Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 65847
Kirjoituksia 178453

Telia Asiakaspalvelu



Telia Asiakaspalvelu

Kommentaattori
Viestejä 20 kpl

Telia Asiakaspalvelu

1/5

Siis onko tosiaan että teiltä on poistunut tuo myyntipalvelun erillinen numero johon pystyi ennen ilmatteeksi soittaa.Ja minkä takia kanavapakettien peruminen omien sivujen kautta ei ole onnistunut nyt muutamaan päivään,pyytää vain kokeilla myöhemmin uudestaan.

Vastaa
4 vastausta

Herrasmies
Herrasmies
Viestejä 2 078 kpl

2/5

@hifk1969 kirjoitti:

Siis onko tosiaan että teiltä on poistunut tuo myyntipalvelun erillinen numero johon pystyi ennen ilmatteeksi soittaa.Ja minkä takia kanavapakettien peruminen omien sivujen kautta ei ole onnistunut nyt muutamaan päivään,pyytää vain kokeilla myöhemmin uudestaan.


Moikka @hifk1969! 🙂

 

Valitettavasti asiakaspalvelunumerot ovat nykyisin yhdistyneet yhdeksi ja kaikki Telian asiakaspalvelukanavat löydät täältä saman katon alta:

https://www.telia.fi/asiakastuki/yhteystiedot

 

_____________________________________________


Asiakaspalvelunumero on 020 690 400 (mpm/pvm) ja se on avoinna ma-pe 8-18 sekä la 9-16:30.

Telian verkkoa ja palveluita koskevat häiriöilmoitukset ma-pe 8-20 ja la 9-16:30. Hätätilanteissa 24h/vrk.

 

_____________________________________________

 

Jos haluat maksutonta asiakaspalvelua, niin kannattaa jättää yhteydenottopyyntö (liittymän omistajan palvelupyynnön voit jättää napsauttamalla "Kirjaudu telia.fi sivustolle.") ja apunasi on myös 24/7 chat-asiakaspalvelija Omilla Sivuilla. Facebookissa ja Twitterissä voi heittää peruskysymyksiä "seinälle". Kaikki viestit käsitellään saapumisjärjestyksessä 🙂

 

Tuohon kanavapakettien peruuttamisen ongelmaan en osaa vastata, mutta ainakin voit varmaan avata vähän millaisia kanavapaketteja yritit perua? Toki asian saa hoidettua chatissä tai jättämällä palvelupyynnön menemään. Modet vastailevat huomenissa täällä kun palaavat linjoille 🙂

Vastaa
0 tykkäystä

Kommentaattori
Viestejä 20 kpl

3/5

@Sekunti kirjoitti:

@hifk1969 kirjoitti:

Siis onko tosiaan että teiltä on poistunut tuo myyntipalvelun erillinen numero johon pystyi ennen ilmatteeksi soittaa.Ja minkä takia kanavapakettien peruminen omien sivujen kautta ei ole onnistunut nyt muutamaan päivään,pyytää vain kokeilla myöhemmin uudestaan.


Moikka @hifk1969! 🙂

 

Valitettavasti asiakaspalvelunumerot ovat nykyisin yhdistyneet yhdeksi ja kaikki Telian asiakaspalvelukanavat löydät täältä saman katon alta:

https://www.telia.fi/asiakastuki/yhteystiedot

 

_____________________________________________


Asiakaspalvelunumero on 020 690 400 (mpm/pvm) ja se on avoinna ma-pe 8-18 sekä la 9-16:30.

Telian verkkoa ja palveluita koskevat häiriöilmoitukset ma-pe 8-20 ja la 9-16:30. Hätätilanteissa 24h/vrk.

 

_____________________________________________

 

Jos haluat maksutonta asiakaspalvelua, niin kannattaa jättää yhteydenottopyyntö (liittymän omistajan palvelupyynnön voit jättää napsauttamalla "Kirjaudu telia.fi sivustolle.") ja apunasi on myös 24/7 chat-asiakaspalvelija Omilla Sivuilla. Facebookissa ja Twitterissä voi heittää peruskysymyksiä "seinälle". Kaikki viestit käsitellään saapumisjärjestyksessä 🙂

 

Tuohon kanavapakettien peruuttamisen ongelmaan en osaa vastata, mutta ainakin voit varmaan avata vähän millaisia kanavapaketteja yritit perua? Toki asian saa hoidettua chatissä tai jättämällä palvelupyynnön menemään. Modet vastailevat huomenissa täällä kun palaavat linjoille 🙂


Kanavapaketit joita yritin perua omien sivujen kautta olivat,Hbo-Nordic sekä Nelosen ruutu kanavat.Ihme kyllä kanavien tilailu kyllä onnistuu omilta sivuilta,jokuhan vois melkein luulla että näin on tarkoituskin teidän puolelta.Mutta nou hätä,sain peruttua kanavat tuon chatin kautta.Mutta tuossa chatissä asioiminen on kyllä mahdottoman hidasta,ja kuten joku kerran täällä sanoi niin ei viittis liittyä naamakirjaan tai twitteriin pelkästään soneraa varten.

