Kanavapakettien laskutus tuplana, missä mättää?

  • 7 June 2017
  • 1 kommentti
  • 4 katselukertaa

Tiedoksi myös muille, että Telia laskut kannatta tarkistaa aina!

Itsellä on nyt vajaan vuoden aikana laskutettu ainakin 4 kertaa joku kanavapaketeista tuplana. Kerran maksoin laskun tarkistamatta ja huomasin myöhemmin että Viaplay oli tuplana. Telian puolelta tätä ei luonnollisesti huomattu.

Kyseessä siis "Telia tv" ja "Telia viihde netti ja mobiili" tilaukset, ja nyt Telia tunkee saman kanavapaketin samalla hinnalla molempiin. Esim. C more sport 24,95 molemmissa osioissa. Soppari on kuitenkin niin että kanavapaketit kuuluvat mobiiliviihteeseen maksutta.

Olisi mielenkiintoista kuulla onko muilla tullut vastaan samanlaisia "laskutushäiriöitä"?

Chatin/puhelinpalvelun kautta ko. laskut on saatu korjattua, mutta minkäänlaista luottoa ei enää ole siihen että tulevat laskut olisivat oikein.


1 kommentti

Heippa pkoski!

 

Itselläni ei nyt Telian kohdalla laskutuksen suhteen ole ainakaan vielä tullut mitään mutkia vastaan (onneksi).

Olen meinaan itsekin aika laiska katsomaan mitä lasku sisältää vaikka tulisihan ne aina vilkaista läpi, että mistä sitä oikein maksaa. :smileyvery-happy:

 

Mutta eiköhän virheelliseen laskutukseen aina löydy selvyys Asiakaspalvelusta. :)

Vastaa