kk 24 kk ajan - mukaan 50 € S-lahjakortti. Hyödynnä ainutkertainen etu 21.12.

Elisa muistaa näin joulun alla lähettää kiinnostavia tarjouksia. 

Dna lähetti myös jonkun tarjouksen. 

Muistaako Telia vanhoja asiakkaita näin joulun alla?  

Hyvää ja rauhallista joulua. 

21 vastausta
MinnaLN
Ex-telialainen
Ex-telialainen
  • 128 custom-general.kudos
  • 502 custom-general.replies
  • 31 custom-general.solutions

@Kuukkelinpuu@  kirjoitti:

Näin pitkäaikaisena Telian asiakkaana mietin näitä tarjouksia. 

50€ S-lahjakortti ja loppuvuoden kovin tarjous liittymän vaihtajalle! Rajaton puheliittymä 200 M netillä hintaan 19,90 €/kk 24 kk ajan - mukaan 50 € S-lahjakortti. Hyödynnä ainutkertainen etu 21.12.

Elisa muistaa näin joulun alla lähettää kiinnostavia tarjouksia. 

Dna lähetti myös jonkun tarjouksen. 

Muistaako Telia vanhoja asiakkaita näin joulun alla?  

Hyvää ja rauhallista joulua. 

Uusia asiakkaita tavataan kalastella tarjouksilla ja varmaan ihan osuvaa joulun alla moinen toiminta, kun ihmisillä on ehkä muutenkin ne ns. ostohousut jalassa. 😁 Oothan huomannut Minun Telia -sovelluksen joulukalenterin ja meidän asiakasedut? Jos sinusta tuntuu, että liittymäsi kaipaa muokkausta ja haluat siitä asiantuntijan kanssa jutella, kannattaa olla yhteydessä meidän asiakaspalveluun.

Hyvää ja rauhallista joulua myös sinulle! 😊

Telia Yhteisön moderaattori | iOS | PC | Nintendo | ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Kuukkelinpuu
Vakiokalustoa

Omassa liittymässäni päättyi tarjousaika. Sain uuden hinnan, joka nousi huomattavasti entisestä. Jätin Minun Telian kautta yhteydenottopyynnön pari viikkoa sitten ja pyysin olemaan yhteydessä. Näyttää siltä, että ainoa tapa saada keskustelua aikaan on laittaa numeronsiirto päälle toiselle operaattorille. Kun katselen tarjouksia näyttäisi siltä, että se jopa kannattaisi. Mitään yhteydenottoa en ole saanut aiheen tiimoilta vaikka sitä pyysin.

Kuukkelinpuu
Vakiokalustoa

Olisin muokannut tuohon edelliseen viestiin, mutta aikaikkuna meni kiinni.

Kävin pitkän keskustelun chatissa ja periaatteessa oltiin lähellä liittymäkauppaa. Telian chatti tarjosi liittymää 12kk määräaikaisena, jolloin olisin menettänyt mahdollisuuden siirtää liittymää toiselle operaattorille. Totesin, että jos tuon määräaikaisuuden saat pois niin tehdään kaupat. Ei onnistunut, joten liittymän päivitys ei onnistunut nyt asiakaslähtöisesti.

Tiedän, että jos laitan numeronsiirron aktiiviseksi niin minulle soitetaan "välittömästi". Näin kävi viimeksi ja pitkän neuvottelun jälkeen saatiin homma maaliin ja pysyin Telian asiakkaana. Ei millään viitsisi alkaa samaan rumbaan. Nyt syysloman aikana voisi katsella kivijalkakauppojen tarjontaa. Puhelinta en pääse päivittämään kun iPhone 13 mallien toimitukset ovat venyneet...

HannaMarikaL
Moderaattori
Moderaattori
  • 100 custom-general.kudos
  • 402 custom-general.replies
  • 23 custom-general.solutions

@Kuukkelinpuu  kirjoitti:

Omassa liittymässäni päättyi tarjousaika. Sain uuden hinnan, joka nousi huomattavasti entisestä. Jätin Minun Telian kautta yhteydenottopyynnön pari viikkoa sitten ja pyysin olemaan yhteydessä. Näyttää siltä, että ainoa tapa saada keskustelua aikaan on laittaa numeronsiirto päälle toiselle operaattorille. Kun katselen tarjouksia näyttäisi siltä, että se jopa kannattaisi. Mitään yhteydenottoa en ole saanut aiheen tiimoilta vaikka sitä pyysin.

