Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Qsela
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 6 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Kaupanpäälliseksi luvattuja kuulokkeita ei näy eikä kuulu?

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Tämän laajakaistaliittymäsopimuksen tehdessäsi saat kaupanpäälliseksi Logitech G Pro X Lightspeed langattomat pelikuulokkeet (arvo 199,00 €). Kuulokkeet toimitetaan laskutusosoitteeseesi viikon 28 aikana, jos laajakaistasopimus on edelleen voimassa.

 

sopimus on voimassa.

Nyt mennään viikkoa 31. Ei mitään yhteydenottoa..miten edetään?

 

Edit ElinaSo: siirretty toiseen osioon

3 vastausta
ElinaSo
Ex-telialainen
Ex-telialainen
  • 11 custom-general.kudos
  • 54 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Qsela  kirjoitti:

Tämän laajakaistaliittymäsopimuksen tehdessäsi saat kaupanpäälliseksi Logitech G Pro X Lightspeed langattomat pelikuulokkeet (arvo 199,00 €). Kuulokkeet toimitetaan laskutusosoitteeseesi viikon 28 aikana, jos laajakaistasopimus on edelleen voimassa.

 

sopimus on voimassa.

Nyt mennään viikkoa 31. Ei mitään yhteydenottoa..miten edetään?


Onpas kyllä kumma, jos kuulokkeista ei ole vieläkään kuulunut mitään. Milloit olit tehnyt laajakaistatilauksesi? Olihan tilaus tehty verkkokauppamme kautta itsepalveluna?

Täältä kautta emme valitettavasti pääse katsomaan asiakastietojasi tarkemmin, joten laajempaa selvitystä varten suosittelisin olemaan asiakaspalveluumme yhteydessä. Sieltä pystymme tarkastelemaan tilaustasi ja selvittämään, mikä on kuulokkeiden tilanne.

Qsela
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 6 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

"Kiitos viestistäsi. Laitoin kyselyä asiasta laitepuolelle. Ilmoitan sinulle tänne kun saan vastauksen. Mukavaa kesäpäivän jatkoa! // Pirita (10.8.2021)

 

Tässä eilinen yhteydenottoni:

"10 päivää kulunut eikä mitään yhteydenottoa! Virallisessa tilausvahvistuksessa lukee, että tähän liittymään kuuluu ko.kuulokkeet! Nyt asia kuntoon siellä päässä ja nopeasti! "

 

Miten edetään? Onko vinkkejä nopeaan ratkaisuun ja pystyykö yhteisö vaikuttamaan tähän ylipitkään käsittely / toimitusaikaan?

 

Teen maanantaina virallisen reklamaation jonka jälkeen olen yhteydessä kuluttajasuojaan!

-Qsela-

SalliJf
Ex-telialainen
Ex-telialainen
  • 25 custom-general.kudos
  • 129 custom-general.replies
  • 8 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Qsela  kirjoitti:

"Kiitos viestistäsi. Laitoin kyselyä asiasta laitepuolelle. Ilmoitan sinulle tänne kun saan vastauksen. Mukavaa kesäpäivän jatkoa! // Pirita (10.8.2021)

 

Tässä eilinen yhteydenottoni:

"10 päivää kulunut eikä mitään yhteydenottoa! Virallisessa tilausvahvistuksessa lukee, että tähän liittymään kuuluu ko.kuulokkeet! Nyt asia kuntoon siellä päässä ja nopeasti! "

 

Miten edetään? Onko vinkkejä nopeaan ratkaisuun ja pystyykö yhteisö vaikuttamaan tähän ylipitkään käsittely / toimitusaikaan?

 

Teen maanantaina virallisen reklamaation jonka jälkeen olen yhteydessä kuluttajasuojaan!

-Qsela-



Hyvä, että otit asiakaspalveluun yhteyttä! Täällä Yhteisössä ei pystytä vaikuttamaan tuohon käsittelyaikaan eikä toimitusaikaan. Suosittelisin odottamaan, että asiakaspalvelu vastaa yhteydenottoosi tai sitten soitat asiakaspalveluumme tai laitat viestiä chatissa, niin päästään katsomaan tuota tilannetta tarkemmin uudemman kerran. Asiasi voi olla vielä käsittelyssä, kuten asiakaspalvelijamme on sinulle luvannutkin. Voit silti olla yhteyksissä aspaan ja kysellä, missä selvityksen kanssa mennään. 

Nintendo Switch | Asus | Samsung | pelihiiri ja kissaihminen