Vastaa
0 tykkäystä

Lady
Lady
Viestejä 3 472 kpl

4/5

hifk1969 kirjoitti: 

Kanavapaketit joita yritin perua omien sivujen kautta olivat,Hbo-Nordic sekä Nelosen ruutu kanavat.Ihme kyllä kanavien tilailu kyllä onnistuu omilta sivuilta,jokuhan vois melkein luulla että näin on tarkoituskin teidän puolelta.Mutta nou hätä,sain peruttua kanavat tuon chatin kautta.Mutta tuossa chatissä asioiminen on kyllä mahdottoman hidasta,ja kuten joku kerran täällä sanoi niin ei viittis liittyä naamakirjaan tai twitteriin pelkästään soneraa varten.

------------------------------------------------------------------------------------------------

Ei kannata liittyäkkään noihin naamakirjaan ja twitteriin Soneraa tai Teliaa varten nykyään, kun siellä ei enää hoideta asiakkaan tunnistamista vaativia tehtäviä 😉

Asiat hoituu tätä nykyä chatissa, palvelupyyntölomakkeella sekä soittamalla.

Vastaa

Herrasmies
Herrasmies
Viestejä 2 078 kpl

5/5

@hifk1969 kirjoitti:

@Sekunti kirjoitti:

@hifk1969 kirjoitti:

Siis onko tosiaan että teiltä on poistunut tuo myyntipalvelun erillinen numero johon pystyi ennen ilmatteeksi soittaa.Ja minkä takia kanavapakettien peruminen omien sivujen kautta ei ole onnistunut nyt muutamaan päivään,pyytää vain kokeilla myöhemmin uudestaan.


Moikka @hifk1969! 🙂

 

Valitettavasti asiakaspalvelunumerot ovat nykyisin yhdistyneet yhdeksi ja kaikki Telian asiakaspalvelukanavat löydät täältä saman katon alta:

https://www.telia.fi/asiakastuki/yhteystiedot

 

_____________________________________________


Asiakaspalvelunumero on 020 690 400 (mpm/pvm) ja se on avoinna ma-pe 8-18 sekä la 9-16:30.

Telian verkkoa ja palveluita koskevat häiriöilmoitukset ma-pe 8-20 ja la 9-16:30. Hätätilanteissa 24h/vrk.

 

_____________________________________________

 

Jos haluat maksutonta asiakaspalvelua, niin kannattaa jättää yhteydenottopyyntö (liittymän omistajan palvelupyynnön voit jättää napsauttamalla "Kirjaudu telia.fi sivustolle.") ja apunasi on myös 24/7 chat-asiakaspalvelija Omilla Sivuilla. Facebookissa ja Twitterissä voi heittää peruskysymyksiä "seinälle". Kaikki viestit käsitellään saapumisjärjestyksessä 🙂

 

Tuohon kanavapakettien peruuttamisen ongelmaan en osaa vastata, mutta ainakin voit varmaan avata vähän millaisia kanavapaketteja yritit perua? Toki asian saa hoidettua chatissä tai jättämällä palvelupyynnön menemään. Modet vastailevat huomenissa täällä kun palaavat linjoille 🙂


Kanavapaketit joita yritin perua omien sivujen kautta olivat,Hbo-Nordic sekä Nelosen ruutu kanavat.Ihme kyllä kanavien tilailu kyllä onnistuu omilta sivuilta,jokuhan vois melkein luulla että näin on tarkoituskin teidän puolelta.Mutta nou hätä,sain peruttua kanavat tuon chatin kautta.Mutta tuossa chatissä asioiminen on kyllä mahdottoman hidasta,ja kuten joku kerran täällä sanoi niin ei viittis liittyä naamakirjaan tai twitteriin pelkästään soneraa varten.


Hienoa, että sait asiasi ratkaistua! 🙂

 

Laitan vielä oman vastaukseni pakettien hallintaan...

 

Jos kyseessä on Telia TV mobiilipalvelu, niin mennään ensin Omilla Sivuilla (Liittymäni ja palveluni) kyseisen liittymän sivulle (Telia TV -sovellus), valitaan "Kanavapaketit"-välilehti ja täpätään "Käytössäsi nyt". Tämän jälkeen napsautetaan tiettyä kanavapakettia ja seuravaaksi palvelu kysyy "Haluatko jatkaa sopimusta? Ei kiitos, haluan päättää sopimuksen" ja lopuksi lähetetään tilaus eteenpäin. Voila!

 

Telian kaikki nykyiset asiakaspalvelukanavat löydät täältä:

https://www.telia.fi/asiakastuki/yhteystiedot

 

Somekanavissa ei valitettavasti hoideta tunnistautumista vaativia asioita kuten @kiisseli67 jo mainitsikin, joten sinne ei tarvitse edes liittyä. Mielestäni kätevin tapa on nimenomaan palvelupyyntölomake jollei asia ole niin kiireellinen niin silloin hoidan sen puhelimitse 🙂

Vastaa
Haluatko lisätä keskusteluun jotain, tai kysyä lisää? Kirjaudu sisään tai liity jäseneksi osallistuaksesi keskusteluun. Löydät linkit myös sivun yläreunasta.