Olitko laittanut meille viestiä yhteydenottopyyntölomakkeen kautta mahdollisesti? Sitä kautta lähetettyihin viesteihin pyritään vastaamaan kahden arkipäivän kuluessa. Mikäli asia on kiireellinen tai asiansa haluaa hoitaa heti, suosittelen ottamaan yhteyttä esimerkiksi chatin kautta, johon olitkin sitten ollut yhteydessä.

Kävin pitkän keskustelun chatissa ja periaatteessa oltiin lähellä liittymäkauppaa. Telian chatti tarjosi liittymää 12kk määräaikaisena, jolloin olisin menettänyt mahdollisuuden siirtää liittymää toiselle operaattorille. Totesin, että jos tuon määräaikaisuuden saat pois niin tehdään kaupat. Ei onnistunut, joten liittymän päivitys ei onnistunut nyt asiakaslähtöisesti.

Tiedän, että jos laitan numeronsiirron aktiiviseksi niin minulle soitetaan "välittömästi". Näin kävi viimeksi ja pitkän neuvottelun jälkeen saatiin homma maaliin ja pysyin Telian asiakkaana. Ei millään viitsisi alkaa samaan rumbaan. Nyt syysloman aikana voisi katsella kivijalkakauppojen tarjontaa. Puhelinta en pääse päivittämään kun iPhone 13 mallien toimitukset ovat venyneet...

Hyvä kuulla, että chatin kautta sait yhteyden meihin vaikka nyt ilmeisesti liittymän päivitys jäi tekemättä. Osa liittymistämme on määräaikaisia sopimuksia ja osan taas saa toistaiseksi voimassa olevana etuhintaan. Ymmärrän, että siirto toiselle operaattorille ei ole se tilanne ja ratkaisu, johon haluat ryhtyä ja ehdottaisinkin, että olet vielä yhteydessä meidän asiakaspalveluun, niin katsotaan tuo sinun liittymäasiasi kuntoon.

| Telia Yhteisön moderaattori | iPhone 12 | Sarjat | Musiikki | Kaikkea maan ja taivaan väliltä |

Kuukkelinpuu
Vakiokalustoa

Pitää nyt miettiä tämä liittymäasia ajatuksella. Katsoin Minun Telian kautta lähetetyt viestit. Lähetin selkeän soittopyynnön ja siihen oli vastattu, että mikäli haluat olla asiakaspalveluun yhteydessä niin voin soittaa tai chattailla.

Josko tuo puhelu tuottaisi tuloksen kun chatissa ei saatu asiaa kuntoon. Kuten aiemmin kirjoitin niin olisin minulle tehdyn tarjouksen voinut hyväksyä, mutta määräaikainen liittymä ei ole tänään eikä tulevaisuudessa vaihtoehto.

🙂

AsiakasY
Vakiokalustoa ☆☆
  • 111 custom-general.kudos
  • 453 custom-general.replies
  • 3 custom-general.solutions

Vanha asiakas on nykyään riippakivi operaattorille ja vanhalle asiakkaalle voi tarjota aivan vapaasti 46 koon turvamonoa päähän. Itselläni kävi Elisan kiinteän laajakaista kanssa näin. Lopputulema oli, että jouduin irtisanomaan palvelun ja siirtymään mobiilin käyttäjäksi. On vain harmi, että Elisa on ainut joka pystyy toimittamaan toimivan nettiyhteyden mobiililla. Nyt liittymänä toimii Elisan latausliittymä päiväveloituksella ja 50M netillä ja kuukauden netti maksaa max 20,50 €/kk. Ei tarvitse juosta tarjousten perässä enää. 

Muualla päin asiakasuskollisuusdesta on tapana palkita, mutta ei operaattoreilla. Ne säälittävät rimpulapuhelinten tarjoukset, mitä joskus vanhoille asiakkaille tarjotaan, on kyllä kaikille saatavilla muutenkin.

HannaMarikaL
Moderaattori
Moderaattori

Pitää nyt miettiä tämä liittymäasia ajatuksella. Katsoin Minun Telian kautta lähetetyt viestit. Lähetin selkeän soittopyynnön ja siihen oli vastattu, että mikäli haluat olla asiakaspalveluun yhteydessä niin voin soittaa tai chattailla.

Josko tuo puhelu tuottaisi tuloksen kun chatissa ei saatu asiaa kuntoon. Kuten aiemmin kirjoitin niin olisin minulle tehdyn tarjouksen voinut hyväksyä, mutta määräaikainen liittymä ei ole tänään eikä tulevaisuudessa vaihtoehto.

