Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
pkoski
Uusi jäsen
  • 1 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Kanavapakettien laskutus tuplana, missä mättää?

Tiedoksi myös muille, että Telia laskut kannatta tarkistaa aina!

Itsellä on nyt vajaan vuoden aikana laskutettu ainakin 4 kertaa joku kanavapaketeista tuplana. Kerran maksoin laskun tarkistamatta ja huomasin myöhemmin että Viaplay oli tuplana. Telian puolelta tätä ei luonnollisesti huomattu.

Kyseessä siis "Telia tv" ja "Telia viihde netti ja mobiili" tilaukset, ja nyt Telia tunkee saman kanavapaketin samalla hinnalla molempiin. Esim. C more sport 24,95 molemmissa osioissa. Soppari on kuitenkin niin että kanavapaketit kuuluvat mobiiliviihteeseen maksutta.

Olisi mielenkiintoista kuulla onko muilla tullut vastaan samanlaisia "laskutushäiriöitä"?

Chatin/puhelinpalvelun kautta ko. laskut on saatu korjattua, mutta minkäänlaista luottoa ei enää ole siihen että tulevat laskut olisivat oikein.

1 vastaus
TomiPi
Vakiokalustoa
  • 118 custom-general.kudos
  • 136 custom-general.replies
  • 19 custom-general.solutions

Heippa pkoski!

 

Itselläni ei nyt Telian kohdalla laskutuksen suhteen ole ainakaan vielä tullut mitään mutkia vastaan (onneksi).

Olen meinaan itsekin aika laiska katsomaan mitä lasku sisältää vaikka tulisihan ne aina vilkaista läpi, että mistä sitä oikein maksaa. Hymiö Erittäin onnellinen

 

Mutta eiköhän virheelliseen laskutukseen aina löydy selvyys Asiakaspalvelusta. 🙂

Kun keskittymiseen laittaa sata prosenttia, siinä tulee väkisin hiki.