Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Sijoittaja5
Uusi jäsen
  • 2 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Taloyhtiön nettiyhteys

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

taloyhtiössä sopimus Telian kanssa, niin että talon jokaiselle asukkaalle kuuluu ilmainen 10M nettiyhteys. 
Koitin netissä tehdä sopimusta. Kielteinen luottopäätös eli sopimusta ei saa vaikka hinta on 0€. 
Soitin asiakaspalveluun ja kysyin onko sitä kautta mahdollista saada ilmaista liittymää. Ei kuulemma ole. Maksamattomia laskuja ei ole Telialle enkä voi käsittää miten ilmaista liittymää ei saa edes ilman modeemia tilattua. 
Onko tämä ihan järjetöntä?? Eikö luottopäätös tarkoita vain sitä että ei luota maksukykyyn?? Miten minun maksukyvyssä voi olla ongelmia jos tuotteesta ei tarvitse maksaa mitään? Suoranaista syrjintää maksuhäiriömerkinnän saaneita kohtaan. 

 

780A0E00-4EE8-49CB-8FC1-807AC3314FF1.png

 

CD381A70-2991-48F4-BAA3-6E5BFAB04F6A.png

 

Edit HannaMarikaL: Upotettu kuvat tekstiin

2 vastausta
HannaMarikaL
Moderaattori
Moderaattori
  • 100 custom-general.kudos
  • 406 custom-general.replies
  • 23 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Sijoittaja5  kirjoitti:

taloyhtiössä sopimus Telian kanssa, niin että talon jokaiselle asukkaalle kuuluu ilmainen 10M nettiyhteys. 
Koitin netissä tehdä sopimusta. Kielteinen luottopäätös eli sopimusta ei saa vaikka hinta on 0€. 
Soitin asiakaspalveluun ja kysyin onko sitä kautta mahdollista saada ilmaista liittymää. Ei kuulemma ole. Maksamattomia laskuja ei ole Telialle enkä voi käsittää miten ilmaista liittymää ei saa edes ilman modeemia tilattua. 
Onko tämä ihan järjetöntä?? Eikö luottopäätös tarkoita vain sitä että ei luota maksukykyyn?? Miten minun maksukyvyssä voi olla ongelmia jos tuotteesta ei tarvitse maksaa mitään? Suoranaista syrjintää maksuhäiriömerkinnän saaneita kohtaan. 


Moikka @Sijoittaja5 ja tervetuloa Telia Yhteisöön! 🙂

 

Maksuton taloyhtiölaajakaista on mahdollista tilata kaikille, myös heille kenellä mahdollisesti on maksuhäiriömerkintä. Tilaus onnistuu asiakaspalvelun kautta joko soittamalla meille tai tulemalla chattiin, kuten olit tehnytkin. Nyt en valitettavasti osaa sanoa, mistä tuo johtuu, että nettiyhteyttä ei ole chatin kautta saatu tilattua sinulle. Mikäli laajakaistan yhteydessä tilataan kertamaksullinen modeemi, ei tilaus onnistu, jos on maksuhäiriömerkintä. Mainitsit kuitenkin, että ilman modeemiakaan tilaus ei ole onnistunut. Ottaisitko vielä uudestaan yhteyttä asiakaspalveluumme, niin saadaan sitä kautta tuo yhteys sinulle tilattua. 

| Telia Yhteisön moderaattori | iPhone 12 | Sarjat | Musiikki | Kaikkea maan ja taivaan väliltä |

Sijoittaja5
Uusi jäsen
  • 2 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Jes! Vihdoinkin joku joka ymmärtää❤️