Tein uuden liitymäsopimuksen Telian Mikkelin Granin myyntipisteessä 11.12.2017.
Liittymäni olisi määrä vaihtua huomenna, 19.12, mutta en ole saanut vielä uutta SIM-korttia.
Huolestuneena soitin äsken asiakaspalveluun, jossa selvisi, että heillä ei ole mitään tietoa tekemästäni
sopimuksesta -eikä varsinkaan siitä, mitä sopimus sisältää. Näin ollen SIM-korttia ole vielä
voitukaan laittaa postiin. Ystävällinen puhelin-asiakaspalvelun neitonen lupasi hoitaa kortin lähetyksen.
Sopimusta Mikkelissä tehdessäni Hiljanen-niminen Telian myyntimies lupasi suullisesti minulle niin hyvät edut, että vaihdoin liittymäni Telialle. Lähtiessäni myyntipisteestä sain käteeni sopimuspaperin, johon oli kirjattu siinä neuvottelutilanteessa valmiiksi etukäteen otettu sähköinen allekirjoitukseni. Paperia kun kotiinpäin mennessäni lueskelin, huomasin, että sopimukseen on kirjattu aivan eri ehdot, kuin mitä myyjän kanssa oli suullisesti puhe. Ja kuten arvata saattaa; ei ainakaan minun edukseni.
Tämmöistä tällä kertaa.
Edit RaMaria: Otsikko