@irritus kirjoitti:
Purnipsi kirjoitti:
Olisi kiinnostavaa kuulla, miten ennen vanhaa tai jollakulla toisella toimijalla laskut löytyvät helpommin?
Kaikista hankalin on juuri se kohta, jonka hyppäsit yli muuten hyvää ohjetta kirjoittaessasi. Kirjautumisen jälkeen tulee klikata sivun oikeasta reunasta kolmen vaakaviivan ja ostoskorin välistä ukonkuvaa, tai isommassa ikkunassa valikon ja ostoskorin välistä kiviukon kuvaa.
Tuohon ei osu kuin vahingossa. Etenkään, kun vieressä oleva valikko hämää luulemaan, että sieltä löytyisi valintoja. Ei, valinnat eivät olekaan valikossa vaan ukossa/kiviukossa.
Onneksi sivustolle voi sentään tehdä suoria linkkejä. Tässä oikotiet, olkaa hyvä:
laskut
laskuarkisto
Mielenkiintoista, mulla ei ukkoa tarvinnut klikata vaan nuo kentät avautuivat automaattisesti, kun sisäänkirjaus on valmis. Kirjauduin sisään ihan Telian etusivulla ja tein tuon ojeen ihan sen pohjalta. Ilmeisesti toiminnallisuus vaihtelee eri käyttäjien välillä tai sen mukaan, missä sivuille kirjautuu. Se ei ole hyvä juttu, vaan Telian on syytä tutkia se. Ping @TeroRe
Tuosta olen samaa mieltä, että valikko ja tuo "käyttäjäkuvake" eivät ehkä ole paras mahdollinen ratkaisu. Toki monessa verkkopalvelussa valikko/vohveli/hampurilaiskuvake mielletään yleiseksi valikoksi, ja sitten tuo oma nimi/profiilikuva käyttäjän hekilökohtaisten asioiden valikoksi. Minulla ei ainakaan ollut ongelmaa navigoida tuolla, mutta sitä en ole väittämään, että tieto välittyisi jokaiselle samalla tavalla ja että joku ei kohtaisi ongelmaa. Käytettävyys ja tiedon löytymisen helppous tuossa kohden voisi ehkä olla parempi.
Kokeilin vielä parilla eri selaimella (Edge ja uusin Chrome) kirjautumista Telian etusivuilla, kummallakin avautui tuo 2. kuvani näkymä ihan suoraan kirjautumisprosessin jälkeen.