Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
JussiSS
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 5 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Sonera lähettää spämmiä

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Omilla sivuillani olen kieltänyt markkinointiviestinnän. Siitä huolimatta Sonera lähettää jatkuvasti mainosspämmiä. Onko tämä tarkalleen ottaen laillista? Mikäli reklamaationi ei tuota tulosta, niin miten minun kannattaisi edetä asiassa? Kantelu?

13 vastausta
JussiSS
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 5 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Soneralta? Sähköposti tulee Soneran osoitteesta, sisältö mainostaa Sonera-kaupan tuotteita ja linkit vievät Soneran kauppaan. Lisäksi alhaalla linkki, joka vie omiin asetuksiin. Omissa asetuksissa markkinointikielto päällä. Olisikohan tässä mahdollisesti kysymys SONERAN mainoksesta? Hmm? Mitä luulette? Ehkä se on DNA joka yrittää tuhota Soneran maineen? Hmm? HMM?

Mä en pysty nyt vääntämään tätä enemmän rautalangasta, mutta olen toki erittäin kiinnostunut hyvistä teorioistanne. Jatkakaa.

Sekunti
Kunniajäsen
  • 1781 custom-general.kudos
  • 2333 custom-general.replies
  • 180 custom-general.solutions

Entä jos täytät tämän lomakkeen varmuuden vuoksi @JussiSS:

https://www.sonera.fi/asiakastuki/lomakkeet/markkinointiesto

¸¸.•*¨*•♫Telia 5G lähettiläs 2021¸¸.•*¨*•♫
"Erehtyminen on inhimillistä, mutta asioiden perinpohjaiseen sotkemiseen tarvitaan tietokone." -Paul Ehrlich
Sekunti
Kunniajäsen
  • 1781 custom-general.kudos
  • 2333 custom-general.replies
  • 180 custom-general.solutions

@JussiSS kirjoitti:

Soneralta? Sähköposti tulee Soneran osoitteesta, sisältö mainostaa Sonera-kaupan tuotteita ja linkit vievät Soneran kauppaan. Lisäksi alhaalla linkki, joka vie omiin asetuksiin. Omissa asetuksissa markkinointikielto päällä. Olisikohan tässä mahdollisesti kysymys SONERAN mainoksesta? Hmm? Mitä luulette? Ehkä se on DNA joka yrittää tuhota Soneran maineen? Hmm? HMM?

Mä en pysty nyt vääntämään tätä enemmän rautalangasta, mutta olen toki erittäin kiinnostunut hyvistä teorioistanne. Jatkakaa.

Tarkoituksenani on vain poissulkea muuttujia, jotta asia voidaan ratkaista 🙂

¸¸.•*¨*•♫Telia 5G lähettiläs 2021¸¸.•*¨*•♫
"Erehtyminen on inhimillistä, mutta asioiden perinpohjaiseen sotkemiseen tarvitaan tietokone." -Paul Ehrlich
Merja_J
Moderaattori
Moderaattori
  • 900 custom-general.kudos
  • 1366 custom-general.replies
  • 87 custom-general.solutions

Moikka @JussiSS ja tervetuloa Klaaniin minunkin puolestani. Hyviä ohjeita olet täällä saanut ja suosittelenkin että olet yhteydessä joko Chatin, Facebookin, Twitterin tai jonkin muun kanavan kautta, jotta markkinointiluvat voidaan tarkistaa. Mainitsemasi "suksi sohvalle" -viesti on lähetetty uutiskirjeen tilaajille. Eli kyse ei ole pakollisesta asiakastiedotteesta vaan mainosviestistä.

Littymääsi voidaan halutessasi laittaa mainonnan totaalikielto, jonka jälkeen meiltä tulee laskujen lisäksi vain lakisääteiset tiedotteet. Nekin yleensä sitten vain normi postin mukana mukana. Joku täppä jostain varmaankin puuttuu kun uutiskirje on sähköpostiisi lähtenyt tai sitten olet päivittänyt eston ihan äskettäin ja osoitepoiminta on tehty ennen eston laittamista. Mutta ota yhteyttä niin homma saadaan kuosiin kyllä!

| Telia Yhteisön moderaattori | Apple iPhone 12 | Apple Watch SE | C More
Tämän osion uusimmat keskustelut