Sain tekstiviestin, jossa kehotettiin vastaamaan Telia Financen asiakastietokyselyyn. Viestissä kehotettiin kirjoittamaan nettiselaimen osoitekenttään teliafinance.fi (suoraa linkkiä ei viestissä ollut tietoturvasyistä).
Tein työtä käskettyä, ja eteninkin Nordean pankkitunnistuksen kautta ko. lomakkeelle. Lomakkeen suomen kieli oli täyttä siansaksaa, esim. ammattivaihtoehdot olivat aivan järjettömät. Siinä vaiheessa pakitin pois lomakkeelta, sillä aloin epäillä, että se on joku huijaus. Johtuiko tuo käsittämätön suomen kieli ehkä selaimestani =MS Edge, vai onko kieli muillakin selaimilla yhtä virheellistä?
Kun kysymys on kuitenkin asiakastietojen tarkistuksesta, niin en mitenkään voi vahvistaa tietojani noin kelvottoman lomakkeen avulla.
Muokkaus TeroRe:
Löydät lisätietoa Telia Financen asiakastietokyselystä nettisivuiltamme.