Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Raikku02
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Logitech G pro wireless hiiri

Hei

Tilasin telialta hetki sitten logitech G pro wireless pelihiiren ja huomasin jo ekana päivänä että hiiressä on jotain vikaa, esimerkiksi jos minulla oli jossain pelissä puhenäppäin mouse 3 näppäimessä ja painoin mouse 1 näppäintä niin puhenäppäin meni päälle. Asensin hiiren ajurit ja liitin hiiren uudestaan koneeseen ja ei muutosta, jouduin vaihtamaan mouse 3 puhenäppäimen toiseen nappiin. Tällä hetkellä mouse 3 ei toimi ollenkaan scrolli kyllä toimii, mutta näppäin ei. Haluasin palauttaa tuotteen, koska siinä on selvästi jotain vikaa.

1 vastaus
SannaMKoo
Moderaattori
Moderaattori
  • 367 custom-general.kudos
  • 576 custom-general.replies
  • 73 custom-general.solutions


@Raikku02  kirjoitti:

Tilasin telialta hetki sitten logitech G pro wireless pelihiiren ja huomasin jo ekana päivänä että hiiressä on jotain vikaa, esimerkiksi jos minulla oli jossain pelissä puhenäppäin mouse 3 näppäimessä ja painoin mouse 1 näppäintä niin puhenäppäin meni päälle. Asensin hiiren ajurit ja liitin hiiren uudestaan koneeseen ja ei muutosta, jouduin vaihtamaan mouse 3 puhenäppäimen toiseen nappiin. Tällä hetkellä mouse 3 ei toimi ollenkaan scrolli kyllä toimii, mutta näppäin ei. Haluasin palauttaa tuotteen, koska siinä on selvästi jotain vikaa.


Heippa @Raikku02 ja lämpimästi tervetuloa tänne Yhteisöön keskustelemaan! 😊

Kuulostaa tosiaan aika erikoiselta hiiren käytökseltä. Ensisijaisestihan jos laitteessa on vikaa, niin pyrimme sen korjaamaan joko huollossa, tai sitten joidenkin laitteiden kohdalla ne vaihdetaan suoraan uuteen takuuvaihtona. Katsoin miten menettely menee Logitechin kanssa, ja näyttäisi siltä että vialliset tuotteet menevät juuri takuuvaihtona Telia Kaupassa. Pääsisitkö siis asioimaan myymälässämme viallisen hiiren ja sen ostokuitin/tilausvahvistuksen kanssa?