Kun numero siirtyy toiselle operaattorille, niin siirron ja irtisanomisen hoitaa uusi operaattori, eikö vain? Saimme toiselta operaattorilta hyvän tarjouksen ja olimme siirtämässä sinne puhelin- ja nettiliittymiä. Telia tuli kuitenkin sen verran vastaan, että päädyimme jäämään Telialle. Puhelinliittymien osalta siirto meni ok. Nyt nettilaskua tulikin sekä Telialta että uudelta operaattorilta, jolle emme koskaan siirtyneet. Ja Telian mukaan sen liittymän irtisanominen olisi pitänyt hoitaa itse. Määräaikaisuutta tms. ei ollut. Onko todellakin näin? Ja jos on:
- miksi telian myyjä ei informoi asiasta. Annetaan ymmärtää, että kaikki hoituu heidän puolestaan.
- mistä asiakas tietää, että yhden liittymän kohdalla menetellään näin, toisen liittymän kohdalla noin.
Menihän se pieleen muutenkin, mutta muiden osalta asiat saatiin kuntoon säätämällä ja soittelemalla. Iritsanomisasia raivostuttaa, eikö tässä todellakaan ole Telialla mitään vastuuta?