🙂

Minun Telian viestikeskus ei ole soittopyyntökanava, eli sitä kautta ei voi jättää soittopyyntöjä ollenkaan. Sen vuoksi olet sieltä tuon vastauksen saanut, että voit soittaa asiakaspalveluumme tai asioida chatin kautta. Eli yleisesti ottaen kirjallisessa kanavassa asioidessa hoidetaan asia kirjallisesti, ja jos haluaa asioida puhelimitse, meille voi soittaa. Puhelimen ja chatin lisäksi palvelemme myös esimerkiksi Facebookissa ja Twitterissä, asiakas voi siis valita itselleen sen parhaimman kanavan ja väylän asioida.

Jos määräaikainen sopimus ei ole vaihtoehto, saatavilla on tosiaan myös toistaiseksi voimassa olevia sopimuksia. Määräaikaista sopimusta ei kuitenkaan kannata pelätä. Ymmärrän kyllä, että kaikille ei määräaikainen sopimus toimi ja onneksi on vaihtoehtoja. Toivottavasti kuitenkin sinulle löytyy sopiva paketti liittymällesi eikä tarvitse lähteä vaihtamaan toisaalle.

| Telia Yhteisön moderaattori | iPhone 12 | Sarjat | Musiikki | Kaikkea maan ja taivaan väliltä |

HannaMarikaL
Moderaattori
Moderaattori

@AsiakasY  kirjoitti:

Vanha asiakas on nykyään riippakivi operaattorille ja vanhalle asiakkaalle voi tarjota aivan vapaasti 46 koon turvamonoa päähän. Itselläni kävi Elisan kiinteän laajakaista kanssa näin. Lopputulema oli, että jouduin irtisanomaan palvelun ja siirtymään mobiilin käyttäjäksi. On vain harmi, että Elisa on ainut joka pystyy toimittamaan toimivan nettiyhteyden mobiililla. Nyt liittymänä toimii Elisan latausliittymä päiväveloituksella ja 50M netillä ja kuukauden netti maksaa max 20,50 €/kk. Ei tarvitse juosta tarjousten perässä enää. 

Muualla päin asiakasuskollisuusdesta on tapana palkita, mutta ei operaattoreilla. Ne säälittävät rimpulapuhelinten tarjoukset, mitä joskus vanhoille asiakkaille tarjotaan, on kyllä kaikille saatavilla muutenkin.

Nykyasiakkaat ovat meille ehdottoman tärkeitä, ei riippakiviä. Harmillista kuulla, että olet tuota mieltä. Meidän liittymäasiakkaat saavat esimerkiksi pidennetyn takuun laitteille sekä etuja C Moren sisällöistä. Täältä löydät tarkemmin tietoa asiakaseduistamme.

Kuukkelinpuu
Vakiokalustoa

Viestissä jonka lähetin, kerroin syyn miksi haluan yhteydenoton. Teillä olisi ollut mahdollisuus tehdä minulle tarjous liittymästä tuon kautta? Ainakin uskon niin. Sen mitä olen vakuutuksia joutunut kilpailuttamaan niin kaikki tarjoukset olen saanut joko mailiin tai yhtiön asiakaspalvelun kanavaan. Sieltä on sitten edetty tarjouksen hyväksyntään tai hylkäämiseen. Näin toimii myös pankit... En muista edes milloin olisin asioinut pankin tiskillä esimerkiksi laina-asioissa.

En käytä somen kanavia "pärstäpankki, twitter yms". Chatissa asia ei edennyt.

Tänään Telian markkinointi lähestyi mainosviestillä, jossa linkki salaiseen liittymätarjoukseen. Tämän linkin aukaisin mielenkiinnosta todeten, että minulle tarjotaan jotain sellaista mitä en todellakaan tarvitse. Liittymä oli 5G ja jotain CMore katseluoikeutta hintaan 29€/kk.

Miksi määräaikaisuutta ei kannata pelätä? En todellakaan aio sitoa numeroa esimerkiksi vuodeksi yhdelle operaattorille. Viimeksi liittymääni tehtiin "rescue" tarjous, jolla saitte pidettyä minut asiakkaana. Se tarjous oli teidän puolelta määräaikainen mutta minä olisin voinut siirtää numeron toisaalle. Kun sama numero on ollut käytössä pitkään, ei numeronvaihtokaan ole "mun juttu".

Jotenkin tuntuu, että jätän soittamatta asiakaspalveluun ja laitan numeronsiirron päälle toiselle operaattorille. Samalla kyllä menee useampi liittymä eteenpäin, mutta olo on kuin oravalla, jolla on iso käpy muttei yhtään hammasta.