Julkinen alue
Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Purnipsi
Telia 5G lähettiläs 2021
  • 1882 custom-general.kudos
  • 2878 custom-general.replies
  • 128 custom-general.solutions

Kuuluvuuspalautteen antaminen ei onnistu

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Olen kokeillut uusimmalla Microsoft Edgellä, Google Chromella sekä Firefoxilla jättää kuuluvuuspalautetta, mutta jostain syystä sivusto ei anna tehdä sitä. Viimeistään kohdassa, jossa pitää kartassa osoittaa sijainti, "jatka" nappi aiheuttaa virhesivulle joutumisen. Sivusto vain sanoo "palvelussa tapahtui virhe". Ongelma on jatkunut ainakin pari viikkoa. Olen kokeillut parilla eri tietokoneella ja tosiaan noilla eri selaimilla. Kaikilla sama juttu. Ei voi olla evästeistä tms. kiinni, koska Firefoxin juuri asensin kummallekin koneelle. Onko joku muu törmännyt samaan ongelmaan?


edit katjane: muokattu otsikkoa

13 vastausta
Purnipsi
Telia 5G lähettiläs 2021
  • 1882 custom-general.kudos
  • 2878 custom-general.replies
  • 128 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@HannaSu@  kirjoitti:

@Purnipsi@  kirjoitti:

Yritin kokeilla kuuluvuuspalautteen jättämistä uudelleen, mutta se ei onnistunut. Homma tyssää karttaikkunaan. Kokeiltu incognito-tilassa, joten ei mitkään evästeetkään taikka myöskään estot/lisäosat pitäisi vaikuttaa. Sen sijaan sivusto jotenkin onnistui tekemään tyhjän häiriöilmoituksen ja tänään tuli tekstiviesti, että se on käsitelty. Tosiaan en tiedä, miten se edes lähti, kun en mitään kenttää edes ollut täyttänyt.


Tässä voisi kokeilla vielä selaimen välimuistin tyhjennystä, jos se auttaisi ongelmaan. 


Juuri siksi testasin incognito-tilassa, koska se vastaa välimuistin tyhjennystä, koska sessio on täysin puhtaalta pöydältä aloitettu. Lisäksi kokeilin Firefoxilla, jolla ei oltu käyty asennuksen jälkeen missään muualla kuin Telian sivuilla.

HannaSu
Moderaattori
Moderaattori
  • 137 custom-general.kudos
  • 537 custom-general.replies
  • 17 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Purnipsi@  kirjoitti:

@HannaSu@  kirjoitti:

@Purnipsi@  kirjoitti:

Yritin kokeilla kuuluvuuspalautteen jättämistä uudelleen, mutta se ei onnistunut. Homma tyssää karttaikkunaan. Kokeiltu incognito-tilassa, joten ei mitkään evästeetkään taikka myöskään estot/lisäosat pitäisi vaikuttaa. Sen sijaan sivusto jotenkin onnistui tekemään tyhjän häiriöilmoituksen ja tänään tuli tekstiviesti, että se on käsitelty. Tosiaan en tiedä, miten se edes lähti, kun en mitään kenttää edes ollut täyttänyt.


Tässä voisi kokeilla vielä selaimen välimuistin tyhjennystä, jos se auttaisi ongelmaan. 


Juuri siksi testasin incognito-tilassa, koska se vastaa välimuistin tyhjennystä, koska sessio on täysin puhtaalta pöydältä aloitettu. Lisäksi kokeilin Firefoxilla, jolla ei oltu käyty asennuksen jälkeen missään muualla kuin Telian sivuilla.


Tuo sivustolla oleva häiriö saattaa harmillisesti esiintyä aina aika-ajoin. Asia on meillä tiedossa ja siitä on kyllä viety palautetta eteenpäin. Toivottavasti saadaan tuo mahdollisimman pian toimimaan, jottei tärkeä palaute jää sivuston häiriön vuoksi antamatta.

| Telia Yhteisön moderaattori |
AsiakasY
Vakiokalustoa ☆☆
  • 94 custom-general.kudos
  • 396 custom-general.replies
  • 3 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

On muuten ollut jo aika pitkään tuo virhe tuolla sivustolla... Varmaan kolme vuotta sitten olen törmännyt ekan kerran ja silloinkin taas vikaa yritettiin vaan laittaa käyttäjän laitteisiin. Ihme touhua

HannaSu
Moderaattori
Moderaattori
  • 137 custom-general.kudos
  • 537 custom-general.replies
  • 17 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@AsiakasY@  kirjoitti:

On muuten ollut jo aika pitkään tuo virhe tuolla sivustolla... Varmaan kolme vuotta sitten olen törmännyt ekan kerran ja silloinkin taas vikaa yritettiin vaan laittaa käyttäjän laitteisiin. Ihme touhua


Tuo on kyllä harmillinen vika. Aiemmin sivustolla esiintyneet häiriöt saatiin korjattua, mutta osalla käyttäjistä häiriötä on vielä ilmennyt. 

| Telia Yhteisön moderaattori |