@hifk1969 kirjoitti:
Siis onko tosiaan että teiltä on poistunut tuo myyntipalvelun erillinen numero johon pystyi ennen ilmatteeksi soittaa.Ja minkä takia kanavapakettien peruminen omien sivujen kautta ei ole onnistunut nyt muutamaan päivään,pyytää vain kokeilla myöhemmin uudestaan.
Moikka @hifk1969! 🙂
Valitettavasti asiakaspalvelunumerot ovat nykyisin yhdistyneet yhdeksi ja kaikki Telian asiakaspalvelukanavat löydät täältä saman katon alta:
https://www.telia.fi/asiakastuki/yhteystiedot
_____________________________________________
Asiakaspalvelunumero on 020 690 400 (mpm/pvm) ja se on avoinna ma-pe 8-18 sekä la 9-16:30.
Telian verkkoa ja palveluita koskevat häiriöilmoitukset ma-pe 8-20 ja la 9-16:30. Hätätilanteissa 24h/vrk.
_____________________________________________
Jos haluat maksutonta asiakaspalvelua, niin kannattaa jättää yhteydenottopyyntö (liittymän omistajan palvelupyynnön voit jättää napsauttamalla "Kirjaudu telia.fi sivustolle.") ja apunasi on myös 24/7 chat-asiakaspalvelija Omilla Sivuilla. Facebookissa ja Twitterissä voi heittää peruskysymyksiä "seinälle". Kaikki viestit käsitellään saapumisjärjestyksessä 🙂
Tuohon kanavapakettien peruuttamisen ongelmaan en osaa vastata, mutta ainakin voit varmaan avata vähän millaisia kanavapaketteja yritit perua? Toki asian saa hoidettua chatissä tai jättämällä palvelupyynnön menemään. Modet vastailevat huomenissa täällä kun palaavat linjoille 🙂