Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 64273
Kirjoituksia 174813

Mihin kirjoittaa asiakaspalaute??

Highlighted

Uusi keskustelija
Viestejä 5 kpl

1/13

Hei..Huomasin  vasta tänään, että syyskuussa solmitun sopimuksen tiedot eivät ole niinkuin liikkeessä puhuttu. En nähnyt sopimusta, myyjä luki näytöltä ja minä allerkirjoitin siihen alustaan...tyhmä kun olin. Soitin tänään asiakaspalveluun, sieltä ohjattiin myymälään, josta arogantti nuorimies kertoi "no can do" ja jos haluut voi laittaa reklan netin kautta liikkeeseen. Juu, laitan - mutta miten?? En löydä niin mistään "Asiakaspalaute" osiota. Olettaisin, että palvelun laatu olisi tärkeä, sillä sitä se yhä on suurelle osalle asiakkaista.

0 tykkäystä
12 vastausta
Highlighted

Velho
Velho
Viestejä 2 390 kpl

11/13

Itse en tuollaisesta lomakkeesta ole kuullutkaan. Ole  ajatellut, että kauppoihin ei ole mitään väylää olla yhteydessä.

Highlighted

Herrasmies
Herrasmies
Viestejä 2 068 kpl

12/13

@Purnipsi  kirjoitti:

Itse en tuollaisesta lomakkeesta ole kuullutkaan. Ole  ajatellut, että kauppoihin ei ole mitään väylää olla yhteydessä.

@Purnipsi, en minäkään. Siksi rupesin penkomaan Telian Kauppiashakua kun rupesi vaivaamaan 😂

0 tykkäystä
Highlighted

Uusi keskustelija
Viestejä 5 kpl

13/13

Voi kiitos @Sekunti, tuota hän siellä myymälässä varmasti tarkoitti..Nyt säästyi paljon aikaa 🙂

Mukavaa iltaa!

Haluatko lisätä keskusteluun jotain, tai kysyä lisää? Kirjaudu sisään tai liity jäseneksi osallistuaksesi keskusteluun. Löydät linkit myös sivun yläreunasta.